Lika Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Niet bijgelezen op de dagdraad, maar moet even kwijt dat oudste en ik zo gezellig uit eten zijn geweest. Ze had de klets. En maar lachen en vertellen en grapjes. Hier kan ik nog heeeeeeeel lang op teren. Slaap lekker! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Leuk @Lika Daar draait het leven toch om? Zo geniet ik dagelijks van m'n jonge knulletjes. Drukke mennekes, maar zo grappig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vol Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Wat fijn @Lika! ik ben thuis..ga “Sofie in de kreukels” terugkijken. Iemand gezien al? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jannigje Geplaatst 25 september 2018 Rapport Share Geplaatst 25 september 2018 2 uur geleden zei Sandro: Leuk @Lika Daar draait het leven toch om? Zo geniet ik dagelijks van m'n jonge knulletjes. Drukke mennekes, maar zo grappig Ik snap dat dit voor jullie geldt en ik zou willen dat het voor mij ook zo zou kunnen zijn, maar dat is helaas niet zo. Het zal ook nooit zo worden, want geen Kinderen betekent ook geen kleinkinderen. Het was een periode redelijk rustig mbt dit onderwerp, de laatste tijd is het voor mij vooral weer heel confronterend, verdrietig en pijnlijk. Het gevoel van gemis wordt sterker naarmate ik ouder wordt. Gypsy en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 26 september 2018 Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 @Jannigje dat wist ik niet. Ik begrijp het ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 26 september 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 september 2018 @Jannigje heb niet de juiste woorden voor je helaas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden