Spring naar bijdragen

Onze h . kamer 14-8--2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen allemaal,

Hoe hebben jullie geslapen? Ik redelijk maar dat komt ook omdat ik er vroeg in lag. Ik was zoooo moe. Maar moe zijn en slaap hebben zijn twee heel verschillende dingen. Je kan heel veel slaap hebben maar niet moe zijn, of anders om.

Kaar een beetje kunnen slapen lieverd?

Jesh. gelukkig niet dan moet het veeeeeel langer regenen.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen @bolletje

slapen ging wel met veel spanning bij mij , ook werd ik regelmatig wakker maar alsnog paar uurtjes kunnen slapen. 

Ik ben na 6 dagen afbouwen van de oxa (afbouw was na 20 dagen 10mg dag naar 5mg per dag) sinds 2 dagen gestopt met helemaal slikken , dus ik weet niet of ik het een halve CT moet noemen 

ik ben best gespannen vandaag dag 2 even aankijken ik wil natuurlijk niet terugvallen , buiten het enorme lichte gevoel in mijn hoofd , wat echt eng is, heb ik nu niet veel klachten 

nog wat gedaan met je vijvertje ?gisteren regende het vrijwel de hele dag hier (Zuid-Holland) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb het gevoel dat je echt veel te snel gaat lieverd zoals velen van ons deden. Dan ga je je hoe langer hoe beroerder voelen. En om dan terug te gaan met slikken is moeilijker. Je moet dan misschien weer wachten tot het medicijn aan slaat. Sommigen bouwen af met miligrammetjes en voelen dat ook nog vaak. 5 mg. is echt teveel, maar misschien kan iemand anders je daar beter in adviseren. De vijver daar doe ik ff niets aan. Weer te hard bezig geweest dus voel ik dat. Moeilijk om dat gevoel serieus te nemen en rustiger aan te doen.:(

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei bolletje:

Ik heb het gevoel dat je echt veel te snel gaat lieverd zoals velen van ons deden. Dan ga je je hoe langer hoe beroerder voelen. En om dan terug te gaan met slikken is moeilijker. Je moet dan misschien weer wachten tot het medicijn aan slaat. Sommigen bouwen af met miligrammetjes en voelen dat ook nog vaak. 5 mg. is echt teveel, maar misschien kan iemand anders je daar beter in adviseren. De vijver daar doe ik ff niets aan. Weer te hard bezig geweest dus voel ik dat. Moeilijk om dat gevoel serieus te nemen en rustiger aan te doen.:(

Ja gelukkig zijn er allemaal lieve mensen hier die mij te woord staan en advies geven waar het kan

weet je bolletje , die pillen hebben mij nog beroerder gemaakt dan dat ik was toen ik ermee begon. Ik slikte ze alleen voor het slapen gaan zodat het mijn angst onderdrukte dat ik niet zou kunnen slapen en dat ging eerste week goed maar tweede week ging het slapen niet eens meer goed . Ondanks dat ben ik doorgegaan derde week omdat ik bang was om te stoppen terwijl de HA zei dat het wel CT kon, lage dosering zo kort gebruikt . Maar ben daarna toch een klein weekje gaan afbouwen en nu sinds twee dagen helemaal niet geslikt  

ik hoop dat ik het met minste verschijnselen zo snel mogelijk zal overwinnen mijn hersenen hebben het nodig 

alle advies is welkom 

bewerkt door Hypertjeee
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hypertjeee:

Ik ben na 6 dagen afbouwen van de oxa (afbouw was na 20 dagen 10mg dag naar 5mg per dag) sinds 2 dagen gestopt met helemaal slikken , dus ik weet niet of ik het een halve CT moet noemen 

Ja dat kun je wel een halve CT noemen, ik heb het ook gedaan. Was niet leuk maar lukte wel. Het is in ieder geval wel de snelste manier om er van af te komen.

Succes

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Deligaf1:

Dag,

Vandaag weer begonnen met werken en weer richting de 4 mg taperen was weer even wennen vroeg op autorijden enzo. Morgen een ptss onderzoek bij het GGZ :S en dan donderdag weer werken en dan heb ik mijn afsprsken er weer opzitten.

Hoii, 

nou dat is weer een mijlpaal toch beginnen met werken ? Ik heb ook al bijna een maand geen auto gereden omdat ik steeds licht in mijn hoofd ben, mis het wel 

4mg diazepam bedoel je toch ? Ik vergeet t steeds?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, Hypertjeee, ik kan je alleen mijn persoonlijke ervaring geven, z.a. je weet heb ik 5 weken gemiddeld 15 mgr geslikt, per dag, tot ik alleen maar beroerder ging worden, kon echt bijna niet meer op mijn benen staan, duizelingen, niet slapen, onrust hele erge pijn in spieren en gewrichten, totaal lusteloos, en gejaagdheid,  hoewel het mijn werk was, en ik oxza heel goed kende , voor sommige clienten,  en diversen andere med  had ik beter moeten weten, voelde  mij echt slechter worden, ik dacht stoppen,  ik wilde maar 1 DING WEG ERMEE  , toen kreeg ik het dubbel en dwars terug ik weet niet als ik afgebouwd zou hebben  of het minder bijwerkingen zou hebben gegeven, misschien.?, maar ieder persoon is zo anders ,  volgens h.arts bijstofje van de oxza.  Nou ja , wat het ook was zenuwgestel finaal overhoop, ,  nu negen mnd later nog wat rest verschijnselen, spieren,  etc. Nog niet helemaal oké, maar als ik terug kijk, ben ik nu al ver! Ik gun jou ook de wijsheid van anderen,  en hoop zo dat je elke dag denkt, weer een dag, het kan niet slechter, en opeens zal je merken 5 stappen vooruit en 4 achteruit, het zenuwgestel heeft heeeeeeeel  veel tijd nodig voor genezing. Dikke knuffel guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi! Ik (we) zijn gisteren om 18.00u aangekomen op de camping. De reis ging goed. Vannacht, ondanks de plank(matras) waar op liggen, goed geslapen. Was zo moe dat ik eerder sliep dan mijn vriend. Dat is uitzonderlijk ;) Vandaag een wave .... Niet zo gek natuurlijk. Moet alle indrukken verwerken, boodschappen moesten gehaald worden, veel kinderen op de camping met hoog stemgeluid ;) Dus best veel prikkels te verwerken. Had knallende koppijn, maar na een half uurtje op bed te hebben gelegen en een paracetamol gaat het nu wel weer. 

Het weer is niet zo mooi als we gehoopt hadden. Maar dat nemen we maar voor lief (bewolkt en miezerregen) 

Komende nacht leg ik een dekbed onder mijn hoeslaken zodat ik hopelijk wat zachter lig. Onze meiden vermaken zich gelukkig :) Al zijn ze ook nog steeds erg moe van de reis en het wennen. Maar ze hebben meer Campert ervaring dan ik. Dus komt goed. 

Internet is bagger slecht. Traaaaaage verbinding. Dus zo min mogelijk op mijn telefoon. Echt vakantie dus ;) Hahaha 

Knuf! Kaida

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei GUUS:

Ja, Hypertjeee, ik kan je alleen mijn persoonlijke ervaring geven, z.a. je weet heb ik 5 weken gemiddeld 15 mgr geslikt, per dag, tot ik alleen maar beroerder ging worden, kon echt bijna niet meer op mijn benen staan, duizelingen, niet slapen, onrust hele erge pijn in spieren en gewrichten, totaal lusteloos, en gejaagdheid,  hoewel het mijn werk was, en ik oxza heel goed kende , voor sommige clienten,  en diversen andere med  had ik beter moeten weten, voelde  mij echt slechter worden, ik dacht stoppen,  ik wilde maar 1 DING WEG ERMEE  , toen kreeg ik het dubbel en dwars terug ik weet niet als ik afgebouwd zou hebben  of het minder bijwerkingen zou hebben gegeven, misschien.?, maar ieder persoon is zo anders ,  volgens h.arts bijstofje van de oxza.  Nou ja , wat het ook was zenuwgestel finaal overhoop, ,  nu negen mnd later nog wat rest verschijnselen, spieren,  etc. Nog niet helemaal oké, maar als ik terug kijk, ben ik nu al ver! Ik gun jou ook de wijsheid van anderen,  en hoop zo dat je elke dag denkt, weer een dag, het kan niet slechter, en opeens zal je merken 5 stappen vooruit en 4 achteruit, het zenuwgestel heeft heeeeeeeel  veel tijd nodig voor genezing. Dikke knuffel guusje

Ach dat zenuwgestel, moeilijk gestel 

ik hoop niet dat ik het zo erg zal ervaren dat stoppen , ik moest gewoon naar mijn lichaam luisteren, weet je ik denk ook niet dat ik tegen een bijstof kan van dit piepppp middel. 

Weekje op eigen hout afgebouwd want HA heeft me gewoon in de steek gelaten. Nou kon ik elke dag er wat af vijlen maar zou niet weten hoeveel dus maar na een weekje gestopt .

ja ik voel me beroerd , licht in mijn hoofd beetje bibberig maar hoe moet ik anders van dit af ? Ik kan niet door diazepam vervangen want het is veel te laag

met jou komt ook goed lieve Guusje dikke knuffel terug 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hypertjeee:

Hoii, 

nou dat is weer een mijlpaal toch beginnen met werken ? Ik heb ook al bijna een maand geen auto gereden omdat ik steeds licht in mijn hoofd ben, mis het wel 

4mg diazepam bedoel je toch ? Ik vergeet t steeds?

Autorijden mag ik eigelijk absolut niet mijn scooter is kapot die maak ik van de week dat zie ik persoonlijk door de vingers dan ik moet iets. Ik zit nu op 4.8mg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Dis:

Hypertjee, ik denk dat het bij jou een kwestie van enkele weken zal zijn. Oxa werkt niet zo lang, dus dan had je tussentijds al wat moeten voelen. Wel kan je oude angst weer opspelen. Daar moet je dan aan gaan werken zonder benzo.

Ik hoop het zo erg dat het maar paar weken zal duren daar moet ik me dan even doorheen moeten bijten , ik voel wel heel wat dingen hoor , duizeligheid overheerst 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Kaida74:

Hoi! Ik (we) zijn gisteren om 18.00u aangekomen op de camping. De reis ging goed. Vannacht, ondanks de plank(matras) waar op liggen, goed geslapen. Was zo moe dat ik eerder sliep dan mijn vriend. Dat is uitzonderlijk ;) Vandaag een wave .... Niet zo gek natuurlijk. Moet alle indrukken verwerken, boodschappen moesten gehaald worden, veel kinderen op de camping met hoog stemgeluid ;) Dus best veel prikkels te verwerken. Had knallende koppijn, maar na een half uurtje op bed te hebben gelegen en een paracetamol gaat het nu wel weer. 

Het weer is niet zo mooi als we gehoopt hadden. Maar dat nemen we maar voor lief (bewolkt en miezerregen) 

Komende nacht leg ik een dekbed onder mijn hoeslaken zodat ik hopelijk wat zachter lig. Onze meiden vermaken zich gelukkig :) Al zijn ze ook nog steeds erg moe van de reis en het wennen. Maar ze hebben meer Campert ervaring dan ik. Dus komt goed. 

Internet is bagger slecht. Traaaaaage verbinding. Dus zo min mogelijk op mijn telefoon. Echt vakantie dus ;) Hahaha 

Knuf! Kaida

 

 

Geniet er van! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...