NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Nou euh...ze pasten dus niet GypsyMaar daarvoor in de plaats onder andere 1 paar felroze glimmende sandalen met bloemetjes. Vond ze ook prachtig. En het lederen voetbed vond ik wat geschikter dus kwam goed weg. Ja Bor, daar was ik ook bang voor. Gaat zo snel stuk en dan is gelijk de lol eraf. Wat een wijsneusje Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Wat lief @Smaragd maar blijf lekker gelukkig met je eigen vent Smaragd reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Sorry Francoise dat ik je heb geraakt met mijn opmerking. Wat ik bedoel is je hebt autisme maar je bent het niet alleen, of is dat ook niet zo:? Heb zelf geen autisme mijn partner wel vlgs de hulpverlening, wie niet tegenwoordig. Vlgs DSM metingen heeft iedereen het. Te gemakkelijk sorry. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 5 minuten geleden zei Francoise: Het eerste officiële ADB huwelijk . Hoe romantisch Zeker niet de eerste. Er is een stel dat getrouwd is na elkaar hier te hebben ontmoet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik snap @Gypsy wel niet om de boel weer op te jutten maar ik heb hier ook wel een beetje moeite mee. Uitleg hoeft niet eens je bent niemand een uitleg verschuldigd als je niet wil. Maar sorry nou ja had ik wel netjes gevonden. Hub heeft van de week ook gescholden en niet eens tegen een bepaald iemand en die kwam daar op terug. Dat waardeer ik enorm. Ben zelf ook niet altijd aardig. Maar zeg wel sorry als ik te ver ben gegaan Kohtje en Gypsy reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Weet je Bor maar dat heeft ze wel gedaan en als je gaat pushen, weer een rot sfeer. Dat wilden jullie toch niet???? Snap dat niet mensen dwingen tot.. Dat jij dat doet? Okay maar ik niet en hoop en denk velen met mij niet. Dwang brr zou er van gaan zuipen Gypsy en Senna33 reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik snap de andere kant ook. @Senna33 heeft meerdere malen aan gegeven dat ze niet gedronken had. Nou ja hoe dan ook blijft lastig zulke dingen Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 (bewerkt) Gypsy een vrouw?? Is een man denk ik., 14 april 2018 bewerkt door Smaragd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ja dat weet ik ook niet of ze of hij een man of vrouw is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 14 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik ga naar de huiskamer om 4 uur worden de konijnen gebracht Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Veel plezier lieve Lars. Ik ga weer plat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 2 minuten geleden zei Bor: Ik snap je niet omdat je praat in termen als "ze", "jullie" "jij"....en zo. Ik doe m"n best, heb je een paar keer proberen begrijpend over te lezen, maar ik snap echt niet wie of wat je bedoeld. (zuipen van dwang begrijp ik dan weer wel.) Wil je uitleggen wat je bedoeld? Senna heeft antwoord gegeven dat ze NIET heeft gedronken, wat snap jij daar niet aan??? Ik laat het ook los want het gaat mij niey eens aan. Maar ik kom wel op voor iemand die valselijk beschuldigd wordt. Hou ik niet van sorry. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Quinn Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Ik volg het ook niet meer, maar ach, dat geeft ook niet, aangezien niemand het er eigenlijk verder over wil hebben. Nog even de koppijn verder weg zien te slapen. Succes met de konijnen @Lars! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Veel plezier met de konijnen Lars Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 **** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Zo. Kledingkast van dochter gedaan. Zomerklaar nu. En ik maar denken zo lekker minimalistisch te zijn tsss. Op dát vlak duidelijk niet. Hoef niet veel meer te kopen zeg maar Zag ook ineens dat ik nog maar anderhalve week hoef te werken tot de vakantie. En ik heb zojuist besloten om gewoon niet weg te gaan. Zat alweer van alles te bedenken, te verzinnen en te stressen, maar het hóeft niet natuurlijk. Gewoon eens lekker thuis. Dagjes op stap en lekker in het eigen bed 's avonds. Dat is pas echt vakantie Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Niet gaan Bor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 2 minuten geleden zei Smaragd: Irriteer mij kapot aan de lach smiley van die idiote Gyps op de posting van Senna. Ben niet lekker maar Gyps ga lekker uit eten en niet morgen zeuren dat je hebt gedronken. Te voorspelbaar dit. Waardeer je enorm, maar laat Gyps maar lekker links liggen. Probeer ik ook, en er overheen lezen lukt aardig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 Weet het Senna maar is ook bezorgdheid naar Gypsy zo ben ik dan ook wel weer. Als hij maar niet gaat zuipen. Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Gypsy: *** *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Smaragd Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Bor: **** **** Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 3 uur geleden zei Smaragd: **** Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 *** Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
NickyLJ80 Geplaatst 14 april 2018 Rapport Share Geplaatst 14 april 2018 8 minuten geleden zei Bor: Zoo.. Ik ben uitgenodigd om naar m"n stamkroeg te komen straks. Of nee, niet eens uitgenodigd; Ik wordt verwacht. Ja dat is ook een manier natuurlijk. En ga je ook of laat je ze hun verwachtingen bijstellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden