Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 31-10--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen daar zijn we weer,

K.N.M. dank je voor je compliment, erg lief.:lips: Vraagje, heb je je bloed wel eens na laten kijken? Misschien een tekort aan iets. Bloedarmoede of zo? Mag ik vragen hoeveel je weegt? Misschien is dat wel veel te weinig.;)

Cyclad kerel hopelijk voel je je een beetje beter. Delen hé? Als je met gevoel schrijft, schrijf je van je af. Een virtuele arm om je heen kanjer.

 

Kaida heb je vannacht wat beter geslapen wijfie?

Zo zal ik jullie eens wat vertellen hé? VANDAAG KOMEN ZE EEN AIRCO PLAATSEN. Joehoeeeeee. Nooit meer te warm. Nu moet ik 's nachts m'n ventilator nog aan dan niet meer. Wat een heerlijk vooruitzicht. Jullie mogen allemaal een keertje proberen goed? Niet allemaal tegelijk hé? Met z'n 10nen in een bed van 1.40 mtr. zal moeilijk gaan maar als je vlug bent ben je eerder aan de beurt.

En als je tevreden bent krijg je een heerlijk ontbijtje op bed. Niet tevreden dan word je eruit geschopt. Hoewawawa.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei bolletje:

K.N.M. dank je voor je compliment, erg lief.:lips: Vraagje, heb je je bloed wel eens na laten kijken? Misschien een tekort aan iets. Bloedarmoede of zo? Mag ik vragen hoeveel je weegt? Misschien is dat wel veel te weinig.

Voor zover ik weet zijn bloedwaarden totaal optimaal. Ik weeg 58/ 59 kilo en ben 1.68. Zoals ik altijd geweest ben eigenlijk, dus daar is niets mis mee. Ik heb wel een lage bloeddruk, ook zoals mijn hele leven al eigenlijk. Ik moet gewoon accepteren dat het zo is denk ik en wachten op mijn herstel en niet ongeduldig zijn. Zelfs als het zo blijft, besef ik dat ik daar mee leven kan. Ik zou dat kunnen accepteren denk ik. ....... mwah..... misschien wel lastig... maar toch... ik probeer daar ook vrede in te vinden. Want ik kan nog steeds mijzelf behoorlijk vaak nuttig maken en anderen helpen en ondersteunen. Dus niets mis mee.

Gefeliciteerd met je airco! Lang gewacht, maar nu dan eindelijk. Ik gun het je van harte hoor. Ben benieuwd hoe je het zal ervaren uiteindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey lieve @bolletje,

Lekker vrolijk mens bent je! Je bezorgt me elke keer een glimlach op m'n gezicht :)

Ik heb vannacht iets beter geslapen, maar ik blijft last houden van mijn buik. Misselijk, diarree, futloos, stress.... vanochtend wel mezelf gedwongen om naar paardrijden te gaan, maar ik ga er mee stoppen (voor nu). Ik kan me niet concentreren, word angstig, ben uit balans. En paarden voelen dat heel goed aan..... dus ik had een bokkig paard onder mijn gat. Jeuj...

@Kannietmeer ik ben wel aan het afbouwen, maar sta nu "even" stil. Dit heeft vooral met de renovatie en het UWV te maken. Ik wil zoveel, maar er komt niks uit mijn handen. Het gevoel van uitzichtloosheid overheerst. En dan de strijd met het UWV nog aangaan.... bah bah! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Kaida74:

Hey lieve @bolletje,

Lekker vrolijk mens bent je! Je bezorgt me elke keer een glimlach op m'n gezicht :)

Ik heb vannacht iets beter geslapen, maar ik blijft last houden van mijn buik. Misselijk, diarree, futloos, stress.... vanochtend wel mezelf gedwongen om naar paardrijden te gaan, maar ik ga er mee stoppen (voor nu). Ik kan me niet concentreren, word angstig, ben uit balans. En paarden voelen dat heel goed aan..... dus ik had een bokkig paard onder mijn gat. Jeuj...

@Kannietmeer ik ben wel aan het afbouwen, maar sta nu "even" stil. Dit heeft vooral met de renovatie en het UWV te maken. Ik wil zoveel, maar er komt niks uit mijn handen. Het gevoel van uitzichtloosheid overheerst. En dan de strijd met het UWV nog aangaan.... bah bah! 

Doe wat goed voelt voor jou lieverd. Moeilijk, maar grenzen aanvoelen is ook belangrijk. Dikke knuffel voor jou, want ik begrijp dat dit echt zwaar is. Maar het zal voorbij gaan, ook deze fase.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Kaida74:

Hey lieve @bolletje,

Lekker vrolijk mens bent je! Je bezorgt me elke keer een glimlach op m'n gezicht :)

Ik heb vannacht iets beter geslapen, maar ik blijft last houden van mijn buik. Misselijk, diarree, futloos, stress.... vanochtend wel mezelf gedwongen om naar paardrijden te gaan, maar ik ga er mee stoppen (voor nu). Ik kan me niet concentreren, word angstig, ben uit balans. En paarden voelen dat heel goed aan..... dus ik had een bokkig paard onder mijn gat. Jeuj...

@Kannietmeer ik ben wel aan het afbouwen, maar sta nu "even" stil. Dit heeft vooral met de renovatie en het UWV te maken. Ik wil zoveel, maar er komt niks uit mijn handen. Het gevoel van uitzichtloosheid overheerst. En dan de strijd met het UWV nog aangaan.... bah bah! 

@Kaida74 wat jammer dat je je hobby je even moet laten. De druppel voor mijn benzo ellende was het moeten inslapen van mijn 3 jarige trots. Ik ben nu ook paardloos, ik vind het erg, maar met alle onzekerheid en je je toch door de dagen heen sleept begin ik er ook voorlopig niet meer aan. Nu eerst focus op ons zelf ;)

bewerkt door Sannie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...