Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei bolletje:

Goeie morgen slapers,

Even koffie zetten en een ontbijtje maken. Zo Plaatjes Koffie AAAAAAAAANNN TAAAAAAAAAAAAAAAFEL LUIWAMMESSEN.

Goeiemorgen, ik schuif zo aan, ook graag slagroom op de wafels graag hihi, fijne dag allemaal, guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog een lange post voor iemand die er de geduld voor heeft.

Ik ben gister op een date geweest met een heel leuk mooi meisje we hebben al een paar keer gedated maar ik heb ook al een poos moeten wachten omdat ik zo in de sh#t zat dat ik met een smoes een paar weken uitstel had, ze komt uit rusland is superknap en kan denk ik als ze met haar vingers knipt 10 anderen krijgen, ze was met me mee naar huis en we hebben wat geknuffeld en gezoend. Ik zou binnen een oogwenk verliefd op haar kunnen worden als ik dat niet al ben. Ik voelde me opzich heel prettig bij haar maar niet met mezelf. Want dan zit je in de afkick van benzo's, ben je onstabiel, angstig en niet jezelf. Je kunt niet echt connecten met een nieuw vreemd iemand als je je zo verrot voelt je bent moe hebt hoofdpijn en je bent onzeker. Je bent gewoon niet jezelf. Ik ben nu al angstig haar kwijt te raken dit is een meid die niet zit te wachten op een onstabiel persoon. En ik heb wel wat losgelaten over wat er is maar heb me er niet kwetsbaar over opgesteld. Ik heb gedaan alsof ik alles onder controle had. Maar veel controle heb ik niet echt. Dat masker ophouden kostte me heel veel kracht en energie wat ik niet ga volhouden.

Daten is nou eenmaal stressvol en stress kan je er niet bijhebben. Je gaat een bloedmooie vrouw natuurlijk niet gelijk al je ellende vertellen en zitten uitjanken ik weet gewoon dat dit niet ten goede komt en dat is mogenlijk een grote afknapper dat doe je als kerel gewoon niet. Mijn eigen familie heeft niet eens veel begrip. Ik weet dat veel mensen hier misschien anders over denken maar zoals ik al eerder zei ben ik jongenman van 33 die een paar maanden geleden 12 kilo zwaarder woog er veel beter uitzag en veel meer zelfvertrouwen had. Die rotbenzo's hebben mij een hele harde tik gegeven en ik zit er zeker nog een tijd mee aanvast. Ik zit nu op 3.75 lorazepam en als ik geluk heb en heel veel doorzettingsvermogen toon kan ik er misschien in 15-20 weken vanaf zijn en dan push ik het wel maar het vergt echt alles en met zo een mooie meid erbij mag ik wel even wat extra power hebben wat er gewoon niet is ik kan nu gewoon geen relatie aangaan tenzij ze er alle bergrip voor heeft maar zelfs dan. Ook in bed vrees ik dat ik niet de volle 100% ben zoals ik dat in alle aspecten van mijn leven nu niet ben.

De gedachte haar nu los te moeten laten omdat ik aan die #@%$@& pillen zit omdat die mij kapot maken maakt mij nog bozer, verdrietiger, eenzamer dan ik al was. Ik kan die doktoren die mij zo hebben vernacheld nu echt #%%$@#$ de nek omdraaien.

Ik zal als ik uberhaupt haar niet wil verliezen toch ergens eerlijk tegen haar moeten zijn. Ik overweeg om haar te vragen te wachten en geduld te hebben maar we praten wel over 3-4-5 maanden en dan mag je hopen dat je er al bent wat waarschijnlijk niet zo is. Dit dilemma vreet vandaag aan mij, het had beter geweest haar nooit te ontmoeten maar dat is wel gebeurd en ik wil haar niet kwijt maar die kans zit er gewoon dik in. Degene die ik was voor de benzo's had hier gewoon een leuke tijd mee gehad en had het wel volgehouden. Maar nee hoor misschien nog een bittere pil die ik zal moeten doorslikken. 

Ik moest dit even van mij afschrijven, ik zit er heel erg mee, ik moet zoveel geduld en wilskracht hebben in dit verhaal en het is allemaal zo onnodig geweest. Ik kan de hele boel hier wel kort en klein slaan uit frustratie en verdriet en dat zegt eigenlijk hoe onstabiel ik ben en geeft het antwoord al of een relatie nu gaat werken.

Wat kan het leven soms moeilijk zijn gadverdamme...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei MyBattle:

Nog een lange post voor iemand die er de geduld voor heeft.

Ik ben gister op een date geweest met een heel leuk mooi meisje we hebben al een paar keer gedated maar ik heb ook al een poos moeten wachten omdat ik zo in de sh#t zat dat ik met een smoes een paar weken uitstel had, ze komt uit rusland is superknap en kan denk ik als ze met haar vingers knipt 10 anderen krijgen, ze was met me mee naar huis en we hebben wat geknuffeld en gezoend. Ik zou binnen een oogwenk verliefd op haar kunnen worden als ik dat niet al ben. Ik voelde me opzich heel prettig bij haar maar niet met mezelf. Want dan zit je in de afkick van benzo's, ben je onstabiel, angstig en niet jezelf. Je kunt niet echt connecten met een nieuw vreemd iemand als je je zo verrot voelt je bent moe hebt hoofdpijn en je bent onzeker. Je bent gewoon niet jezelf. Ik ben nu al angstig haar kwijt te raken dit is een meid die niet zit te wachten op een onstabiel persoon. En ik heb wel wat losgelaten over wat er is maar heb me er niet kwetsbaar over opgesteld. Ik heb gedaan alsof ik alles onder controle had. Maar veel controle heb ik niet echt. Dat masker ophouden kostte me heel veel kracht en energie wat ik niet ga volhouden.

Daten is nou eenmaal stressvol en stress kan je er niet bijhebben. Je gaat een bloedmooie vrouw natuurlijk niet gelijk al je ellende vertellen en zitten uitjanken ik weet gewoon dat dit niet ten goede komt en dat is mogenlijk een grote afknapper dat doe je als kerel gewoon niet. Mijn eigen familie heeft niet eens veel begrip. Ik weet dat veel mensen hier misschien anders over denken maar zoals ik al eerder zei ben ik jongenman van 33 die een paar maanden geleden 12 kilo zwaarder woog er veel beter uitzag en veel meer zelfvertrouwen had. Die rotbenzo's hebben mij een hele harde tik gegeven en ik zit er zeker nog een tijd mee aanvast. Ik zit nu op 3.75 lorazepam en als ik geluk heb en heel veel doorzettingsvermogen toon kan ik er misschien in 15-20 weken vanaf zijn en dan push ik het wel maar het vergt echt alles en met zo een mooie meid erbij mag ik wel even wat extra power hebben wat er gewoon niet is ik kan nu gewoon geen relatie aangaan tenzij ze er alle bergrip voor heeft maar zelfs dan. Ook in bed vrees ik dat ik niet de volle 100% ben zoals ik dat in alle aspecten van mijn leven nu niet ben.

De gedachte haar nu los te moeten laten omdat ik aan die #@%$@& pillen zit omdat die mij kapot maken maakt mij nog bozer, verdrietiger, eenzamer dan ik al was. Ik kan die doktoren die mij zo hebben vernacheld nu echt #%%$@#$ de nek omdraaien.

Ik zal als ik uberhaupt haar niet wil verliezen toch ergens eerlijk tegen haar moeten zijn. Ik overweeg om haar te vragen te wachten en geduld te hebben maar we praten wel over 3-4-5 maanden en dan mag je hopen dat je er al bent wat waarschijnlijk niet zo is. Dit dilemma vreet vandaag aan mij, het had beter geweest haar nooit te ontmoeten maar dat is wel gebeurd en ik wil haar niet kwijt maar die kans zit er gewoon dik in. Degene die ik was voor de benzo's had hier gewoon een leuke tijd mee gehad en had het wel volgehouden. Maar nee hoor misschien nog een bittere pil die ik zal moeten doorslikken. 

Ik moest dit even van mij afschrijven, ik zit er heel erg mee, ik moet zoveel geduld en wilskracht hebben in dit verhaal en het is allemaal zo onnodig geweest. Ik kan de hele boel hier wel kort en klein slaan uit frustratie en verdriet en dat zegt eigenlijk hoe onstabiel ik ben en geeft het antwoord al of een relatie nu gaat werken.

Wat kan het leven soms moeilijk zijn gadverdamme...

Lieverd, wat een gedoe... Ik snap zo goed je worsteling. Vertellen wat er met je is gebeurd, lijkt mij toch de meest logische weg, maar ook begrijpelijk dat je dat tot nu toe nog niet gedaan hebt. Lijkt me inderdaad een pittige stap, en een bittere pil om haar mogelijk weg te drijven met je verhaal. Toch denk ik dat het ook goed kan zijn.

Als je zegt: mooie vrouw. Is het dan haar uiterlijk of haar hart? Is het namelijk haar hart en persoonlijkheid, dan zou ik er op hopen dat ze jou ook bijzonder vindt en daarom het de moeite waard vindt om je de kans te geven te genezen.  Als het alleen de buitenkant is dat je echt kent, dan kan het zijn dat ze weg loopt. Maar aangezien je al een langere tijd met haar praat, lijkt me dat je ook de binnenkant van haar bedoeld. Ik duim voor je. Het is zeker een moeilijke weg die moet gaan.  Dikke knuffel ter bemoediging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het concert waar ik naar toe ben gegaan, heb ik doorstaan. Het was vrolijk en muzikaal en zeer luid. Af en toe mijn oren dicht gedrukt. Maar heb het leuk gehad. Kan niet echt zeggen dat ik heb genoten, omdat ik er niet echt in kon opgaan. Veel te druk bezig met mijzelf rustig te houden en de prikkels te verwerken en mijn hartslag rustig te houden, ajbwib.

Maar ben niet ontevreden over het resultaat. Geslapen bij mijn vriendin en goed geslapen, ontbeten en nadat zij al weg was mijzelf rustig aangekleed en terug naar huis gegaan. Al met al ging het prima en heb net met mijn vriend 3,5 a 4 uur buiten gewandeld. Ik zou bijna denken dat ik echt vooruitgang heb geboekt en dat mijn energie aan het verbeteren is. Dat zou toch wel echt geweldig zijn als dit doorzet.

Mijn vriend heeft werk gevonden en ik ondersteun hem hier en daar en doe daardoor ook alles thuis meestal. Het kan zijn dat ik dan soms even niet opdaag hier. Maar dat betekend dat echt dat het beter met me gaat dus geen zorgen. En zodra ik kan ben ik hier natuurlijk wel.

Geniet wat van de zon als het kan kanjers. En kan iemand even een lijntje uitzetten voor mooi weer op Koningsdag? Dat zou namelijk wel echt lekker zijn :-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi @Kannietmeer dat klinkt goed! Natuurlijk gaan dat doorzetten. Misschien met wat ups en downs, maar doorzetten gaat het!

Ik neem altijd oordoppen mee naar concerten. Nou ja....na mijn 30ste. Daarvoor was ik te eigenwijs! 

En wat goed dat jouw vriend werk heeft! Dat is voor hem ook een hele positieve stap naar de toekomst. 

@MyBattle Hartstikke knap dat je uberhaupt op date bent gegaan! En dat je er een goed gevoel aan over hebt gehouden. Ik sluit mij aan bij @Kannietmeer: als haar karakter ook mooi is en ze ziet jou ook zitten, heeft ze vast begrip voor de situatie. Zet 'm op! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...