Spring naar bijdragen

Vrijdag 20 juli

Gast

Aanbevolen berichten

Goedemiddag!

Hier lekker een dagje naar het strand geweest, daar staat tenminste een windje. Was wel een beetje te druk voor mij. Maar goed wel genoten.

Het valt me wel op dat in programma's op tv vaak wordt gedronken. Dat vind ik wel hinderlijk. Het ging heel goed maar momenteel weer erg veel moeite om eraf te blijven. Ben wel vastberaden dat scheelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Lente:

Gekopieerd van de maandagdraad. Heb jij net geschreven op notabene de maandag draad .   Geen ophef, wel totale verwondering. Dit noem ik .......zuigen..... nivea... Niet invullen voor een ander. 

Ja, daar had je me in getagd. Maar zullen we hiermee kappen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lente nog even een antwoord op jou vraag van vanmorgen. Ja het was spannend om naar het werk te gaan. Wilde er vanmorge mezelf niet al te druk over maken dus heb verder vandaag niets inspannends gedaan. Het is goed verlopen ik ben geen moment gaan rennen. Collega’ s lief en de bewoners ook. Was net even iets te lang gebleven want ik ben heel moe en beetje pijn in schouders. Sorry voor alle details maar voor mij wel essentieel. Nu even rust en niet drinken. Heb wel trek maar zit met thee en zoek even afleiding hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hé kerel goeie avond,

Ja best wel en die hitte daar word ik ook gammel van. Maar misschien ga ik naar een andere dag besteding die wat dichter bij is. Daar hebben ze meer mogelijkheden schilderen, mozaïek, houtbewerking, lassen enz. dus ook dingen zoals lassen iets wat ik heel graag nog wil leren. Donderdag ga ik een daggie mee draaien.

En wat ben jij aan het maken Lars?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...