Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER 12-4-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen lieve kanjers,

Goed geslapen mensen? Hier ook. Ik hoop voor jullie op een hele rustige, fijne dag met heel veel positieve gevoelens.

Nu bed opmaken beetje opruimen want om 8.00 komen ze me weer halen.:lips:

O Sen. hoe is het wijfie?

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeiemorgen bolletje en Senna,  werk ze bolletje,  fijn dat je zoveel plezier in je werk hebt, dat heb ik ook altijd gehad, geniet van je dag.         SENNA, TOEN IK jAREN GELEDEN BURN OUT HAD OOK PARAXOTINE GEKREGEN, EN SUPER LANGZAAM AFGEBOUWD MET BEGEL. EN DAT GING HEEL GOED, TOEN IK HET GEBRUIKTE BEN IK ER HEEL ZIEK VAN GEWEEST, BLEEK DAT IK NIET TEGEN EEN HULPSTOFJE KON, DIT KONDEN ZE NIET VOORSPELLEN HOE JE OP EEN MED,ZAL GAAN REAGEREN, DAT SCHIJNT GENETISCHE BEPAALD TEZIJN, SUCCES BIJ JE H.ARTS XX GUUSJE

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @GUUS

Dankje voor het delen van jouw ervaring. Ik slik nu twee weken 10 Mg. Gelukkig werd ik niet ziek en had ik geen bijwerkingen. De eerste paar dagen werd ik ziek van sigaretten lucht, mooi dacht ik, ik zou zowat kunnen stoppen met roken. Maar helaas, roken is momenteel het slechtste waar ik mij schuldig aan maak. Ik ga stoppen, maar nog geen datum. Wel al een e-smoker aangeschaft.

vandaag besloten de dosis op te hogen, dus van 10 Mg, wordt het morgen 20 Mg. Ik voel me een stuk rustiger, maar ben nog ‘zoekende’ omdat ik niet precies weet wat ik hoor te voelen. En dat is raar. 

Op dit moment voel ik mij happy, ontslag genomen bij een vreselijke werkgever, hierdoor aan de benzos geraakt. Met behulp van mijn huisarts nu benzo-vrij, en ook de alcohol laat ik staan. Makkelijk is het niet, maar het komt goed :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Senna33:

Hoi @GUUS

Dankje voor het delen van jouw ervaring. Ik slik nu twee weken 10 Mg. Gelukkig werd ik niet ziek en had ik geen bijwerkingen. De eerste paar dagen werd ik ziek van sigaretten lucht, mooi dacht ik, ik zou zowat kunnen stoppen met roken. Maar helaas, roken is momenteel het slechtste waar ik mij schuldig aan maak. Ik ga stoppen, maar nog geen datum. Wel al een e-smoker aangeschaft.

vandaag besloten de dosis op te hogen, dus van 10 Mg, wordt het morgen 20 Mg. Ik voel me een stuk rustiger, maar ben nog ‘zoekende’ omdat ik niet precies weet wat ik hoor te voelen. En dat is raar. 

Op dit moment voel ik mij happy, ontslag genomen bij een vreselijke werkgever, hierdoor aan de benzos geraakt. Met behulp van mijn huisarts nu benzo-vrij, en ook de alcohol laat ik staan. Makkelijk is het niet, maar het komt goed :heart:

Echt respect voor jou Senna, je doet het toch allemaal maar. Diepe buiging,    lieve allemaal een goeie dag voor ieder  XX

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen! Succes @Senna33, werkse @bolletje en een hele fijne dag @GUUS! @Dis Wat goed dat je gisteren nog relax boodschappen hebt kunnen doen! Ik heb ook een mijlpaal behaald: van 23 uur tot 5 uur geslapen. 6 uur dus! 

Super Jeshen, mooi de uurtjes mee gepikt, ik nu na 6,5 mnd af en toe nacht tussen door, dat het mindere uren zijn, maar nu ve le nachten van 7 UUR, blij mee, alleen a la ik wakker ben, krijg ik onrust ,dus echt langer liggen is nog moeilijk, komt ook goed,,  krijgen we ook nog onder de knie! GA zo door X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minuten geleden zei MyBattle:

Ik had vandaag een hele wazige dag met ook weer veel onrust. Nu heb ik per ongeluk een halve dus 0,5 lorazepam teveel ingenomen. 

Ik neem aan dat als ik die morgen niet neem dat er niet gelijk een probleem is toch?

Nee, zeker niet. Het wordt pas een probleem als je dit dagelijks herhaalt, maar dat laat je natuurlijk niet gebeuren. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal,

 

Wij genieten nog een dagje van onze wellnessbungalow ergens op de Veluwe.
Heerlijk, maar morgen zit het er alweer op. De eerste nachten prima geslapen, afgelopen nacht minder, maar is nu geen probleem. Niets hoeft en alles mag. 
Morgen zal ik de overige berichtjes lezen en desgevraagd reageren. 

Mijn PC heeft even vrijaf en de Wifi is hier niet formidabel, dus het is wat dat betreft een beetje behelpen. ;)

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 uur geleden zei GUUS:

Super Jeshen, mooi de uurtjes mee gepikt, ik nu na 6,5 mnd af en toe nacht tussen door, dat het mindere uren zijn, maar nu ve le nachten van 7 UUR, blij mee, alleen a la ik wakker ben, krijg ik onrust ,dus echt langer liggen is nog moeilijk, komt ook goed,,  krijgen we ook nog onder de knie! GA zo door X guusje

Zou mooi zijn als dat bij mij ook gaat overheersen. Vannacht al na 2 uur weer wakker en liggen woelen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen! Succes @Senna33, werkse @bolletje en een hele fijne dag @GUUS! @Dis Wat goed dat je gisteren nog relax boodschappen hebt kunnen doen! Ik heb ook een mijlpaal behaald: van 23 uur tot 5 uur geslapen. 6 uur dus! 

Super Jeshen, mooi de uurtjes mee gepikt, ik nu na 6,5 mnd af en toe nacht tussen door, dat het mindere uren zijn, maar nu ve le nachten van 7 UUR, blij mee, alleen a la ik wakker ben, krijg ik onrust ,dus echt langer liggen is nog moeilijk, komt ook goed,,  krijgen we ook nog onder de knie! GA zo door X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei GUUS:

Super Jeshen, mooi de uurtjes mee gepikt, ik nu na 6,5 mnd af en toe nacht tussen door, dat het mindere uren zijn, maar nu ve le nachten van 7 UUR, blij mee, alleen a la ik wakker ben, krijg ik onrust ,dus echt langer liggen is nog moeilijk, komt ook goed,,  krijgen we ook nog onder de knie! GA zo door X guusje

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

HA,HA ,Jeshen  ging weer  eens iets fout, wilde zegen,dat die nachten van weinig slaap af en toe zo,n nacht er nog wel steeds tussen zit hoor, maar niet meer te vergelijken met wat het eerst was , dus  het gaat steeds beter met af en toe een hele korte nacht, maar komt echt goed X guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...