Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 26-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goedemorgen @bolletje

heerlijk dat je zo goed slaapt zeg , als je nog slaap hebt zou ik er zeker weer in terug duiken zzzzzzz

ik heb weer niet zo goed geslapen en gisteren middag tot in de avond was ik echt onrustig, ik had steeds dat zware gevoel op mijn maag, angst ... wordt er zo moe van 

iedereen een fijne zondag 

ik heb een interessante artikel online in de Volkskrant gezien 

https://www.volkskrant.nl/cs-b85bcd74

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mogguh allemaal,

Slaap lekker, @bolletje
@Hypertjeee, hetgeen jij voelt heb ik ook gehad, gek genoeg vooral in de morgen Meestal ging het naarmate de dag vorderde beter. 
Het artikel in de Volkskrant heb ik ook gelezen. Erg interessant, maar niet erg veelbelovend: het ziet er naar uit dat we het moeten blijven doen met de antidepressiva die er nu zijn met al hun gebreken en forse nadelen. 

Gelukkig gaat het met partnerlief wel wat beter. Ze is alleen erg stijf en beweegt moeilijk, vanwege haar fibromyalgie en het feit dat ze haar gekneusde voet qua bewegingen compenseert met de andere voet. 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Cyclad58:

Mogguh allemaal,

Slaap lekker, @bolletje
@Hypertjeee, hetgeen jij voelt heb ik ook gehad, gek genoeg vooral in de morgen Meestal ging het naarmate de dag vorderde beter. 
Het artikel in de Volkskrant heb ik ook gelezen. Erg interessant, maar niet erg veelbelovend: het ziet er naar uit dat we het moeten blijven doen met de antidepressiva die er nu zijn met al hun gebreken en forse nadelen. 

Gelukkig gaat het met partnerlief wel wat beter. Ze is alleen erg stijf en beweegt moeilijk, vanwege haar fibromyalgie en het feit dat ze haar gekneusde voet qua bewegingen compenseert met de andere voet. 

 

Bij mij begint het in de middag avond wordt t erger ... 

superblij dat het beter met je partner gaat ik had haar ook in mijn gebeden opgenomen zoals jullie allemaal 

liefs hypertjeee 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Cyclad58:

Dank je wel, lieve @Kaida74
 Het gaat gelukkig weer behoorlijk. Ze heeft nog wel pijn aan enkele en voet, maar kan zich weer wat mobiliseren! Al bij al valt het mee, het had zoveel erger kunnen aflopen. 

 

Fijn te horen dat ze goed herstelt en slechts wat blauw is van de val ( althans ... dat maak ik er uit op ;-) ) . Het had inderdaad veel erger kunnen zijn, maar daar denken we dan maar niet aan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...