Spring naar bijdragen

Onze h. kamer 9-5-2018


Aanbevolen berichten

Ja jaaaaaaa! Ben er al uit! hahahahhaha Maf mens ;-) 

 

Ik mag zo naar de Arbodienst. Jeuj... Mijn tijdelijke contract loopt eind van de maand af. Vorig jaar aan mijn knie geopereerd en in januari aan mijn galblaas. Krijg ik een brief van het UWV dat ik al een jaar in de ziektewet zit. HUH???? Ik heb tussendoor gewoon gewerkt, en flink ook (het was mega druk!!) Ben benieuwd of die arboarts me daar wat over kan vertellen.

Geniet idd van de mooie (tot zover) laatste zomerse dag! Ik wip later wel weer even binnen. Knuffie voor wie hem nodig heeft!! :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen! Vanaf vandaag 5 dagen vrij. Jeehhhh, maar ook een beetje ojee. Is de eerste keer dat ik zo lang vrij ben sinds ik weer werk. En dat gaf mij juist een boost. Afleiding blijven zoeken maar!

Ik stap onder de douche!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Kaida74:

Ja jaaaaaaa! Ben er al uit! hahahahhaha Maf mens ;-) 

 

Ik mag zo naar de Arbodienst. Jeuj... Mijn tijdelijke contract loopt eind van de maand af. Vorig jaar aan mijn knie geopereerd en in januari aan mijn galblaas. Krijg ik een brief van het UWV dat ik al een jaar in de ziektewet zit. HUH???? Ik heb tussendoor gewoon gewerkt, en flink ook (het was mega druk!!) Ben benieuwd of die arboarts me daar wat over kan vertellen.

Geniet idd van de mooie (tot zover) laatste zomerse dag! Ik wip later wel weer even binnen. Knuffie voor wie hem nodig heeft!! :heart:

laat je niet gek maken Kaida. Ben heel benieuwd hoe het is gegaan en ook hoe de ziektemelding is gedaan en of je daar nog wat aan hebt kunnen sleutelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...