bolletje Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Moghu Kanjers, Het slapen is weer een probleem bij sommigen, hier ook. Het is toch weer warm in mijn slaapkamer. Voor de rest mag ik niet klagen. Dis wat een fijn berichtje gisteren, dat geeft de burger moed hé? Ik hoop dat veel mensen zich daar aan vast gaan houden want dit is voor iedereen weg gelegd. Zo, dadelijk weer een dagje werken, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Goeiemorgen! Hier ook alweer een paar korte nachten gehad idd.... Gisteren was ik om half 6 klaarwakker En daar lig je dan te koekeloeren.... Afgelopen nacht om 4 uur een nachtmerrie gehad. Ik wist dat ik aan het dromen was en heb mezelf geforceerd om wakker te worden. Rechtop gaan zitten. Vriend werd wakker. Nachtmerrie verteld. Heel bizar; Schoonmoeder leek in een soort verzorgingshuis te wonen en we werden gewaarschuwd voor "Ria", die zou met duistere dingen bezig zijn. Zwarte wicca. Ze had lange blonde haren en een poeslief gezicht, maar ondertussen een gevaar. Ik ging even de kamer van schoonmoeder uit en toen ik terug kwam, kwam mijn dochter overstuur de kamer uit dat oma in haar bijzijn was overleden. Die "Ria" was er op dat moment ook bij geweest. Ze deed alsof het een natuurlijke dood was, maar mijn intuïtie zei van niet. Toen we (dochter en ik) later naar buiten gingen zagen we allemaal mensen op straat die steeds het gezicht van Ria kregen. En zij liep zelf ook buiten met allemaal glittersteentjes op haar gezicht. Het voelde zo naar!! Ik dacht dat het te maken had met de woordenwisseling die ik gisteren met de coördinatrice van het bouwbedrijf. Maar mijn vriend had een andere invulling. Ik moet straks naar het UWV voor een gesprek met de arbeidsdeskundige. Mevrouw Pin (de naam alleen al.....) En dat ik bang ben dat ik aan het werk gezet wordt terwijl ik niet kan werken, zolang ik midden in de renovatie zit en nog lang niet afgebouwd ben. (Zit nu op 3 zopiclon en 22,5 mg diazepam) Ik heb gisteren ook de tweede oplevering gehad. Er waren nog teveel punten die niet goed waren, dus no way dat ik een handtekening gezet heb. Morgen moeten de technische dingen klaar zijn. Ik moet het nog zien .... Ze zijn al 5 keer voor de wc geweest. Die blijft maar lekken. Buitenkant is een bende. Nog helemaal niet geïsoleerd. Zit alleen maar een spaanplaat onder het raam om af te dekken. Mijn vinyl is kapot gemaakt in de keuken. Deuken en krassen op de koelkast. Etc.... Om gillend gek van te worden! Goed... Genoeg gezeurd nu. Ik.ga me aankleden. Om half 1 gesprek met die UWV tante..... Ben benieuwd wat haar voornaam is Fijne dag allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Energiek Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Goeiemiddag, helaas en idd blijft het niet slapen nog steeds mijn grootste probleem. Laatste 2 nachten lukte het inslapen ook weer niet, terwijl dat vorige week al een stuk beter was. Krijg dan ook extra veel hartkloppingen/ spanningen waardoor het sowieso niet lukt.Vannacht toch maar een mixje/ alcohlisch drankje gemaakt wat meer rust in 't lijf gaf en kunnen slapen voor ca 3/4 uurtjes . Verlang zo naar m'n normale slaappatroon en daarna het gevoel weer fit te zijn.... Voor mij is 7 uurtjes sl genoeg, boekje lezen en de oogjes vallen dicht was het tot half juni. Ruim 5 weken van de benzo's af nu, tips zijn altijd welkom. Gelukkig is het nog heerlijk zomers weer wordt ik toch blij van.Fijne dag voor iedereen :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (netjes gezegd) instelling is dat uwv!!! Ze vinden dat ik boven de WW grens van 65% uit kom en dus weer aan het werk moet. Terwijl mijn GGZ arts me dat erg af raad, omdat ik nog bezig ben met afbouwen en nog lang niet stabiel (genoeg) ben om te gaan werken. Ik kan bezwaar maken tegen deze uitspraak (alsof ik daar op zit te wachten) en ik kan een soort van reïntegratie traject in gaan om te gaan kijken wat met mijn beperkte mogelijkheden te vinden is op de arbeidsmarkt.... Volgende week vrijdag een gesprek met die reïntegratie man. Pffffff loop te trillen als een rietje en kreeg daar ter plekke een paniekaanval. En dan nog zeggen dat ik wel weer aan het werk kan. Geen uren beperking , dus ook fulltime. Wat?????? Sorry maar ik trek het niet meer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 @Kaida74 Wat een ellende is dat zo lopen ze ook heletijd aan mij te trekken en te plukken om gek van te worden. Alle benzo’s staan in catogerie 3 van het medicatie register, dat houd in dat je niet mag auto rijden of machines bedienen, laat staan van de ontwenningsverschijnselen die we ook nog er is bij hebben. Alleen omdat wij ons pilletje met een glas water weg slikken wordt het allemaal door de vingers gezien. Ik zou als ik jou was de arts van het GGZ laten bellen die hebben de macht om daar een stokje voor te steken. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 32 minuten geleden zei Deligaf1: @Kaida74 Ik zou als ik jou was de arts van het GGZ laten bellen die hebben de macht om daar een stokje voor te steken. Ja dat ga ik ook zeker doen! Alleen hebben ze alle gegevens al van het GGZ en doen ze daar niks mee.... Echt om te janken Ik kan in bezwaar gaan of een reïntegratie traject in. Meer bieden ze niet aan... Pffffff Ook nog gesteggel gehad met de aannemer over de schades in mijn woning en de schamele vergoeding. Kan er ook nog wel bij.... Bleh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Deligaf1 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 (bewerkt) 25 minuten geleden zei Kaida74: Ja dat ga ik ook zeker doen! Alleen hebben ze alle gegevens al van het GGZ en doen ze daar niks mee.... Echt om te janken Ik kan in bezwaar gaan of een reïntegratie traject in. Meer bieden ze niet aan... Pffffff Ook nog gesteggel gehad met de aannemer over de schades in mijn woning en de schamele vergoeding. Kan er ook nog wel bij.... Bleh! Nee daar doen ze niks mee, Om dat ze dan weten dat er dan iets niet goed is. Nu belt mijn spver zelfs naar de bedrijfsarts en dan zijn ze zelfs nog niet te bereiken. Vandaag heb ik samen met de spver naar het werk gebelt met hoofd personeelszaken en dan kan het allemaal wel geregeld worden. Lastige zaak, ik zou afwachten tot dat de arts naar het UWV heeft gebelt en anders zou ik in bezwaar gaan. Z’n reintergratie traject heb ik ook ooit gehad nou wat fijn dat is leuk als je van de benzo’s af bent om daar mee te beginnen. 17 oktober 2018 bewerkt door Deligaf1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 17 oktober 2018 Rapport Share Geplaatst 17 oktober 2018 1 uur geleden zei Kaida74: Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende (netjes gezegd) instelling is dat uwv!!! Ze vinden dat ik boven de WW grens van 65% uit kom en dus weer aan het werk moet. Terwijl mijn GGZ arts me dat erg af raad, omdat ik nog bezig ben met afbouwen en nog lang niet stabiel (genoeg) ben om te gaan werken. Ik kan bezwaar maken tegen deze uitspraak (alsof ik daar op zit te wachten) en ik kan een soort van reïntegratie traject in gaan om te gaan kijken wat met mijn beperkte mogelijkheden te vinden is op de arbeidsmarkt.... Volgende week vrijdag een gesprek met die reïntegratie man. Pffffff loop te trillen als een rietje en kreeg daar ter plekke een paniekaanval. En dan nog zeggen dat ik wel weer aan het werk kan. Geen uren beperking , dus ook fulltime. Wat?????? Sorry maar ik trek het niet meer. Grr, ik kan hier heel boos om worden. Snapt zo'n arts nou echt niet dat het in een zwaar afbouwtraject not done is om te werken? Nee inderdaad, dat snappen ze niet. Zoveel onkunde en onbegrip in medisch Nederland voor de afbouwende benzogebruiker. Wat is er nog veel werk aan de benzowinkel wat dat betreft. Het helpt jou niet, jij zit er maar mee. Een gebroken been zie je en geneest in 6 weken. Dit is onzichtbaar dus is het er niet volgens veel artsen. Zijn zij nou zo dom? Strekte lieve @Kaida74 Hopelijk kan GGZ iets voor je betekenen hierin. Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden