Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Wanderer, houd vol! Dag 2 is moeilijk. Over een paar dagen kun je weer slapen en op dag 8 dan lach ik zelfs weer. 12 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Zojuist zei Tatum: Koh, jij bent toch getrouwd? Jazeker. Ik vraag me dan ook nóóit wat af. Nu nog niet, uit lijfsbehoud. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Ja @Wanderer, je zit niet in een familiepretpark. Dit is serieuze kost. Maar hier ga je wat aan hebben als je het volhoudt en er open voor blijft staan. Je weet toch nog waaróm je daar bent, hè? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Ik heb wel een hypotheek, maar los ongeveer 80% af. Daar ben ik wel blij mee. Ik had dringend een woning nodig toen ik met vriend uit elkaar ging. Heb zelfs even bij Woman gewoond om onderdak te hebben. Ben alle dagen dankbaar voor mijn baas en mijn baan. Toch heb ik hun ook de laatste tijd laten vallen. Dat besef ik heel goed. 12 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Gaat lukken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 3 minuten geleden zei Kohtje: Ja @Wanderer, je zit niet in een familiepretpark. Dit is serieuze kost. Maar hier ga je wat aan hebben als je het volhoudt en er open voor blijft staan. Je weet toch nog waaróm je daar bent, hè? Zeker weten Kohtje en Tatum reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Blij dat ik een vrolijke, fladderende, fluitende vrijgezel ben. Ik eet alleen spruitjes als ik die zelf klaarmaak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 4 minuten geleden zei hub1: Een troostrijke gedachte, als je vrouw je wat in het eten doet dan kom jij in de hemel en zij niet. Ik zal haar missen dan, als we zo bruut gescheiden worden. Meestal kook ik. Zij betaalt de hypotheek. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 1 minuut geleden zei hub1: Ja, mijn vriendin denkt dat ik altijd zelf kook om haar een plezier te doen. En onderwijl weet de pizza koerier jouw adres uit zijn hoofd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 1 minuut geleden zei Kohtje: Ik zal haar missen dan, als we zo bruut gescheiden worden. Meestal kook ik. Zij betaalt de hypotheek. Netjes, Koh. Kohtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 8 minuten geleden zei hub1: Eigenlijk maar goed ook. Ik geloof niet dat ik mijn vriendin nog zou willen zien als ze me iets in het eten zou doen. Doet me denken aan: Kweetnietmeerwie zei tegen Winston Churchill: "Als jij mijn man was zou ik rattengif in je eten doen." Waarop Winston Churchill tegen Kweetnietmeerwie zei: "Als jij mijn vrouw was zou ik het met plezier opeten. Tatum reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 @Borrie, iedereen mag hier delen wat ze voelen. Waar behoefte aan is om te delen. Dat zijn natuurlijk nooit de echt leuke momenten. Toch is het belangrijk om hier vrij van je af te kunnen schrijven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 1 minuut geleden zei hub1: Vraag me af waar dat heen moet met onze maatschappij als mannen van onze leeftijd zo denken. Ik niet. Ik vraag me nooit wat af, zoals ik al zei. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 3 minuten geleden zei hub1: Vraag me af waar dat heen moet met onze maatschappij als mannen van onze leeftijd zo denken. Hub....zal ik je uit de droom helpen? Mij als vrouw die werkt is vaker gevraagd of mijn vriend mocht stoppen met werken. Nee, ik was nooit voor. Mannen willen dan wel het werk dat hun zien als "huisvrouw" en "geen verantwoordelijkheden" maar tegelijk willen ze wel de eer en respect die hun vader vroeger kreeg. Dat gaat niet samen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Eer en respect is er nooit geweest voor een huisvrouw. Is er zelfs niet voor een werkende vrouw. Mannen plaatsen zichzelf op deze manier buiten de maatschappij. Ik heb zelfbewust alleen een kind opgevoed. Dus daarmee is ook het vaderschap in twijfel getrokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Mijn kinderwens riep en ik kwam de juiste man niet tegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Ik wil geen mannen afkraken. Ik wordt regelmatig verliefd. Maar dan past het toch niet binnen mijn eigen kader. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Waarom zou koh dat niet serieus bedoelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 En mijn reactie is ook serieus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Ik ken Koh al heel lang. En hij mij. Er is niets dat ik niet serieus zou nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Ik heb echt een kind alleen op de wereld gezet en opgevoed. Het gaat heel goed met haar. Dochter zit nu (met 22 jaar) op de Universiteit van Amsterdam. Zij wil een toekomst. Heeft dat ook met haar vriend. Geen problemen met alcohol, sterker nog: zij heeft een hekel aan alcohol. Door mij. 12 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 De mannen van haar leeftijd willen weer iets bereiken. Beseffen dat hun ook nodig zijn in onze maatschappij. Het zal normaal worden dat iedereen 4 dagen werkt en 1 pappa of mamma dag heeft. In combinatie met 2x een oma=dag zal de kinderopvang weer betaalbaar maken. 1 dagje in de opvang. Niet slecht voor een kind. Mijn kind leerde daar sociaal zijn. Ik was te rustig voor haar. Kinderopvang zorgde er voor dat zij naar hartelust met anderen kon spelen/praten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 Hub, ik raad je aan om ieders verhaal serieus te nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 (bewerkt) Dochter is altijd zo veel socialer geweest dan ik. Loopt nu alle feestjes en partijen af. Zonder alcohol. Dat heeft ze niet nodig. 12 december 2018 bewerkt door Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 12 december 2018 Rapport Share Geplaatst 12 december 2018 En je kwetst nodeloos mensen. Als koh en zijn vrouw al ruim 20 jaar elkaar begrijpen, wie zijn wij dan om te oordelen? Wat is goed en wat is fout? Wat de ene lukt, lukt een ander niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden