Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Door al het slechte achter je te laten en steeds bij het mooie stil te blijven staan voel je je niet verlaten als je dat mooie weer moet laten gaan. De herinnering geeft je kracht het doet het geluk in je ontwaken en de herinnering die je wachtzal je zeker nog gelukkiger maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik ben een oud gediende. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ach Tatum misschien hebben we elkaar dan jaren geleden wel gesproken, of net gemist Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik probeer nog steeds van de alcohol af te blijven onder aanvoering van dochter en baas. Zij hebben me allemaal nodig. Maar I can't make up my mind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Diesel, ik heb jou nooit ontmoet. Koh wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 En Koh heeft gelijk. Wat wil ik nu echt? Gelukkig worden of vastzitten aan een verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Iedereen geeft me steeds een nieuwe kans. MIjn dochter, mijn baas. Elke keer opnieuw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Dan heb je zoveel te geven, anders zouden ze je niet telkens steunen. Erg mooi, nu nog dan die drank kunnen laten staan he . Ach en Koh heeft vaak gelijk hoor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Het laatste Jopie. Ik leg mezelf vaak in de goot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Als je daar blijft liggen Taat gaat alles ook door hoor, dan moeten dochter en baas je ook missen. Zoals nu ook steeds na een terugval. Ze staan allemaal op de plaats na drank en jij ook. sorry als dit bot klinkt, vind het zo lastig je te lezen soms.♥ Ha Diesel! bumperjim reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Jullie proberen me te helpen. Ik wilde juist door elke dag antabus in te nemen en dat te melden (heb het ook ingenomen als ik het meldde) een nieuwe weg in te slaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 als je wilde door ga vervangt ben je al een heel eind Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Nee, Jane je bent niet bot. Het is de waarheid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 I know.........make up your mind!! lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ha Borretje en Lady J. Tijd geleden, :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 woensdag wil ik weer posten dat ik antabus heb ingenomen. Dat maakte me gelukkig. lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Sober, succes dan morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 (bewerkt) Lady j met name groeten van draak 26 november 2018 bewerkt door Wanderer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik probeerde elke dag een antabus in te nemen en dat te vertellen. Wat ik miste van het forum was een positieve reactie. Een leuke aanmoediging. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 @Tatumwaarom woensdag pas? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Omdat ik nu gedronken heb en een reactie kan uitlokken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Ik heb ook gedronken maar blijf rustig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Hey spirit wat leuk je hier te zien Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wanderer Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Mag tenminste aannemen dat ik ook mag posten als ik gedronken heb? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 26 november 2018 Rapport Share Geplaatst 26 november 2018 Jane..........een persoonlijke vraag. Zou jij mijn buddy willlen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden