Cyclad58 Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Goedemorgen allemaal, Ik ben al een tijdje op, maar zie dat de huiskamerdeur nog dicht zit. Slaapt iedereen nog? Zelf een goede nacht gehad, laat de zondag maar komen? Oh, de zondag is er al... Iedereen die nog aan het vechten is: realiseer je dat je vandaag weer een dagje dichter bij genezing bent. weer een stapje verder in het proces. Ook al gaat het langzaam, soms met 3 stappen vooruit en 2 stappen terug, uiteindelijk lopen we allemaal verder. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
204yha Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 (bewerkt) 2 uur geleden zei Cyclad58: Goedemorgen allemaal, Ik ben al een tijdje op, maar zie dat de huiskamerdeur nog dicht zit. Slaapt iedereen nog? Zelf een goede nacht gehad, laat de zondag maar komen? Oh, de zondag is er al... Iedereen die nog aan het vechten is: realiseer je dat je vandaag weer een dagje dichter bij genezing bent. weer een stapje verder in het proces. Ook al gaat het langzaam, soms met 3 stappen vooruit en 2 stappen terug, uiteindelijk lopen we allemaal verder. Fijne dag allemaal! Thanks Ad, deze komt echt even gelegen. Ik voel me ontzettend ver verwijderd van mijn kern. In de zomer ( toen ik nog circa 0,10 lora nam ) heb ik momenten gehad waarbij ik weer toegang had tot mezelf en mijn emoties. Daarbij voelde ik me gelijk fysiek beter, alles " stroomde " weer en voelde wat energie. Ook mijn uitstraling en huid/haar gezondheid was hersteld. Ogen spraken weer etc. Op het moment voel ik echt niks, op mijn symptomen na dan. Ik heb vertrouwen maar voel het niet, leef in mijn hoofd en voel me ver verwijderd van mijn lichaam. Ik voel me een zwevend vaartuig wat onbemand is. Mijn osteopaat waarmee ik een goede band heb merkt het ook op, hij gaf aan dat mijn lichaam echt slaapt. Heeft iemand tips of even een peptalkje? Ik ben van mezelf uit een erg vrolijk en positief mens, het is niet mijn bedoeling om de spirit naar beneden te halen dus er spijt me als ik hiermee anderen naar beneden trek.. fijne zondag folks! X 21 oktober 2018 bewerkt door 204yha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 Ach welnee Yha je trekt niemand naar beneden, iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen gevoelens w.b. jouw berichtje. Bovendien zitten hier superkanjers die niet zo gauw omvallen. Wat ben je nu aan het doen? Ben je alleen? Dat ver verwijderd zijn van de kern ken ik nog van heel vroeger. Wanneer ik me een tijd erg onzeker voelde leek het net of ik weg van mezelf wilde vluchten. Ikzelf ben weer kaarten aan het maken. Hopelijk kan ik die op de kerstmarkt verkopen. Verder rennen mijn kindjes (2 chihuwafhuafs) hier lekker rond en is het lachen geblazen. Eentje heeft echt een krulstaartje en als die snel loopt gooit ze die dikke billetjes hoog de lucht in. Heerlijk. Als je lichaam (slaapt) waarom ga je dan niet ff lekker liggen joh, misschien doet je hoofd wel mee? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 21 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 1 uur geleden zei 204yha: Heeft iemand tips of even een peptalkje? Ik ben van mezelf uit een erg vrolijk en positief mens, het is niet mijn bedoeling om de spirit naar beneden te halen dus er spijt me als ik hiermee anderen naar beneden trek.. lieverd, moeilijk he om geen volledig contact met jezelf te hebben, of zelfs geen. Ik herken het. Ik maak geen contact met mijn gevoel en mijn lichaam is ver weg soms. Wat voor mij hielp met die dingen, was het juist oefenen en prikkelen van de zintuigen. Douchen voor de sensatie van warmte en direct gevoel van zorg voor mijn lichaam. Een geurende douchzeep/olie die kan helpen om je neus te behagen en het gevoel van lief zijn voor jezelf te verhogen. Daarna zelfs mogelijk om delen van jezelf in te smeren. Weet niet of mannen daar wat aan hebben, maar voor vrouwen is het vaak ook prettig. Daarnaast is een massage ook een goede manier om je lichaam te ontspannen, contact te maken. Als je een partner hebt, kan sex fijn zijn, en misschien als je alleen bent... masturberen. ( jaja, ik neem geen blad voor de mond) Als je te weinig energie hebt voor bovenstaande, wat ik lang gehad hebt, dan is een zachte deken nog erg prettig als permanente knuffel om je heen te hebben. Als je veel onrust hebt, dan kan een verzwaarde deken helpen, om deze onrust te bedwingen. ( online in ieder geval te koop)https://www.denaaitafel.nl/verzwaringsdeken/ In deze link staan ook weer links die interessant zijn. Verder is het omgaan met alle klachten beter te doen als je volledig accepteert dat deze er zijn. Dat betekent niet dat je zegt dat het okay is, maar je verzet je er niet tegen. Zoals je accepteert dat je griep hebt en het moet uitzieken en daar naar handelt. Ik hoop dat het een klein beetje helpt wat ik schrijf. Mocht je meer willen delen of vertellen over hoe het met je gaat, dan mag dat altijd. We zijn hier niet om mooi weer te spelen en je kan elkaar alleen opbeuren als je ook de kans krijgt te schrijven over alles wat je zo down maakt. Anders doen we allemaal maar net alsof en dat is helemaal niet de bedoeling. Dus voor ons hoef je nooit sorry te zeggen als je je klote voelt en dat dus deelt. Sterkte!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 21 oktober 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 21 oktober 2018 4 uur geleden zei 204yha: Thanks Ad, deze komt echt even gelegen. Ik voel me ontzettend ver verwijderd van mijn kern. In de zomer ( toen ik nog circa 0,10 lora nam ) heb ik momenten gehad waarbij ik weer toegang had tot mezelf en mijn emoties. Daarbij voelde ik me gelijk fysiek beter, alles " stroomde " weer en voelde wat energie. Ook mijn uitstraling en huid/haar gezondheid was hersteld. Ogen spraken weer etc. Op het moment voel ik echt niks, op mijn symptomen na dan. Ik heb vertrouwen maar voel het niet, leef in mijn hoofd en voel me ver verwijderd van mijn lichaam. Ik voel me een zwevend vaartuig wat onbemand is. Mijn osteopaat waarmee ik een goede band heb merkt het ook op, hij gaf aan dat mijn lichaam echt slaapt. Heeft iemand tips of even een peptalkje? Ik ben van mezelf uit een erg vrolijk en positief mens, het is niet mijn bedoeling om de spirit naar beneden te halen dus er spijt me als ik hiermee anderen naar beneden trek.. fijne zondag folks! X Ha Enna, best lastig wat je schrijft. Ik herken het wel. Nadat ik was afgebouwd van de Lora werd ik ook actiever, helderder en kreeg weer zin om dingen te ondernemen. En soms was dat ineens weer weg. Kwamen oude symptomen weer terug, zoals slapeloosheid, onrust, afgevlakte gevoelens. EN even plotseling als ze verdwenen kwamen de goede gevoelens weer terug. In die achtbaan zit ik nu nog steeds, al zijn de goede momenten talrijker en de mindere momenten minder aanwezig. Soms zijn ze er echter nog. en op zo'n moment vraag ik me in ernst af of het ooit wel weer helemaal goedkomt. Aan de andere kant, tijdens de benzo's was het allemaal wel een paar stapjes erger. dus eigenlijk moet ik hele blij zijn met hoe het nu gaat. Sommigen herstellen in 3 maanden, anderen doen er langer dan een jaar over. Ik ben denk ik 75 tot 90% hersteld (moeilijk meetbaar, is een gevoel) en in dat perspectief is het eigenlijk prima. Ik wil maar zeggen: de genezing verloopt grillig. Dit gevoel gaat ook weer over en komt wellicht later weer terug. Het is onvoorspelbaar., Misschien valt het bij jou mee. Weet in elk geval, dat je lichaam aan het herstellen is. Sterkte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden