Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Hoewel ik de serie Charmed destijds wel erg leuk vond. En madam Mikmak was ook ok. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Lars je bent een baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Die bezem zit wel een beetje raar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zouden er nou echt mensen zijn die dat bovenstaande van Lars lezen en dan denken "wauw dat lijkt me nou een leuk feessie, daar móet ik bij zijn" En jaaaaa Charmed was leuk. Ik hou van dat soort dingen. Gek op fantasy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 2 minuten geleden zei Reacher: Hoewel ik de serie Charmed destijds wel erg leuk vond. En madam Mikmak was ook ok. Ja die heb ik ook gekeken Charmed. Wordt tijd dat ze dat herhalen ze herhalen alles tig keer maar dat niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zojuist zei Lars: Die bezem zit wel een beetje raar Jij kijkt naar een stok in je achterste terwijl ik me afvraag of zo'n boom in je bakkes niet zeer doet smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Als jij zin in een feestje hebt dan gaan we dat doen net de aa in de blote kont dansen om het kampvuur Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zojuist zei NickyLJ80: Jij kijkt naar een stok in je achterste terwijl ik me afvraag of zo'n boom in je bakkes niet zeer doet Ja waar ik al niet op let he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 9 minuten geleden zei Reacher: Zijn mannen geen tovenaren? Ja denk het wel ze hebben een toverstafje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Volgens mij las ik laatst dat ze een hele nieuwe serie gaan opnemen. Ik vond die oude het leukst. Met Prue. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ja Prue! Maar ik vond die ene meid wel heel erg mooi die ook van die comedy serie. Allissa ofzo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Gypsy, NickyLJ80, Lika en 1 andere reageerden hierop 1 3 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Alissa Mylano ofzo ja. Phoebe toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Maak me niet bang want ik slaap alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei NickyLJ80: Alissa Mylano ofzo ja. Phoebe toch? Juist die! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Nouja, tot een uur of 02:00 Dan komt mijn wederhelft uit de late. Misschien heb ik mazzel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik vond ze allemaal gaaf maar Prue was ook mijn favoriet. Gek idee hè dat er vannacht mensen in de buurt zijn vannacht dit feest vieren. Ieder zijn ding, maar de filosofen blijven mooi binnen vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik slaap ook alleen. Heerlijk juist. Geloof dat ik niet meer anders wil Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Gelukkig hebben we een slaapwacht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Ik zal haar vannacht wakker maken dat ik bang ben voor de heksen Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zijn ze zwart Reacher? Anders hebben ze niks te vrezen toch Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zojuist zei NickyLJ80: Ik slaap ook alleen. Heerlijk juist. Geloof dat ik niet meer anders wil Ik vrees dat ik te breed uit slaap de ander zou op het randje moeten liggen Hoeveel stappen heb je trouwens? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 1 minuut geleden zei Lars: Gelukkig hebben we een slaapwacht Check ze wel even op wratten Lars. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Zeg ik niet Gypsy!! (2953) Laten we het erop houden dat ik me prima vermaakt heb met een boek Reacher en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 30 april 2018 Rapport Share Geplaatst 30 april 2018 Het leven zonder ex bevalt goed hè Nicky. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden