Spring naar bijdragen

Zondag 16 september 2018


Lars

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei Lika:

Dag toch anders gegaan dan ik dacht...

Bij zo'n zin komen allerlei vragen bij me op (niet dat je ze allemaal hoeft te beantwoorden hoor).

Wat had je dan wel gedacht hoe de dag zou gaan?

Waarom heb je je van je doel laten afwijken?

En waarom is een feestje dat je niet leuk vindt zo belangrijk?

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Sandro:

Bij zo'n zin komen allerlei vragen bij me op (niet dat je ze allemaal hoeft te beantwoorden hoor).

Wat had je dan wel gedacht hoe de dag zou gaan?

Waarom heb je je van je doel laten afwijken?

En waarom is een feestje dat je niet leuk vindt zo belangrijk?

 

Nog even jou antwoorden dan...

Ik had meer tijd voor mezelf gewild en minder doen. Maar ik kreeg zelf zin in preitaart en van het één kwam het ander en dan doseer ik niet zo handig. Als ik moe ben, heb ik de neiging te veel te willen doen. Dus afwijken van doel kwam wel vanuit goed zorgen en iets lekkers maken. Feestje is niet heel belangrijk. Alleen niet te ontwijken. Het is goed zo. En ik zie nu ook dat ik bij moeheid de neiging heb er een extra schep bovenop te gooien ipv gas terug. Ach, ‘geeft niets, mag best’. Volgende keer anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 16-9-2018 om 18:43 zei fleurtje:

@Gypsy, hoe gaat t daar? Ben niet helemaal meer mee. 

Ik droomde vannacht van mijn laatste ex. Heel bizar want na negen jaar voelde ik nog steeds de pijn in de droom. Gelukkig niet meer toen ik wakker werd. Maar t zit blijkbaar nog ergens :angry:

Het gaat qua liefdesverdriet goed, alleen erg ziek geweest. Nu rustig aan aan het opknappen. Goh dat jouw ex nog pijn doet ergens voel je dus toch nog liefde. Maar dromen zijn ook een manier om te verwerken dus wellicht ben je er nu vanaf.:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 20-9-2018 om 13:44 zei Gypsy:

Het gaat qua liefdesverdriet goed, alleen erg ziek geweest. Nu rustig aan aan het opknappen. Goh dat jouw ex nog pijn doet ergens voel je dus toch nog liefde. Maar dromen zijn ook een manier om te verwerken dus wellicht ben je er nu vanaf.:rose:

Nah ik denk dat t weinig te maken heeft met liefde voor hem. Eerder met te weinig eigenliefde. Moest ik mezelf meer naar waarde schatten zou ik eerder meer staan waar jij nu staat. Dus...goed bezig jij!! :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-9-2018 om 21:20 zei fleurtje:

Nah ik denk dat t weinig te maken heeft met liefde voor hem. Eerder met te weinig eigenliefde. Moest ik mezelf meer naar waarde schatten zou ik eerder meer staan waar jij nu staat. Dus...goed bezig jij!! :lips:

Lief van je. Als je er maar van leert toch? Ik vind jou echt geweldig volgens mij zouden wij het goed kunnen vinden samen. Je bent lekker recht voor zijn raap en no nonsense.:heart: 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...