Eleo31 Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 37 minuten geleden zei Sannie: Voor mij ook heel herkenbaar met die rottige oxa...oorsuizen nog steeds, dood nerveus, hartkloppingen, band gevoel om hoofd, dichtgeknepen strot, geen eetlust, niet slapen etc. Ik heb overigens chronische hoge bloeddruk en snelle pols...ik slik Amlodipine voor de bloeddruk en metoprolol om pols rustig te houden. Scheelt zeker, maar toch net als gister blijft het wel in normale range zeg maar...maar voel letterlijk het bonzen in Mn borst en keel. Had jij al last van hoge bloeddruk voor het gebruik van Benzo????? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 (bewerkt) 3 uur geleden zei Eleo31: Had jij al last van hoge bloeddruk voor het gebruik van Benzo????? Dat klopt! Al vanaf mijn 19e begon met belachelijk hoge pols tijdens sporten + 200 slagen pm en hoge bloeddruk. Cardio apparaten sloegen op hol. Toen nam ik het niet zo nauw met de bètablokkers maar nu wel. De Metoprolol heb ik er nu bij gekregen om de hartfrequentie af te remmen. Tis langwerkend en had lage dosis 50 Mg gekregen...werd ik mega naar en hartslag zakte naar 47. Toen naar 25 Mg gegaan en dit gaat nu goed. Had ik normaal in rust een pols dik boven 120 is deze nu vrijwel altijd tussen de 60-100 en heel soms in de 50. Geeft wel rust in je lijf. 4 december 2018 bewerkt door Sannie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sannie Geplaatst 4 december 2018 Rapport Share Geplaatst 4 december 2018 3 uur geleden zei Eleo31: Jeetje Sannie, wat herkenbaar allemaal . Als het zo blijft bij mij ga ik denk ik ook wat vragen voor bloeddruk / hartslag. alleen gaat hij bij mij van laag naar hoog, dus weet niet of dat dan kan ?!?! oh ja en die band om je hoofd , was een tijdje minder bij mij , maar nu helaas weer aanwezig pffff liefs voor allemaal Geen idee want als het zo wisselt denk ik het bijna van niet en is het even uitzitten. Zo ik ga mijn ogen sluiten, trusten lieve allemaal x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pixel Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @Cyclad58 Dank je wel ! De slapeloosheid maakt mij bang omdat het de oorspronkelijke klacht was waarvoor ik alprazolam toegediend kreeg. Soms een hele week niet slapen. Zou ik er nu niet bij kunnen nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Slaap je nu wel beter, @pixel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pixel Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 @Cyclad58 de eerste 3 weken kon ik een beetje slapen, in meerdere kleine stukjes. Daarna 4-5 nachten niet, vorige nacht wel weer wat geslapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Dag @pixel, de slaap komt wel weer terug, daar mag je op vertrouwen! pixel en Sannie reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pixel Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 Dank je wel voor de aanmoediging @Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 5 december 2018 Rapport Share Geplaatst 5 december 2018 9 uur geleden zei pixel: @Cyclad58 de eerste 3 weken kon ik een beetje slapen, in meerdere kleine stukjes. Daarna 4-5 nachten niet, vorige nacht wel weer wat geslapen. Hi Pixel, misschien zou je in de ochtend met een daglicht lamp kunnen proberen? Het schijnt dat dat ook de nachtrust bevorderd. Ik ga dat nu wel proberen. niet voor het slapen, maar voor de energie en gewoon het licht heb ik nodig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pixel Geplaatst 8 december 2018 Rapport Share Geplaatst 8 december 2018 Bedankt @Kannietmeer het is het proberen waard! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden