Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 26-11-2018


Sannie

Aanbevolen berichten

Hi Sannie,

ik moet donderdag naar de UWV en daar over na denkend voelde ik het trauma van al dat soort gesprekken ook weer goed opkomen.  Geen vertrouwen en geen idee hoe ik de verzekeringsarts kan duidelijk maken hoe het is om hier doorheen te moeten en hoe instabiel de situatie in mijn lichaam nog is. Gelukkig wel wat helpende input gekregen van iemand die ik meestal ondersteun. Was echt fijn om te merken dat ik dan ook even steun terug kan krijgen.

Hoe is het met jou op het moment qua klachten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Blijven altijd moeilijke dingen omdat je mensen moet “overtuigen” van de problematiek, die voor buitenstaanders enorm lastig is er ook maar een voorstelling van te maken (gelukkig voor hen). Maar zoals je ons altijd zegt: eerst je gezondheid, de rest komt later. Moeilijk om dat te blijven bedenken als de rest van de wereld door blijft draaien en protocollen/proceduren doorlopen. Maar je doet wat je kunt, meer dan je  best kan niet en is meer dan genoeg. Probeer niet te anticiperen op wat fout kan gaan...laat het maar gewoon komen, daar heb je al laten zien dat je dit beheerst lieve Liz!

zaterdag was een oké dag, gisteren was gewoon een goede dag. Echt ongelooflijk, bijna geen last. Avonden en ochtenden blijven onrustig maar goed te doen en mijn slaap is stukken beter en dat met alleen ochtend inname. Vanmiddag werd het wat minder, beetje richting paniek gevoel, druk op keel en meer oorsuizen en ben dan geneigd meteen te schrikken en in Mn hol te kruipen, maar NEE ik wil functioneren en vertik het om steeds in die angst terug te schieten van de afgelopen weken. Hopelijk hou ik deze gedachten vol!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Sannie,

ik moet donderdag naar de UWV en daar over na denkend voelde ik het trauma van al dat soort gesprekken ook weer goed opkomen.  Geen vertrouwen en geen idee hoe ik de verzekeringsarts kan duidelijk maken hoe het is om hier doorheen te moeten en hoe instabiel de situatie in mijn lichaam nog is. Gelukkig wel wat helpende input gekregen van iemand die ik meestal ondersteun. Was echt fijn om te merken dat ik dan ook even steun terug kan krijgen.

Hoe is het met jou op het moment qua klachten?

Oh erg Liz... Ik herken het! Het bezwaarschrift is eindelijk de deur uit. Maar man man wat een werk is dat. En dan krijg je een arts voor je die niet eens weet wat het woord benzodiazepine betekend! Huh wat?!? Hebben die mensen hun diploma gratis bij een pakje boter gekregen ofzo? Kan me zo goed voorstellen dat je er een trauma aan overhoudt! Sterkte alvast en een knuffel!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Sannie:

Blijven altijd moeilijke dingen omdat je mensen moet “overtuigen” van de problematiek, die voor buitenstaanders enorm lastig is er ook maar een voorstelling van te maken (gelukkig voor hen). Maar zoals je ons altijd zegt: eerst je gezondheid, de rest komt later. Moeilijk om dat te blijven bedenken als de rest van de wereld door blijft draaien en protocollen/proceduren doorlopen. Maar je doet wat je kunt, meer dan je  best kan niet en is meer dan genoeg. Probeer niet te anticiperen op wat fout kan gaan...laat het maar gewoon komen, daar heb je al laten zien dat je dit beheerst lieve Liz!

zaterdag was een oké dag, gisteren was gewoon een goede dag. Echt ongelooflijk, bijna geen last. Avonden en ochtenden blijven onrustig maar goed te doen en mijn slaap is stukken beter en dat met alleen ochtend inname. Vanmiddag werd het wat minder, beetje richting paniek gevoel, druk op keel en meer oorsuizen en ben dan geneigd meteen te schrikken en in Mn hol te kruipen, maar NEE ik wil functioneren en vertik het om steeds in die angst terug te schieten van de afgelopen weken. Hopelijk hou ik deze gedachten vol!

Zo @Sannie jij komt sterk en daadkrachtig over!! Klasse! Hou dit vast!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 uur geleden zei Kannietmeer:

Hi Sannie,

ik moet donderdag naar de UWV en daar over na denkend voelde ik het trauma van al dat soort gesprekken ook weer goed opkomen.  Geen vertrouwen en geen idee hoe ik de verzekeringsarts kan duidelijk maken hoe het is om hier doorheen te moeten en hoe instabiel de situatie in mijn lichaam nog is. Gelukkig wel wat helpende input gekregen van iemand die ik meestal ondersteun. Was echt fijn om te merken dat ik dan ook even steun terug kan krijgen.

Hoe is het met jou op het moment qua klachten?

Dat zijn altijd lastig z’n soort gesprekken vooral met z’n verzekering/bedrijfarts. Hoe kijk jij er verder tegen aan Liz? Is het zo dat je nog helemaal niet kan werken of is het wel mogelijk voor een paar uurtjes? 

Succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Deligaf1:

Dat zijn altijd lastig z’n soort gesprekken vooral met z’n verzekering/bedrijfarts. Hoe kijk jij er verder tegen aan Liz? Is het zo dat je nog helemaal niet kan werken of is het wel mogelijk voor een paar uurtjes? 

Succes!

Ik denk dat het theoretisch mogelijk is voor een paar uurtjes per week. Maar Ik heb geen baan op het moment, zou dus moeten solliciteren als ik arbeidsgeschikt wordt bevonden. Ik kan ook niet terug in mijn vak wat ik eerder deed. Ik ben daar nog niet klaar voor. Ik wil voor mijzelf beginnen zodat ik mijn uren zelf kan indelen en alleen aan mijn clienten verantwoording moet afleggen over het houden van mijn afspraken. Er zijn nog veel  dagen dat ik beroerd functioneer. Andere dagen gaan best goed. Dat samen genomen voelt zo instabiel! En zodra ik 'druk' ervaar voel ik me zelfs fysiek slecht, wordt misselijk en krijg flauwval neigingen. Tja..... ik kan soms best veel, en soms helemaal niets. En om dan ergens  nieuw te moeten beginnen voelt echt vreselijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...