Sannie Geplaatst 7 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2019 46 minuten geleden zei bolletje: Hallooootjes Gezellig geweest Bolletje vandaag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Loraa Geplaatst 7 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2019 @Jeshen bedankt voor je bemoedigende woorden!! Daar hou ik me aan vast, al vind ik dat soms heel moeilijk.. Fijn dat het nu zo goed met je gaat, hopelijk komt het moment dat je goed slaapt ook snel! @Cyclad58 dankjewel voor je uitleg, ik verwachtte dat het zou gaan zoals tijdens de afbouw, maar ongerust hoef ik dus nog niet te zijn.. ik heb ineens zo weinig vertrouwen in mijzelf en mijn herstel, maar zo fijn dat jullie mij bemoedigen! Thanks dat jullie dat elke keer weer doen <3 Ik hoop dat je vannacht weer goed slaapt Ad! En hopelijk komt de window snel!! Veel liefs Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jordi Geplaatst 7 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2019 4 uur geleden zei Sannie: Bij psycholoog geweest en gezegd geen gewroet meer totdat ik volledig ben afgebouwd en (bijna) klachtenvrij. Ze vond het goed dat ik mijn grens aangaf....jeeehhh ben ik dan in de veertig voor geworden . Wat we dan wel gaan doen, geen idee. Ze wil ondersteunend zijn tijdens de afbouw en laat het initiatief om dingen wel te bespreken aan mij over. Heel goed sannie!!!! Heb je enig idee hoe je dat gaat doen met de psychologe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 8 januari 2019 Auteur Rapport Share Geplaatst 8 januari 2019 13 uur geleden zei Sannie: Gezellig geweest Bolletje vandaag? Ja lieve San. Dank je voor je vraag. Sannie reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 8 januari 2019 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2019 12 uur geleden zei Jordi: Heel goed sannie!!!! Heb je enig idee hoe je dat gaat doen met de psychologe? Nee eigenlijk niet. Maar updaten mbt afbouw en verder niet veel....als ik stop vrees ik voor het traject bij de BA....dus dat doe ik maar niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden