daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Na een aantal weekenden afgelopen weekend letterlijk en figuurlijk op mijn bek gegaan, wil de draad weer oppakken, maar moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Wat ik me zelf pas realiseerde toen ik er mee stopte was dat het juist moeite kost om steeds alcohol in huis te hebben en zoveel tijd aan het drinken ervan te besteden. Om te stopppen hoef je juist niets te doen. Je hoeft alleen maar iets na te laten. Strikt genomen dus juist makkelijker. En ook nog een stuk goedkoper. Welkom hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 1 minuut geleden zei Bob: Wat ik me zelf pas realiseerde toen ik er mee stopte was dat het juist moeite kost om steeds alcohol in huis te hebben en zoveel tijd aan het drinken ervan te besteden. Om te stopppen hoef je juist niets te doen. Je hoeft alleen maar iets na te laten. Strikt genomen dus juist makkelijker. En ook nog een stuk goedkoper. Welkom hier. ik heb mijn grootste geheim in de kroeg staan vertellen, iets wat niemand weet en wat ik graag zo wilde houden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Zojuist zei daan040580: ik heb mijn grootste geheim in de kroeg staan vertellen, iets wat niemand weet en wat ik graag zo wilde houden Daarna ben ik buiten recht op mijn neus gevallen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Ai, dat is inderdaad allebei pijnlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
daan040580 Geplaatst 2 april 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 ik ga maar liggen en proberen te ontspannen welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 2 april 2018 Rapport Share Geplaatst 2 april 2018 Slaap ze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlJo Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Welkom Daan, de eerste stap heb je gezet! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Welkom Daan! Heb je een plan om te stoppen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Welkom Daan, veel sterkte en met schaamte kom je nergens. Kom op schouders recht en geef jezelf even rust Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Welkom Daan Een goede reden om te stoppen lijkt me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kruidenthee67 Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 Welkom en succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 3 april 2018 Rapport Share Geplaatst 3 april 2018 WeLkom en sterkte en succes, Daan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden