MarQ Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 misschien verstandig morgen ook vrij te nemen om zo jezelf goed te herpakken ?? (goede raad is altijd moeilijk bij gebrek aan inzicht in het grote geheel) Sterkte iig @Tatum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Nee, ik ben met de AA gestopt omdat daar mannen waren die bewust kwetsbare vrouwen benaderden voor sex. Ik heb geen sponsor. Nooit gevonden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 marq, misschien geen fout idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik heb op dit ogenblik iemand die mij wil helpen, hij is een missionaris, blijft even zolang het koud blijft en wil mij helpen kleuren. Het klinkt stom, maar ik ben door mijn moeder afgewezen om te kleuren. Het klinkt zo kinderlijk....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik moet het kind in mezelf helen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 DAt gaat over kleuren, het gaat over sprookjeswonderland en het gaat ook over tortelduiven op het balkon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Bor, ik ben een mess. Ik kan zo veel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik zal mezelf oppakken en mijn belofte waar maken. Ik heb mijn baas verteld dat ik niet tegen hem zou liegen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarQ Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 klink mij als niet alleen een probleem met het drinken maar ook mentaal , zit zelf ook in die hoek en weet wat het is dit dubbele gevecht aan te moeten gaan , bel je HA @Tatum en leg het uit want vandaag moet je aanpakken want naar huis gestuurd worden is niet niets..... vaak hebben HA ook praktijk ondersteuners en wat ik zo even snel van je gelezen heb is er serieus meer aan de hand ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ja, douchen, slapen, eten is allemaal een goed idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 marq, ik wil serieus kijken naar wat ik nodig heb. De bedrijfsarts stuurde me ook al naar iemand, maar dat kostte wel gelijk € 1500. Het rare is, ik heb geen probleem. Ik woon gelukkig, heb de dochter die ik wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik heb problemen met mijn moeder. Eem echte vader heb ik nooit gehad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Wat ik zwak vond van de breider was dat er een vrouw was een psychologe en die zei steeds "begin je weer over de moeder" Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 dat heeft nooit iets opgelost. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Maar je huisarts dan? Die kan je doorverwijzen naar instanties die je nódig hebt. Dit forum kan je ondersteunen maar niet daadwerkelijk koeien bij horens vatten. En ondersteunen heeft alleen zin als jij zelf koeien bij horens vat. Daar is een huisarts óók voor, om samen met jou te zoeken naar de juiste hulp. Je werkgever weet van je drankgebruik. Alcoholverslaving is een ziekte. Je zou je dus ziek kunnen melden als je je voor je verslaving laat behandelen. Je kunt niet ontslagen worden voor een opname, wel voor onder invloed op je werk verschijnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Kohtje, ik heb jou ontmoet. Ik was toen Floortje. Meeting 2008. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ok, maar dat doet er nu toch even niets toe? Leuk om te weten, kan me je ook nog wel een beetje herinneren, maar probeer nu stappen te zetten op het pad naar een beter leven. Doe wat, actie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ja, en 10 jaar later zit ik nog met hetzelfde probleem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Okee, actie werkt. Ik heb het pas geleden aan een ander verteld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Bor had gelijk. Ik ga even mijn bed in. MarQ reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Sterkte @Bor ik heb er geen verstand van maar zal het niet zo zijn dat meer risico niet meteen betekent dat je het krijgt? Zou het dan ook kunnen als je gestopt bent met roken en drinken dat het risco dan weer af neemt? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 1 november 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik heb geen idee wat we eten zal zo eens naar de woonkamer gaan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tatum Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 Ik ben weer wakker. Vol goede plannen. Ik ga het morgen goed maken met mijn baas. Nuchter naar werk. Niet eerst een halve fles achterover. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 5 uur geleden zei Tatum: Ja, en 10 jaar later zit ik nog met hetzelfde probleem. Dat kan morgen anders zijn door er vandaag al wat aan te doen. Goed maken met je baas klinkt logisch, maar doeltreffender is het het goed te maken met en voor jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 november 2018 Rapport Share Geplaatst 1 november 2018 1 uur geleden zei Bor: Macaroni. En jullie? Nee, macaroni eten we ook niet. Hier wraps met een 'zootje-bij-elkaar-geraapt' er in.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden