Spring naar bijdragen

Zondag 8 april 2018


Lars

Aanbevolen berichten

1 minuut geleden zei kunsie:

Heb je het al eens met de buurman besproken? Of is hij niet benaderbaar?

Dat is voor mij dus heel moeilijk dat durf ik niet. Maar hij doet ook helemaal niets om hem te corrigeren dus ik denk dat het geen nut heeft. Hij vindt het niet erg zo te zien hij wordt ook altijd meegetrokken door zijn hond dus echt iemand met geen verstand van honden. Dat beest is ook heel erg dik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Gypsy:

Dat is voor mij dus heel moeilijk dat durf ik niet. Maar hij doet ook helemaal niets om hem te corrigeren dus ik denk dat het geen nut heeft. Hij vindt het niet erg zo te zien hij wordt ook altijd meegetrokken door zijn hond dus echt iemand met geen verstand van honden. Dat beest is ook heel erg dik.

Oké, ik snap dat dat lastig is...maar het zou een mooie uitdaging kunnen zijn....en als het helpt om het probleem op te lossen is het zowel een overwinning voor jouw en het geblaf van de hond! :)

Ik ga een stukkie fietsen....tot later..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei kunsie:

Oké, ik snap dat dat lastig is...maar het zou een mooie uitdaging kunnen zijn....en als het helpt om het probleem op te lossen is het zowel een overwinning voor jouw en het geblaf van de hond! :)

Ik ga een stukkie fietsen....tot later..

Voorlopig heb ik genoeg uitdaging aan het niet drinken en daarmee toch omgaan met mensen op mijn werk;) Veel plezier

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tijd voor high tea :heart: Jannigje ook narcose hakt er erg in, kan nog eens extra voor depressie en vermoeidheid zorgen. Ik weet niet of ze je tevoren daarover hebben ingelicht en of ze op de hoogte waren van je depressieve gevoelens? Als je nog steeds van de antidepressiva af bent, hebben ze dit ook niet snel in je dossier kunnen lezen. Goed in de gaten houden maar. :heart:

images?q=tbn:ANd9GcSC0kYkHG1ZIYKxGdnHpZl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een mijlpaal achter de rug. Op het dansfeest niet gedronken. Ik had steeds tevoren iets als ‘ik ik iets wil drinken dan mag dat vanavond’.  En toch niet gedaan. Want ik wilde niet. :)

Het bleek een feest voor 18 jarigen te zijn, we kwamen als eersten binnen, er was nog niemand op de dansvloer. De DJ begon muziek uit de jaren 50 te spelen :D, nog even leuk gedanst maar rond 12 uur waren er teveel ‘kinderen’ zoals mijn dansmeisjes mij toe giechelden, dus toen zijn we het café ingedoken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg laat je wel iets voor Jannigje over? :D

Ik wil ook even jowan bedanken voor de hulp die hij mijn hartje en @zeilbootbewoner heeft geboden. Ik heb menig zucht van opluchting gegeven als ik las dat Lars en ZBB een niet drink richting kozen. Juist in die berichten zie ik inderdaad de rust en de liefde en ook die gelijkwaardigheid die ik in de berichten aan veel van de anderen niet teruglees. 

Het is het zien van dat verschil dat mij dan ook wel eens afschrikt, omdat ik zie wat er zou kunnen zijn, maar er dan juist niet is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Francoise:

Nou net in de supermarkt maar een een sixpack radler alcoholvrij meegebracht en Jillz framboos 0%. Misschien dat ik het mezelf daar nog wel moeilijker meemaak.  Dat weer ook . Wat een trigger zeg 

Waarom doe je het dan? Nou ja als je het daar maar bij laat. Winkels gaan vroeg dicht dat scheelt. Voordat je dat allemaal op hebt.:lol:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

26 minuten geleden zei Reacher:

Zeg laat je wel iets voor Jannigje over? :D

Ik wil ook even jowan bedanken voor de hulp die hij mijn hartje en @zeilbootbewoner heeft geboden. . Juist in die berichten zie ik inderdaad de rust en de liefde en ook die gelijkwaardigheid die ik in de berichten aan veel van de anderen niet teruglees. 

Het is het zien van dat verschil dat mij dan ook wel eens afschrikt, omdat ik zie wat er zou kunnen zijn, maar er dan juist niet is. 

Ik begrijp je posting niet helemaal

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beste mensen,

de berichtjes die ik naar jowan heb geschreven is van mij een poging om wat meer duidelijkheid te krijgen. Ik heb de berichtjes zoveel mogelijk in ik vorm geschreven want dit is mijn gevoel.

Toen ik hier in het begin kwam is mij duidelijk gemaakt dat ik zo mag schrijven omdat ik het dan bij mezelf kan houden.

Als het bericht niet goed is of te hard, wordt het gelijk weg gehaald door de moderator. Als dat niet gebeurd hebben zowel jowan als ik, het netjes gehouden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is toch een keurig bericht @bolletje 

@fleurtje ik vind jowan heel liefdevol naar Lars en ZBB. En vooral gelijkwaardig. Juist op die momenten blijft hij ee ngewoon mens, die dezelfde dingen doormaakt. Ook als er sprake is van een terugval blijft hij open staan.

En dan zie ik die andere jowan, die onbenaderbaar is en gebruik maakt van afstand ( er boven staan) die star en streng wordt. En dat vind ik jammer. Daar voel ik veroordeling in. Alsof er alcoholisten zijn die hij niet ziet zitten. 

Maar misschien moet ik al deze dingen met jowan bespreken als hij online is. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...