Spring naar bijdragen

onze huiskamer 3-8-2018

bolletje

Aanbevolen berichten

Moghu kanjers,

Het wordt wel een beetje flauw hoor maar (fluistert) ik heb weer goed geslapen. En jullie?

K.N.M. Ik maak een milkshake van de kefir door twee bananen een flinke scheut citroensap en wat chocovlokken te mixen. Dat is hartstikke lekker en je proeft de kefir niet meer want ik vind het ook echt niet lekker maar sinds ik het gebruik heb ik veel minder last van buikloop.

Zo lieverds dadelijk weer naar de dagbesteding en binnenkort daar afscheid nemen. Buiten dat ik wat moeite heb met een vrouw van de begeleiding, valt het daar buiten de regio. Ik ga volgende week naar een andere dagbesteding kijken. Daar wordt erg veel gewerkt met verschillende materialen van glas tot klei, hout (ik heb in het verleden meubeltjes gemaakt) metaal. Zou ontzettend graag willen leren lassen. Ook doen ze veel met muziek, en ik wil heeeeeeel graag leren drummen, dus heel veel mogelijkheden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, ik heb de klok goed rondgeslapen :)

@bolletje Ik ben ook lasser, het is leuk om te doen alleen met deze warmte met een dikke las overal aan met 2 dikke handschoenen en metaal wat honderden gradens heet is is dat niet echt leuk om te doen ppfieuw.

Als je wilt beginnen met lassen zou ik met MigMag lassen beginnen dat is makkelijk om mee te beginnen.

Tig lassen kan ook maar dan moet je alle 2 je handen en 1 voet apart gebruiken dus 3 verschillende handelingen. Dat maakt het wel uitdagender.

succes!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...