Spring naar bijdragen

hallo nieuw hier; petje123


petje123

Aanbevolen berichten

Hallo, ik ben hier nieuw en zocht naar een forum over alcohol verslaving. Alcohol is de rode draad door mijn leven waardoor altijd veel mis ging...
Daarbij ben ik ook nog eens manisch depressief, waarbij manisch de hoofdrol speelt. Dit geeft een mooie combi met alcohol. Uitbundig en nogmaals uitbundig.
Heb hierdoor al 2 keer huwelijk verbroken maar toch weer kunnen lijmen. Ook dicht geweest bij mijn baan verliezen.
Ik dronk niet elke dag alleen maar in het weekend, maar dan ook goed. Als ik er 1 op had was de noodstop stuk en bleef het aan de gang.
Nu ben ik 6 weken zonder alcohol op mezelf en sinds 2 weken heb ik 2 meetings meegemaakt bij de AA.
Ook weer een openbaring hoeveel medemensen er zijn die precies hetzelfde hebben als ikzelf.
Kortom ik ben benieuwd met wie ik hier dingen kan delen over de verslaving alcohol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei Amanda:

Hallo @petje123,

Wat knap, 6 weken zonder! 

Welkom. Ik ben ook vrij nieuw hier en pas vandaag wéér gestopt. Ik ben de dag goed doorgekomen!

 

Hallo, goed dat je stopt en je je dag goed bent doorgekomen... hopelijk vindt je de kracht om definitief te stoppen.... als je dat wilt tenminste...

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei lady jane:

welkom petje
met een basis van 6 weken
start je hier mooi
dus geef m van jetje

dank je... ik ga mijn best doen, maar had dit weekend wel even een down momentje. Toch doorgekomen zonder alcohol met 2 feestjes, pffffff
starten is moeilijk...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Lika:

Welkom. Veel lezen en schrijven hier helpt velen. Hou vol en je zult snel de vruchten kunnen plukken van je inspanningen. Merk je iets van het niet meer drinken? Wat is er veranderd?

bedankt, ik begin te merken dat ik meer energie krijg door het niet drinken...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei erik:

Petje123 je bent erg goed bezig om Petje000 te zijn. Feestdagen weer voorbij is altijd een drempeltje maar je stapt er zonder vallen overheen. Tumbs up!

Harstikke bedankt....niet altijd makkelijk maar toch gelukt.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...