Weegschaal81 Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 3 uur geleden zei Hypertjeee: @Weegschaal81 ik wens je heel veel sterkte en succes toe hoop dat het je gaat lukken dan maar met begeleiding misschien is dat het beste voor je Dank je lieve @Hypertjeee! Helaas weet niemand wat het beste is... Ik zal het alleen weten door het te proberen. Maar dat deze situatie (alleen afbouwen zonder steun uit omgeving) niet werkt is wel duidelijk! Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 (bewerkt) 21 uur geleden zei Weegschaal81: Hoi allen, Ik heb vandaag helaas een dieptepunt bereikt. Na een voor mij zeer teleurstellende gebeurtenis echt compleet door het lint gegaan. Huisarts gebeld, crisisdienst ingeschakeld en uiteindelijk zat ik weer bij Jellinek aan tafel. Het gaat voor mij waarschijnlijk toch een opname worden om de rest van de diazepam onder begeleiding af te bouwen. Die pillen maken me helemaal gek en ik kan de langzame afbouw niet meer alleen aan. En daarna... Tja... Dan wordt het nog een heel lang traject van herstellen en gesprekken. Zucht... Hoi @Weegschaal81 Als het voor jou het beste werkt moet je dat doen. Ik hoop oprecht voor je dat het op deze manier gaat lukken. Zorg ervoor dat je de maximale begeleiding krijgt. De instelling is mijns inziens verplicht je dat te bieden. Sterkte en succes! 21 augustus 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Op 20-8-2018 om 11:17 zei Hypertjeee: Goedemorgen lieve @bolletje Fijn dat je gisteren een leuke dag hebt gehad , over je beroerte wist ik niet... heftig ik heb een hele moeilijke nacht gehad , niet geslapen en ik was onrustig van mijn paniekaanval gisteren , nu zweef ik beetje , onrustigheid ...ik ben weer afgevallen .. want ik krijg niet veel binnen in 5 weken tijd ben ik 8 kilo afgevallen ik weet dat het erbij hoort maar ben bang dat het averechts gaat werken ivm de ontwenning , want ik was al niet zo groot 69 kilo 1.68 en nu ben ik 61 kilo geworden Iemand advies wat ik kan doen ? Eten gaat in babyhapjes er in ik probeer twee stuks fruit per dag naar binnen te krijgen en iemand ervaring met dr vogel passiflora voor het slapen ? want nu wil ik wel eens rustig in slaap vallen en doorslapen en niet om de half uur wakker en uren wakker blijven liefs hypertjeee Om nog genoeg binnen te krijgen kan een heftige strijd zijn. Ik ging smoothies maken, zodat ik ook calorieën in mijn drinken zou hebben en voor het slapen gaan, maakte ik dunne pap. Probeer te nemen wat jij lekker vindt. Een banaan en sinasappel in de blender. Je kan proteine poeders kopen en daar een schep van in de smoothie gooien. Ik doe er nu vitaminepoeder doorheen. Avocado is zeer voedzaam en ook heerlijk in je smoothie. We raken onze creativiteit nogal kwijt door de zieke staat van zijn, maar probeer dus iets te verzinnen dat je kunt maken en wat boordevol vitamine en voeding zit. In mijn geval dus smoothies en pap. 23 uur geleden zei Eleo31: Dit herken ik absoluut, ik had het eigenlijk al tijdens het gebruik van oxa en bij de afbouw . Daarna ook nog wel , nu Nog af en toe een drukkende pijn onder aan mijn schedelrand . Soort krampende hoofdpijn. Het moet inderdaad allemaal weer overgaan. En daar blijven we maar van uit gaan! wie herkent een soort speldenprikjes onder je huid??? liefs Eleo Speldenprikjes onder de huid... ik ben heel benieuwd of je wat op je huid ziet gebeuren als je dat voelt. Ik heb namelijk in allerlei vormen prikjes en tintelingen over mijn lichaam gehad, over de huid. Soms alsof ik door beestjes werd geprikt, soms alsof ik kippevel kreeg, en soms kreeg ik ook kleine kippenvelplekjes. Dat heb ik nog nooit van iemand gehoord enben dus heel hard op zoek naar iemand bij wie dat ook gebeurd. Dus ik heb rare kippenvel, die niet overal op mijn huid voorkomt. Soms een plek op mijn been, soms op mijn arm. Echt heel raar. En ik heb het nog steeds, nu ik al 9 maanden afgebouwd ben Hypertjeee reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 1 uur geleden zei Kannietmeer: Om nog genoeg binnen te krijgen kan een heftige strijd zijn. Ik ging smoothies maken, zodat ik ook calorieën in mijn drinken zou hebben en voor het slapen gaan, maakte ik dunne pap. Probeer te nemen wat jij lekker vindt. Een banaan en sinasappel in de blender. Je kan proteine poeders kopen en daar een schep van in de smoothie gooien. Ik doe er nu vitaminepoeder doorheen. Avocado is zeer voedzaam en ook heerlijk in je smoothie. We raken onze creativiteit nogal kwijt door de zieke staat van zijn, maar probeer dus iets te verzinnen dat je kunt maken en wat boordevol vitamine en voeding zit. In mijn geval dus smoothies en pap. Speldenprikjes onder de huid... ik ben heel benieuwd of je wat op je huid ziet gebeuren als je dat voelt. Ik heb namelijk in allerlei vormen prikjes en tintelingen over mijn lichaam gehad, over de huid. Soms alsof ik door beestjes werd geprikt, soms alsof ik kippevel kreeg, en soms kreeg ik ook kleine kippenvelplekjes. Dat heb ik nog nooit van iemand gehoord enben dus heel hard op zoek naar iemand bij wie dat ook gebeurd. Dus ik heb rare kippenvel, die niet overal op mijn huid voorkomt. Soms een plek op mijn been, soms op mijn arm. Echt heel raar. En ik heb het nog steeds, nu ik al 9 maanden afgebouwd ben Ik zie geen plekjes op mijn huid maar voor de rest echt HELEMAAL het zelfde!!!!!!!!!!Ik ben ook blij dat ik het nu bij iemand anders herken , nu weet ik zeker dat dit er ook weer allemaal bij hoort!!!!!! Denk ook steeds dat ik geprikt wordt , tintelingen, beestjes onder mijn huid, Sons denk ik het lijkt wel een soort klittenband onder mijn huid , heel bizar. En dat kippenvel op verschillende plaatsen , armen , benen , rug , zelfs gezicht. de bizarre symptomen van de Benzo, s! blij dat je gereageerd hebt Kanietmerer Liefs Eleo Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 21 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 21 augustus 2018 Bedoel je als je kippenvel voelt , je het ook ziet op je huid , als je dat bedoelt heb ik dat ook inderdaad. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 17 uur geleden zei Eleo31: Bedoel je als je kippenvel voelt , je het ook ziet op je huid , als je dat bedoelt heb ik dat ook inderdaad. ja, maar dan dus niet meer hele arm, maar gekke plekjes, die niet perse rond zijn, maar wel random. DAar waar ik het voel tintelen( om het dan maar zo te noemen) heb ik een plekje kippenvel. Heel bizar. En het heeft niets met kou te maken maar met zenuwuiteinden die blijkbaar signalen krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Eleo31 Geplaatst 22 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 22 augustus 2018 3 uur geleden zei Kannietmeer: ja, maar dan dus niet meer hele arm, maar gekke plekjes, die niet perse rond zijn, maar wel random. DAar waar ik het voel tintelen( om het dan maar zo te noemen) heb ik een plekje kippenvel. Heel bizar. En het heeft niets met kou te maken maar met zenuwuiteinden die blijkbaar signalen krijgen. Nee dan heb ik niet die plekjes, maar wel die prikkelingen van uiteinden zenuwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Weegschaal81 Geplaatst 23 augustus 2018 Rapport Share Geplaatst 23 augustus 2018 Op 21-8-2018 om 19:01 zei Cyclad58: Hoi @Weegschaal81 Als het voor jou het beste werkt moet je dat doen. Ik hoop oprecht voor je dat het op deze manier gaat lukken. Zorg ervoor dat je de maximale begeleiding krijgt. De instelling is mijns inziens verplicht je dat te bieden. Sterkte en succes! Hoi @Cyclad58, dankjewel Ad! Het gaat wel goedgekomen, ik sta er voor 100% achter en heb er alle vertrouwen in! Wat ze mij kunnen bieden is precies waar ik naar op zoek ben. Het is even zoeken geweest, met veel gesprekken en veel verschillende mensen, maar het plan dat er nu ligt past denk ik het beste bij mijn situatie. Het is niet alleen een korte opname om even snel van de benzo's af te komen, er zit ook nog een heel nazorg traject achter. In die tijd blijf ik ook nog opgenomen. Hoe lang ik daar blijf is afhankelijk van de klachten en mijn herstel. Als het goed is hoor ik vandaag de datum van de opname... Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden