Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-12--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen Kerstkransjes, Plaatjes Kerstkranzen

Zijn jullie gisteren goed doorgekomen en hebben het een beetje rustig gehad van binnen? Voor diegene die moeite met kerst hebben, morgen is het weer afgelopen.

Vandaag ga ik naar twee vriendinnen. Heb er zin in. Geloof dat het wel 15 jaar geleden is dat ik kerst doorgebracht heb met anderen dus is dit een grote traktatie. Heerlijk.

Met de oude buurvrouw die knap ziek was, gaat het stukken beter dus hoef ik daar ook niet meer voor te koken en dat geeft toch ook weer een heel stuk rust.

Gaan jullie er vandaag nog op uit?

 

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal! 

Gisteren de traditionele Kerstgourmet gehad bij schoonmoeder en vandaag een Kerstbrunch op het landgoed bij zus en zwager. Ik vrees dat ik morgen de weegschaal 4 kilo terug moet zetten om hetzelfde weegresultaat aan te treffen. Het is allemaal heel gezellig, maar het is goed dat het maar 2 dagen duurt. 

Heb het goed allemaal en probeer voor zover van toepassing de afbouwperikelen vandaag even te vergeten! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen lieverds, ik had gister rustig dagje met alleen de kids, vanmiddag hapjes met mijn kant van de familie, gezellig. Ik voelde me gisteren niet top, teveel brood gegeten en dingen die ik al lang niet meer op heb...teveel dus...en een lange film gekeken (The Revenant) fijne kerstfilm ook....NOT hihihi). Dat zijn veel prikkels, maar dan nog mag ik echt niet klagen want het was gezellig en ik slaap uiteindelijk gewoon goed ondanks ik mij niet fijn voelde (kan het gewoon bijna niet geloven). 

Zo dankbaar voor jullie en de tip om de overstap naar dia af te dwingen. Blijft pestzooi maar ben nu iig stabiel genoeg om de laatste stap te maken. 

Heel veel gezelligheid vandaag ook voor iedereen die er geen bal aan vindt (zo dacht ik er ook over tot deze ellende mij overkwam) nu probeer ik alles positief te zien/te draaien en maar gewoon te genieten. Dikke knuffel van mij! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Kerstkransjes, Plaatjes Kerstkranzen

Zijn jullie gisteren goed doorgekomen en hebben het een beetje rustig gehad van binnen? Voor diegene die moeite met kerst hebben, morgen is het weer afgelopen.

Vandaag ga ik naar twee vriendinnen. Heb er zin in. Geloof dat het wel 15 jaar geleden is dat ik kerst doorgebracht heb met anderen dus is dit een grote traktatie. Heerlijk.

Met de oude buurvrouw die knap ziek was, gaat het stukken beter dus hoef ik daar ook niet meer voor te koken en dat geeft toch ook weer een heel stuk rust.

Gaan jullie er vandaag nog op uit?

 

Wat leuk, goed en gezellig!! Geniet ervan! Fijn dat buufje veel beter is nu....weer even op de rem voor jou en weer meer aan jezelf denken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi allemaal! 

Wat fijn om te lezen dat iedereen de kerst goed doorkomt! En @bolletje, fantastisch dat je zo goed voor je buurvrouw zorgt. Met mij gaat het nog steeds prima! Ik ben gisteren uit eten geweest met mijn vriend, vader, broers en zussen en tantezeggers. Hele club in een super massaal restaurant (wok) en dat ging hartstikke goed! Heel blij mee. 

Inmiddels nog 0,15 mg lora, het enige noemenswaardige waar ik op dit moment last van heb zijn oorsuizen en heel slecht* slapen met nachtmerries.... maar ik mag zeker niet klagen! 

Ik heb dus een paar weken terug een hele verschrikkelijke week gehad met hele nare ontwenningsverschijnselen, maar nu lijkt de lijn stijgend te zijn (m.u.v. het slapen maar dat te doen). Ik had dat helemaal niet verwacht en het kan natuurlijk anders gaan lopen met de laatste afbouw van 0,15 mg lora, maar hier ben ik al heel blij mee :) :) 

fijne dagen voor jullie kanjers!! 

 

*aanpassinkje door moderator

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fantastisch @Loraa! Zo zien we maar weer dat echt slechte periodes dus echt wel worden afgewisseld met betere/goede periodes! Geeft moed en fijn dat je het deelt:heart:. Hou dit ook in gedachten bij de volgende afbouw...de nare periodes die zo’n impact hebben, vlakken ook weer af! Zet hm op!

Oorsuizen heb ik ook doorlopend, enorm irritant maar goed te doen vind ik ook als symptoom.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Loraa wat goed van je! Je bent goed bezig hoor! Hopelijk stabiliseer je vlot en kun je een stapje verder afbouwen.

@Sannie fijn dat jouw eerste kerstdag goed is gegaan! En dat je goed slaapt is echt een zegen!! Geniet ervan ;)

@Cyclad58 wat klink je weer een stuk positiever!! Fijn!! Is je zo gegund :heart:

@bolletje lekker kerstkransje van me! Hihihihi toppertje ben je hoor! Zo lief zorgen voor je buurvrouw. Kanjer!

Ik ben nu 2 nachten achter elkaar zonder medicatie in slaap gevallen. Huh??? Wel werd ik vroeger in de nacht wakker dan anders, maar heb besloten om er een halve tablet dia vanaf te laten. Merk er niks van (behalve korter slapen) dus dat scheelt misschien weer in de afbouwtijd. Heb alleen wel af en toe een tintelende tong en een klein tikje in mijn oog. Maar meer dan dat merk ik niet. 

Gisteren met vrienden en alle kids wezen uit eten. Dat was gezellig, maar teveel prikkels en dus slecht slapen en nu niet opgang komen... Gelukkig hoef ik me vandaag niet op mijn paas (kerst)best te tonen, want we gaan met ons gezin gourmetten :)

Fijne dag allemaal :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...