Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 21-11--2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Goede morgen Supervrouwen en mannen,

Ik ben heel benieuwd naar je fakir ervaring KNM.

Cyclad is het slapen vannacht beter gegaan en ben je minder bang geweest?

Ik neem iedere ochtend twee capsules levertraan voor mezelf en mijn hondjes krijgen er ieder één. Ook voor hun is het erg gezond en ze vinden het heerlijk. Maar ja dat vinden ze altijd met alles.

Kanjers houdt jullie vandaag goed. Niet teveel vechten maar proberen als dat kan te accepteren dat het nu even niet anders kan. En blijven geloven dat het goed komt, want dat doet het, echt.

Lichaam en geest zijn altijd opzoek naar herstel en genezing. Blijf vertrouwen in jezelf.

Ik ben weg, werken Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Plaatjes Kusjes knuffels

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal

@Cyclad58 fijn dat je in ieder geval 5/6 uurtjes hebt gemaakt hou je daaraan vast, want die heb je mooi in de pocket is al meer dan de nacht ervoor. Het extreem onrustige, hoop dat het snel vermindert!

Ik was wat onrustig met in slaap vallen, maar eigenlijk nog best snel gegaan. Was vannacht alleen en dit heb ik al vanaf kind zijn, op 1 of andere manier moet ik dan weer even wennen. Vroeger was ik bang tot ver in Mn volwassen leven, maar dat is er niet meer....alleen dan wat onrustiger voor het slapen gaan. Ben wel paar keer wakker geweest, maar ook weer in slaap gevallen. Stom gedroomd ook trouwens dat laatste slaapje en daar gebeuren dan altijd vervelende dingen, gek!

Vanmiddag weer een B12 prik....voel me net een lopende apotheek met alle supplementen die ik er nu bij slik....en ik heb al zo’n hekel aan pillen slikken. Maar voor het goede doel denk ik dan maar!

Fijne dag allemaal x

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei bolletje:

Goede morgen Supervrouwen en mannen,

Ik ben heel benieuwd naar je fakir ervaring KNM.

Cyclad is het slapen vannacht beter gegaan en ben je minder bang geweest?

Ik neem iedere ochtend twee capsules levertraan voor mezelf en mijn hondjes krijgen er ieder één. Ook voor hun is het erg gezond en ze vinden het heerlijk. Maar ja dat vinden ze altijd met alles.

Kanjers houdt jullie vandaag goed. Niet teveel vechten maar proberen als dat kan te accepteren dat het nu even niet anders kan. En blijven geloven dat het goed komt, want dat doet het, echt.

Lichaam en geest zijn altijd opzoek naar herstel en genezing. Blijf vertrouwen in jezelf.

Ik ben weg, werken Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeee.Plaatjes Kusjes knuffels

Hoe krijg  jij al die plaatjes geplaatst bolletje....ik kan al niet eens een profielfoto uploaden :face-icon-small-shocked:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Kaida hier,

Ik leef nog hoor ;) Ik lees wel dagelijks mee, maar ben met zoveel dingen tegelijk bezig wat mij zo opslokt (bezwaar UWV, WMO ingeschakeld, GGZ, etc) dat ik hier niet zo actief ben. Ik hou me bewust ook wat op de achtergrond, omdat ik de horrorervaringen zoveel mogelijk wil "ontwijken", want ik word er alleen maar angstiger van. Inmiddels wel alweer een tablet zopiclon eraf. Nog 2 te gaan en dan de diazepam afbouwen. Mijn doel is om met nieuwjaar van de zopiclon af te zijn. Of dat helemaal gaat lukken weet ik niet, misschien net wel of net niet, maar ik streef er wel naar! Daarna de afbouw van de dia, waar ik, door de vele horrorverhalen, toch wel erg tegenop zie. (ik sta nu nog steeds op 22,5 mg voor de nacht)

Ik lees en leef met jullie mee, maar hou me voorlopig wat meer op de achtergrond. 

@Cyclad58 dikke knuffel voor jou!! Knap hoe je je door alle ellende heen slaat!! 

Liefs en een knuffel voor allemaal!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Deligaf1:

Hallo,

Nu heb ik voor het eerst een slechte nacht gehad, ik kon maar niet in slaap komen. Hele tijd in en uit bed super irritant. Toen ik eenmaal sliep ging het wel. 

Even kijken wat vandaag de dag me brengt er staat niks op de planning 

gr.

Lekker rustig aan maar! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei Sannie:

@Kaida74 groot gelijk, ik probeer ook zo min mogelijk mee te krijgen. 

Succes met het bezwaar! Knap dat je Zopiclon bijna achter de rug hebt en weet je.....mss  valt de afbouw Dia gewoon wel mee;)

Groetjes en succes

dank je wel @Sannie

Misschien valt de afbouw van dia wel mee, maar ik gebruik het voor de nacht, samen met mirtazapine, en de angst om weer niet te kunnen slapen (wat nu juist iets beter gaat juist dóór de dia) is érg aanwezig. 

Ik hoop toch echt over een half jaar van alle rommel af te zijn. 

En dat dat UWV.... die vinden dat ik wel weer aan het werk kan, dus de ww in. Ze hebben geen huisarts of GGZ arts geraadpleegd, niks. Schandalig gewoon! Oh en als je naar ze belt, sta je gemiddels 20 minuten in de wacht. á 4 cent per minuut..... Krijg je een uitkering en dan moet je alsnog betalen voor een telefoongesprek... Gladjakkers zijn het! Geld wat je al bijna niet hebt, uit je zak kloppen door een 0900 nr te nemen. grrr! (ben inmiddels al heel wat euro's kwijt aan telefoontjes die kant op!) 

Adem in adem uit.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Kaida74:

dank je wel @Sannie

Misschien valt de afbouw van dia wel mee, maar ik gebruik het voor de nacht, samen met mirtazapine, en de angst om weer niet te kunnen slapen (wat nu juist iets beter gaat juist dóór de dia) is érg aanwezig. 

En dat dat UWV.... die vinden dat ik wel weer aan het werk kan, dus de ww in. Ze hebben geen huisarts of GGZ arts geraadpleegd, niks. Schandalig gewoon! Oh en als je naar ze belt, sta je gemiddels 20 minuten in de wacht. á 4 cent per minuut..... Krijg je een uitkering en dan moet je alsnog betalen voor een telefoongesprek... Gladjakkers zijn het! Geld wat je al bijna niet hebt, uit je zak kloppen door een 0900 nr te nemen. grrr! (ben inmiddels al heel wat euro's kwijt aan telefoontjes die kant op!) 

Adem in adem uit.....

Nou meid ik hoop er ook niets mee te maken te krijgen, maar ik ben inmiddels ook een jaar onderweg en de bedrijfsarts begon er nu ook over dat het UWV er vanuit gaat dat indien je niet binnen het eerste jaar volledig hersteld bent, dit ook niet meer komt. Terwijl ik dus, op het niet altijd op de zaak zijn ivm vervoer, wel 40 uur werk. Wordt best lastig verhaal denk ik, maar ik probeer het maar voorlopig van mij af te zetten. Je weet nooit hoe het loopt, maar al super vervelend dat het zo boven iedere hoofd kan hangen, het is al moeilijk genoeg. 

Ga je eerst de mirtazapine afbouwen en dan de Dia?

Inderdaad gewoon door blijven ademen Meis! :lips:

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Kaida74:

dank je wel @Sannie

Adem in adem uit.....

Zo ben ik ook nog aan het klote met al die toestanden met de bedrijfsarts en werk. En die bellen ook allemaal niet met elkaar die trekken ook overal hun handen vanaf. Zolang als je kan functioneren in hun ogen zetten ze je gewoon aan de gang eerst moet het weer fout aflopen voor dat er wat gebeurd en dan weten ze het zelf niet meer.

Het GGZ ook, als je in de maatschappij mee kan gaan met wat medicatie en je bent weer aan het werk dan kunnen ze niks verder voor je betekenen. Daar moet je het dan maar mee doen. Tegen mij zeide ze ook waarom stop je niet met afbouwen en laat je het maar zoals het is en ga verder met je leven. 

Ik hoop voor jou Kaida dat je gewoon thuis kan blijven. 

Gr Tim. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

37 minuten geleden zei Sannie:

Nou meid ik hoop er ook niets mee te maken te krijgen, maar ik ben inmiddels ook een jaar onderweg en de bedrijfsarts begon er nu ook over dat het UWV er vanuit gaat dat indien je niet binnen het eerste jaar volledig hersteld bent, dit ook niet meer komt. Terwijl ik dus, op het niet altijd op de zaak zijn ivm vervoer, wel 40 uur werk. Wordt best lastig verhaal denk ik, maar ik probeer het maar voorlopig van mij af te zetten. Je weet nooit hoe het loopt, maar al super vervelend dat het zo boven iedere hoofd kan hangen, het is al moeilijk genoeg. 

Ga je eerst de mirtazapine afbouwen en dan de Dia?

Inderdaad gewoon door blijven ademen Meis! :lips:

Na 2 jaar in de ziektewet neemt het UWV pas over als het bedrijf al hun plichten naar jou toe heeft vervuld.

Zoals aangepast werk enzo regelen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Kaida74:

dank je wel @Sannie

Adem in adem uit.....

Ha @Kaida74, bedankt voor je lieve berichtje! Het valt even niet mee, maar hopelijk is dat tijdelijk. 
Knap dat je de Zopiclon al zover gereduceerd hebt. Je hebt de Diazepam nog en de Mirtazapine, ik neem aan dat je de Mirtazapine voorlopig niet afbouwt?  
Je hebt al een heel traject afgelegd, maar ook nog een lange weg te gaan. Sterkte, moedig mens! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...