fleurtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Zo eenvoudig is t niet @Nietmeer. Het is vanalles en niets Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 16 minuten geleden zei fleurtje: Zo eenvoudig is t niet @Nietmeer. Het is vanalles en niets Dat snap ik heel goed! Dat maakt het zo ingewikkeld. terug naar je was! Dat is lekker simpel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik ben er nog niet zo zeker van @Nietmeer. Het is een zijdewasje in t gloednieuwe ongekende wasmachine. T kan nog ne lastige worden Nietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Goedemiddag! Hier lekker een dagje naar het strand geweest, daar staat tenminste een windje. Was wel een beetje te druk voor mij. Maar goed wel genoten. Het valt me wel op dat in programma's op tv vaak wordt gedronken. Dat vind ik wel hinderlijk. Het ging heel goed maar momenteel weer erg veel moeite om eraf te blijven. Ben wel vastberaden dat scheelt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Blazen helpt daartegen Lente Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 7 minuten geleden zei Lente: Gekopieerd van de maandagdraad. Heb jij net geschreven op notabene de maandag draad . Geen ophef, wel totale verwondering. Dit noem ik .......zuigen..... nivea... Niet invullen voor een ander. Ja, daar had je me in getagd. Maar zullen we hiermee kappen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Had zo gehoopt dat ik vanavond bij @Lika zou eten maar helaas. Dus spinazie gegeten ben er niet gek op Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Lente nog even een antwoord op jou vraag van vanmorgen. Ja het was spannend om naar het werk te gaan. Wilde er vanmorge mezelf niet al te druk over maken dus heb verder vandaag niets inspannends gedaan. Het is goed verlopen ik ben geen moment gaan rennen. Collega’ s lief en de bewoners ook. Was net even iets te lang gebleven want ik ben heel moe en beetje pijn in schouders. Sorry voor alle details maar voor mij wel essentieel. Nu even rust en niet drinken. Heb wel trek maar zit met thee en zoek even afleiding hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Zucht...…….ik ben moe. Goeie avond mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ben je boos pluk een zet hem op je hoed dan ben je morgen wel weer goed Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 He lieve @bolletje zoveel gedaan op dagbesteding? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Lente ik bedoel hetzelfde als Lars. Als jij dit nu los kan laten is het niet meer van jou. lars spinazie is wel heel gezond! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Goeie avond Bolletje, lekker rusten dan nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 2 minuten geleden zei Nietmeer: Lente ik bedoel hetzelfde als Lars. Als jij dit nu los kan laten is het niet meer van jou. lars spinazie is wel heel gezond! Ja daar word ik groot en sterk van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat komt goed uit want Bolletje is er en was zij het niet die bij jou op schoot kwam? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Dat was @Reacher volgens mij maar @bolletje mag ook best op mijn schoot zitten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Hé kerel goeie avond, Ja best wel en die hitte daar word ik ook gammel van. Maar misschien ga ik naar een andere dag besteding die wat dichter bij is. Daar hebben ze meer mogelijkheden schilderen, mozaïek, houtbewerking, lassen enz. dus ook dingen zoals lassen iets wat ik heel graag nog wil leren. Donderdag ga ik een daggie mee draaien. En wat ben jij aan het maken Lars? Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Een lui (moe) paarde op schoot. Ik wil niemand beledigen hoor en bied op voorhand alvast mijn excuses aan. Lars en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ik ben een soort mien dobbelsteen op dagbesteding @bolletje help dus met koffie en vegen en afwassen en zo voort Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Heb ook een schortje om Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Auw, gelukkig had ik mijn excuses al aangeboden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Inderdaad Nietmeer dadelijk lekker bankhangen. Heb jij je vandaag nog een beetje kunnen vermaken met die hitte? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nietmeer Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Sexy Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 20 juli 2018 Rapport Share Geplaatst 20 juli 2018 Ja nogal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden