Jeshen Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 Goedemorgen allemaal, Ik open de huiskamer vandaag! Om jullie een hart onder de riem te steken! En met een vraag. Ik ging altijd tussen 22.00 uur en 23.00 uur naar bed, voor dit gedoe. Maar toen ik dat van de week deed, lag ik twee uur wakker (3×) voordat het lukte in slaap te vallen. Moet ik gewoon geduld hebben of kan ik iets doen om minder lang wakker te liggen? Maak er weer een mooie dag van! Knuffel Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 Goeie morgen Jeshen, Gewoon geduld hebben en accepteren. Vandaag naar een grote rommelmarkt met m'n scoot. Heerlijk zo'n ding. Een hele fijne dag iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 17 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 Scootze @bolletje Het is nog droog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 4 uur geleden zei Jeshen: Goedemorgen allemaal, Ik open de huiskamer vandaag! Om jullie een hart onder de riem te steken! En met een vraag. Ik ging altijd tussen 22.00 uur en 23.00 uur naar bed, voor dit gedoe. Maar toen ik dat van de week deed, lag ik twee uur wakker (3×) voordat het lukte in slaap te vallen. Moet ik gewoon geduld hebben of kan ik iets doen om minder lang wakker te liggen? Maak er weer een mooie dag van! Knuffel Jeshen Ga je naar bed als je moe bent, of omdat je je ritme vast wilt houden? (of vanwege de kleine) Ik ga pas naar bed als ik me ook echt moe voel, maar niet later dan 23.00u. Denk dat je idd geduld moet hebben.... Ga 's avonds nog een rondje (met de kinderwagen) lopen of neem een warme douche. Optijd de lichten dimmen Misschien helpt melatonine je om wat eerder moe te worden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 Ik heb voor het eerst sinds lange tijd een goede nacht gemaakt!! Ging rond half 11 slapen, werd om 3 uur pas voor het eerst wakker, weer in slaap gevallen (met wat normaal de derde dosis zou zijn, maar nu de tweede pas) en werd rond 8 uur/half 9 doezelend wakker. Wuuuuuuutttt ! Hoe kan dat? Ben wel trots dat ik met een dosis minder geslapen heb en erg blij met deze goede nacht :-) Duimen dat het komende nacht ook zo mag gaan. Dan gaat het afbouwen ook sneller. Het is 3 mnd geleden dat ik op deze dosis zat. Daarna alleen maar hoger. Dus ik ben blij Zo, nu naar mijn vriend. Vaderdag vieren Fijne dag allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 Bemoedigende knuffel voor allemaal. @Jeshen ik heb geen antwoord, maar gezien je werk, zou ik ook gewoon het ritme aanhouden om niet later dan 23.00 uur te gaan slapen. Ritme lijkt me altijd gezond en bevorderlijk voor je slaappatroon. Houd vol meissie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 17 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 11 uur geleden zei Jeshen: Goedemorgen allemaal, Ik open de huiskamer vandaag! Om jullie een hart onder de riem te steken! En met een vraag. Ik ging altijd tussen 22.00 uur en 23.00 uur naar bed, voor dit gedoe. Maar toen ik dat van de week deed, lag ik twee uur wakker (3×) voordat het lukte in slaap te vallen. Moet ik gewoon geduld hebben of kan ik iets doen om minder lang wakker te liggen? Maak er weer een mooie dag van! Knuffel Jeshen Ha @Jeshen, ik ga ook altijd tussen 22:00 en 23:00 uur naar bed. Ik heb een tijd gehad dat ik rustig 2 uur per nacht wakker lag voordat de slaap zijn intrede deed. Tegenwoordig gaat dat doorgaans wel beter. Het is inderdaad het beste om je eigen slaapritme aan te houden. Er is maar 1 ding dat je kunt doen om minder lang wakker te liggen: eerder in slaap vallen! Natuurlijk heel flauw, maar wat ik wil zeggen dat je dat in voorkomende gevallen maar gewoon moet accepteren. Is heel moeilijk hoor, ik weet het. Alternatieven zijn er niet of willen we niet.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 17 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 8 uur geleden zei Kaida74: Ik heb voor het eerst sinds lange tijd een goede nacht gemaakt!! Ging rond half 11 slapen, werd om 3 uur pas voor het eerst wakker, weer in slaap gevallen (met wat normaal de derde dosis zou zijn, maar nu de tweede pas) en werd rond 8 uur/half 9 doezelend wakker. Wuuuuuuutttt ! Hoe kan dat? Ben wel trots dat ik met een dosis minder geslapen heb en erg blij met deze goede nacht :-) Duimen dat het komende nacht ook zo mag gaan. Dan gaat het afbouwen ook sneller. Het is 3 mnd geleden dat ik op deze dosis zat. Daarna alleen maar hoger. Dus ik ben blij Zo, nu naar mijn vriend. Vaderdag vieren Fijne dag allemaal!! Super goed!! En als het vannacht niet lukt, misschien de dag daarna! Xxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 17 juni 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 17 juni 2018 2 uur geleden zei Cyclad58: Ha @Jeshen, ik ga ook altijd tussen 22:00 en 23:00 uur naar bed. Ik heb een tijd gehad dat ik rustig 2 uur per nacht wakker lag voordat de slaap zijn intrede deed. Tegenwoordig gaat dat doorgaans wel beter. Het is inderdaad het beste om je eigen slaapritme aan te houden. Er is maar 1 ding dat je kunt doen om minder lang wakker te liggen: eerder in slaap vallen! Natuurlijk heel flauw, maar wat ik wil zeggen dat je dat in voorkomende gevallen maar gewoon moet accepteren. Is heel moeilijk hoor, ik weet het. Alternatieven zijn er niet of willen we niet.... Tja @Cyclad58, @Kaida74, @Kannietmeer en @bolletje ik denk er ook nog steeds te veel over na. Stom! Ik las dat het soms beter is, later naar bed te gaan. Maar ja de wekker gaat ook 6.30. Maandag ga ik weer een uur omhoog. 7 uur werken. 1 aug werk ik dan weer 8.5 uur per dag. Slaap is wel nodig, maar....het komt! Woensdag wil ik op een onderwaterfoto gaan met de kids. Net als vorig jaar en drie jr terug. Wie had dat een paar maanden terug gedacht Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 18 juni 2018 Rapport Share Geplaatst 18 juni 2018 21 uur geleden zei Jeshen: Woensdag wil ik op een onderwaterfoto gaan met de kids. Net als vorig jaar en drie jr terug. Wie had dat een paar maanden terug gedacht Zie je nou welke grote stappen je al hebt gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden