Energiek Geplaatst 6 november 2018 Rapport Share Geplaatst 6 november 2018 @Kannietmeer ik gebruikte de probiotica van Solgar met idd de grote hoeveelheid 10 miljard KVE . Moest dus vrij. verplicht stoppen en verwachte direct weer meer darmklachten, maar tot op heden gelukkig niet. Wel meer eiwitten gaan gebruiken, brood geschrapt en lactose vrije melk gaan gebruiken. Welke probiotica gebruik jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
karel12 Geplaatst 8 november 2018 Rapport Share Geplaatst 8 november 2018 Op 6-11-2018 om 18:19 zei Energiek: @Kannietmeer ik gebruikte de probiotica van Solgar met idd de grote hoeveelheid 10 miljard KVE . Moest dus vrij. verplicht stoppen en verwachte direct weer meer darmklachten, maar tot op heden gelukkig niet. Wel meer eiwitten gaan gebruiken, brood geschrapt en lactose vrije melk gaan gebruiken. Welke probiotica gebruik jij? @Energiek @Kannietmeer Als je graag een probiotica hebt met veel kolonievormende eenheden, dan heeft Golden Naturals er een met 50 miljard. Dit is een heel handige site.: https://www.bewustwinkelen.nl/catalogus/voedingssupplementen/probiotica/probiotica-50-miljard Je kunt er terecht voor heel veel voedingssupplementen en je kunt ze laten bezorgen bij een groot aanbod van drogisterijen en apotheken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Op 6-11-2018 om 18:19 zei Energiek: @Kannietmeer ik gebruikte de probiotica van Solgar met idd de grote hoeveelheid 10 miljard KVE . Moest dus vrij. verplicht stoppen en verwachte direct weer meer darmklachten, maar tot op heden gelukkig niet. Wel meer eiwitten gaan gebruiken, brood geschrapt en lactose vrije melk gaan gebruiken. Welke probiotica gebruik jij? ik gebruik de Vitals Microbiol Trio Platinum met 20 miljard KVE. https://www.koopjesdrogisterij.nl/p/vitals-microbiol-trio-platinum-60ca-839197.html?utm_source=beslist.nl&utm_medium=cpc&utm_campaign=839197&dfw_tracker=10494-839197 Brood schrappen is verstandig en eigenlijk alle melkproducten en granen zijn een aanslag voor je darmen. Ik heb voorheen ook Solgar met zeer veel liefde gebruikt, prima merk. Ik wilde ook graag de L- Ramnosus streng heel graag in goede hoeveelheid in de probiotica die ik zou slikken, vanwege de vele onderzoeken en goede resultaten die dat heeft getoond voor herstel van de darmfunctie en darmwand. 17 uur geleden zei karel12: @Energiek @Kannietmeer Als je graag een probiotica hebt met veel kolonievormende eenheden, dan heeft Golden Naturals er een met 50 miljard. Dit is een heel handige site.: https://www.bewustwinkelen.nl/catalogus/voedingssupplementen/probiotica/probiotica-50-miljard Je kunt er terecht voor heel veel voedingssupplementen en je kunt ze laten bezorgen bij een groot aanbod van drogisterijen en apotheken. Dank je Karel! Altijd fijn om te weten. Ik ga hem zeker bestellen. Hij is goedkoper en ik heb ondertussen door dat afwisselen met andere stammen en dus grotere diversiteit zeer goed is voor je darmen. Met deze prijs en hoeveelheid stammen wil ik het zeker proberen. Ik ga wel nog eens inlezen over dit merk. Heb het zelf denk ik ook eerder gebruikt, maar vraag me wel af waarom hun prijs in verhouding zoveel lager is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Energiek Geplaatst 9 november 2018 Rapport Share Geplaatst 9 november 2018 Deze is toch niet goedkoper? Zitten maar 30 capsules in ipv 60 ;-) de omega 3 capsules van Bonusan, zijn op deze site wel goedkoper Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden