petje123 Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Hallo, ik ben hier nieuw en zocht naar een forum over alcohol verslaving. Alcohol is de rode draad door mijn leven waardoor altijd veel mis ging... Daarbij ben ik ook nog eens manisch depressief, waarbij manisch de hoofdrol speelt. Dit geeft een mooie combi met alcohol. Uitbundig en nogmaals uitbundig. Heb hierdoor al 2 keer huwelijk verbroken maar toch weer kunnen lijmen. Ook dicht geweest bij mijn baan verliezen. Ik dronk niet elke dag alleen maar in het weekend, maar dan ook goed. Als ik er 1 op had was de noodstop stuk en bleef het aan de gang. Nu ben ik 6 weken zonder alcohol op mezelf en sinds 2 weken heb ik 2 meetings meegemaakt bij de AA. Ook weer een openbaring hoeveel medemensen er zijn die precies hetzelfde hebben als ikzelf. Kortom ik ben benieuwd met wie ik hier dingen kan delen over de verslaving alcohol. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amanda Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Hallo @petje123, Wat knap, 6 weken zonder! Welkom. Ik ben ook vrij nieuw hier en pas vandaag wéér gestopt. Ik ben de dag goed doorgekomen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 welkom petje met een basis van 6 weken start je hier mooi dus geef m van jetje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Welkom Petje. Wat een mooie start hier met 6 weken! Veel succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klaske Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Welkom, zet m op! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 21 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 21 mei 2018 Welkom. Veel lezen en schrijven hier helpt velen. Hou vol en je zult snel de vruchten kunnen plukken van je inspanningen. Merk je iets van het niet meer drinken? Wat is er veranderd? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Welkom hier Het fundament staat en nu maar bouwen! Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 12 uur geleden zei Amanda: Hallo @petje123, Wat knap, 6 weken zonder! Welkom. Ik ben ook vrij nieuw hier en pas vandaag wéér gestopt. Ik ben de dag goed doorgekomen! Hallo, goed dat je stopt en je je dag goed bent doorgekomen... hopelijk vindt je de kracht om definitief te stoppen.... als je dat wilt tenminste... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 11 uur geleden zei lady jane: welkom petje met een basis van 6 weken start je hier mooi dus geef m van jetje dank je... ik ga mijn best doen, maar had dit weekend wel even een down momentje. Toch doorgekomen zonder alcohol met 2 feestjes, pffffff starten is moeilijk... lady jane reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 11 uur geleden zei Lente: Welkom Petje. Wat een mooie start hier met 6 weken! Veel succes! dank je, ga er alles aan doen om het vol te houden... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 11 uur geleden zei Klaske: Welkom, zet m op! bedankt! ga ik doen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 10 uur geleden zei Lika: Welkom. Veel lezen en schrijven hier helpt velen. Hou vol en je zult snel de vruchten kunnen plukken van je inspanningen. Merk je iets van het niet meer drinken? Wat is er veranderd? bedankt, ik begin te merken dat ik meer energie krijg door het niet drinken... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 1 uur geleden zei Amethist: Welkom hier Het fundament staat en nu maar bouwen! Succes! bedankt, dat bouwen gaan we zeker doen, hoop dat het goed blijft gaan.... stemmetje in mijn hoofd wil af en toe nog wel eens vragend zijn.... Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pytje Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Hoi Petje, welkom hier! Je hebt de mooie zonnige Pinksterdagen zonder alcohol doorstaan. Een heel goede start. Succes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
erik Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Petje123 je bent erg goed bezig om Petje000 te zijn. Feestdagen weer voorbij is altijd een drempeltje maar je stapt er zonder vallen overheen. Tumbs up! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 5 minuten geleden zei erik: Petje123 je bent erg goed bezig om Petje000 te zijn. Feestdagen weer voorbij is altijd een drempeltje maar je stapt er zonder vallen overheen. Tumbs up! Harstikke bedankt....niet altijd makkelijk maar toch gelukt..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
petje123 Geplaatst 22 mei 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 13 minuten geleden zei Pytje: Hoi Petje, welkom hier! Je hebt de mooie zonnige Pinksterdagen zonder alcohol doorstaan. Een heel goede start. Succes! Bedankt.... zaterdag was moeilijk.....maar toch gelukt.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 22 mei 2018 Als het makkelijk was, was het niets waard joh. Er aan toe geven is idd makkelijker (op de korte termijn) en als troost; het wordt steeds minder moeilijk, en uiteindelijk vanzelfsprekend om niet te drinken. En dat geeft rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden