Spring naar bijdragen

Dinsdag 26 juni 2018


Lars

Aanbevolen berichten

En nee @Bor, met Een rollator loop je bepaald niet zo weg. Moet goed afgesteld worden ook. Ik kreeg indertijd verschillende oefenmomenten bij de fysio om te zorgen dat je evenwichtig ( hier ook mndere stabiliteit o.a) en goed rechtop loopt ( veel mensen lopen er verkeerd achter alsof ze achter een kruiwagen lopen ( te laag). Ook leren minder of niet krampachtig te lopen vraagt oefening. 

Ik heb hem niet dagelijks nodig, maar ben blij dat ik er " les" ( begeleiding) in kreeg.

@Lars heb jij ook fysio? Misschien vragen? Kan ik je enorm aanraden, want dan leer je het goed aan. En dat scheelt krampachtigheid en misschien ook onzekerheid. Kunnen ze er bij jou in huis niks voor jou mee betekenen! Succes man, kleine stapjes ( letterlijk en figuurlijk:))

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een vervulde wens is in dit geval toch niet een wens die je kwijt bent, @jopie? Je kunt toch nóg een keer als het bevallen is? Of ben je
juist bang dat de 'magie' weg is als het tegenvalt? OK, de magie is sowieso weg als de wens vervuld is, maar een wens is toch niet
alléén maar die magie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lars:

@Lente ze willen dat ik naar revalidatie ga maar dat wil ik niet niet hele dagen of dagdelen misschien kan ik wel naar fysio in ziekenhuis gewoon een uurtje per week maar dat gaan ze overleggen 

Dat kan vaak in overleg. Ik ben bijna klaar met een revatraject van " maar" drie maanden, maar wat leer ik verl en heb er verl aan ook qua adviezen. Misschien kunnen ze iets doen in extra rustig tempo en wat langer. Ikzelf ben er heel blij mee, maar ik weet natuurlijk niet voldoende wat je kunt en wat je wilt en van jouw omstandigheden. Maar fijn dat ze het gaan overleggen. Het bracht en brengt mij zoveel. Mijn " kwaal" gaat niet over, maar ik leer vooral over wat ik wel kan. Vanmiddag bij fietsenmaker geweest voor eventuele aanpassingen met de elektrische fiets. Misschien speciale zijwielen, stuur anders en mandje voor de minihond achterop. En vandaag twee vingersplints te leen. Maan man wat een verademing nu al. Ik hoop dat ik die ga krijgen, kan ik weer wat meer. Zoals appeltje schillen, haken, zelfs wat pianospelen. Ik hoop zo dat ik die mag krijgen. 

Succes Lars, fijn dat ze voor je overleggen:excl::heart:

3 uur geleden zei Kohtje:

@Lente, hoe krijg je het voor elkaar om van dAGpact   dAGpact te fröbelen? :huh::)

Geen idee, Kohtje, een citaat gekopieerd, en mijn naam eronder geplakt:Dhaha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei bolletje:

Woehahahaha.

.??? Ik denk dat ik dit niet geheel kan begrijpen. Niks voor jou, bolletje. 

bewerkt door Gast
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee hoor Lente, Bolletje lacht je zeker niet uit, zo zit ze niet in elkaar! Ik denk dat ze het gewoon leuk vindt, aangepaste fiets met hondje achterop, leuk toch? :) En geweldig dat dit tegenwoordig kan, ik hoop dat jij en hondje er veel plezier van zullen hebben, Lente! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O sorry nee maar ik zie het al voor me, een iniminiewoefje die amper met haar oortjes boven het mandje uit komt, Lente die keihard fietst en dan die wapperende oortjes er net bovenuit achter op de fiets. Moet je je voorstellen dat jij in een auto rijdt en een vrouw keihard voorbij ziet rijden. Hahaha. Nee hoor Kohtje er is geen rede om Lente uit te lachen.:heart:maar wel zo'n situatie. Goed voor home video's.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei bolletje:

 Nee hoor Kohtje er is geen rede om Lente uit te lachen.:heart:maar wel zo'n situatie. Goed voor home video's.

Je kunt soms een beetje raar uit de hoek komen, bolletje. (moet je horen wie dat zegt...:blush:) Maar ik weet ook wel dat je een goed mens bent.
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei bolletje:

O sorry nee maar ik zie het al voor me, een iniminiewoefje die amper met haar oortjes boven het mandje uit komt, Lente die keihard fietst en dan die wapperende oortjes er net bovenuit achter op de fiets. Moet je je voorstellen dat jij in een auto rijdt en een vrouw keihard voorbij ziet rijden. Hahaha. Nee hoor Kohtje er is geen rede om Lente uit te lachen.:heart:maar wel zo'n situatie. Goed voor home video's.

Je bent een laiverd. Bol.

En lente fietst helaas niet meer zo hard . Vandaag geprobeerd , en tja.....

oliebollir appelflappen en , ik moe en verdrietig. Die rotfiets.. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...