Spring naar bijdragen

hallo allemaal.....


Mootje1965

Aanbevolen berichten

:)hallo allemaal, ik ben Monique en drink al vele jaren. sAvonds bij de tv altijd 3 blikjes bier. Maar er is de laatste tijd veel gebeurt en heb veel verloren en nu lijkt mijn rem weg te zijn. Drink echt steeds meer en das niet goed. Dus nu ben ik al 6 dagen gestopt, cold turky en pfffffffff wat had ik net een trek. Was bijna naar de winkel gegaan om te halen maar deze keer niet gedaan. Hoop het echt vol te houden en ik hou me aan jullie vast, want jullie hebben het ook vast af en toe zwaar. Nou dat was het wel voor nu haha......tot snel :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Succes Mootje.

veel mensen raden dit af, maar ik drink bier met 0,0 procent alcohol in. Ik geniet puur op smaak nu. Edit: het moet wel echt 0,0% zijn he, want 0,4 kan je ook krijgen en die durfden mij wel aanzetten naar hogere percentages.

Dat glas is toch ook een gewoonte en een avondritueel aan tv, computer, .... Ook al raden velen het af, ik denk dat ik het moeilijker zou hebben zonder mijn (alcoholvrij) biertje ‘s avonds. 

bewerkt door Extranaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 2-12-2018 om 18:18 zei Extranaut:

Succes Mootje.

veel mensen raden dit af, maar ik drink bier met 0,0 procent alcohol in. Ik geniet puur op smaak nu. Edit: het moet wel echt 0,0% zijn he, want 0,4 kan je ook krijgen en die durfden mij wel aanzetten naar hogere percentages.

Dat glas is toch ook een gewoonte en een avondritueel aan tv, computer, .... Ook al raden velen het af, ik denk dat ik het moeilijker zou hebben zonder mijn (alcoholvrij) biertje ‘s avonds. 

https://www.ad.nl/kooknieuws/hersenen-merken-geen-verschil-tussen-bier-met-alcohol-of-0-0~ab8ee4aa/

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...