bolletje Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 (bewerkt) Goeie morgen vrienden, Cyclad wat ben je toch goed bezig kerel. Kaida hoe is het nu? Gisteren was het weer wat beter na een rotdag. Hopelijk blijft het daar bij. Ik moet dadelijk naar de en wil dit met de schootmobiel gaan. Moet toch lukken. 11 mei 2018 bewerkt door bolletje Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 Was ik maar vrij! En bolletje, het is toch al mei? Kaida74 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 @bolletje lieffie.... het is 11-5 ;-) Goedemiddag allemaal :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kaida74 Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 Vannacht weer zo'n rotnacht gehad. Wéér om half 3 klaar wakker en niet meer kunnen slapen. Waardeloos! Uiteindelijk toch om een uur of 5 nog een slaappil er in gemikt en toen geslapen tot half 8. Maar dat gaat nog wat worden als ik straks echt aan de afbouw ga.... :-( Verder voel ik me ,behalve moe, wel ok. Gelukkig is het weer ook beter, dat helpt altijd wel voor mijn humeur. @bolletje sterkte bij de smoelensmid *kleine aanpassing door moderator Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MyBattle Geplaatst 11 mei 2018 Rapport Share Geplaatst 11 mei 2018 Gister van de 3,25 lora naar 2,75 gegaan. Grote cut van 0,5 dus, voel me wel moe en zwak maar het is nog te doen. Echter ik voel de cut zeker, gelukkig nog geen angst tot nu toe meer gewoon een gevoel van een heel licht griepje. Ik wou gewoon onder de 3 zitten. Volgende week probeer ik er nog 0,25 af te halen. En vanuit daar wat rustiger aan, evt met taper strip. Ik weet dat haast niet goed is maar ik ben er zo klaar mee en ik voel me toch al doodmoe door die rotzooi de hele dag door te slikken. Nu hopen dat ik deze cut trek, Ik had eigenlijk eerder in de taper de grote stappen kunnen zetten dan nu, 0,5 is een cut van 13,33% dus het is nog te doen denk ik (hoop ik) Fijne dag en sterkte iedereen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden