Lars Geplaatst 27 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 spiegelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 27 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 ga verder kijken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Ik meld me droog te kooi, de rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Ja, behoorlijk heftig, dat RTL-4 programma over Woodstock. Blij dat het bij mij nooit zo erg is geweest als bij de mensen die je hier in beeld krijgt. Wel opvallend dat er zo te zien geen poging wordt gedaan om mensen die dat misschien willen nog van hun verslaving af te krijgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 17 minuten geleden zei Bob: Ja, behoorlijk heftig, dat RTL-4 programma over Woodstock. Blij dat het bij mij nooit zo erg is geweest als bij de mensen die je hier in beeld krijgt. Wel opvallend dat er zo te zien geen poging wordt gedaan om mensen die dat misschien willen nog van hun verslaving af te krijgen. Bob ik herken mezelf ook niet in die heftige verhalen van deze mensen.....en ik ben er van overtuigd dat sommige niet meer te redden zijn of gered willen worden... gewoon omdat zij een hele slechte start gehad hebben in het leven en het daarna nooit meer op orde hebben gekregen. Gelukkig had ik een betere start.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kunsie Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Ik ga lekker droog naar mijn nestje. Welterusten allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Heel hard gezwommen. Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 De eerste man raakte mij het meest weet niet waarom maar had niet het idee dat die zwakbegaafd was Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bob Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 (bewerkt) Die met dat schilderij aan de muur ja. Kwam bij mij ook zeker niet over als zwakbegaafd. Sterke band met zijn vrouw, wederzijds. Kunstenaarsmilieu. Witty. Een overlever. 28 maart 2018 bewerkt door Bob Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Ik heb er werkelijk over nagedacht en vandaag ook over gepraat. Aan de ene kant lijkt het wel mooi niet stoppen met je verslaving en wel zorg en een dak boven je hoofd. Maar alleen die gedachten zijn al triest. Nijg wel naar Adrie die mensen waren nog niet stokoud. Ergens in de 40 tot 65 als ik het goed begrepen heb. Als je daar inderdaad gewoon mag gebruiken drinken op je kamer dan is het wel makkelijk. Of juist moeilijk om de keuze te maken dat je stoppen wilt. Ik weet het niet misschien niet allemaal maar of ze alle 40 niet meer te redden zijn zet ik mijn vraagtekens bij. Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Even een onder de riem voor de mensen die het hier gewoon eerlijk vertellen van een uitglijder of terugval. Knap om ervoor uit te komen en heel goed van jullie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Ik heb het niet gezien en als ik er zo over lees ben ik daar heel blij om. @Gypsy ik begrijp niet goed wat je wil zeggen, maar heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik het niet heb gezien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 @Bor ik bedoel dit niet lullig maar ik denk dat jij ook meer begrip kunt opbrengen voor je vader omdat je zelf ook verslaafd bent. Als je zelf net verslaafd bent kan het een stuk moeilijker zijn om begrip te hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Ik was gewoon benieuwd want het lijkt mij wel dat het zo werkt. Mijn kinderen zullen wel boos en gefrustreerd zijn als ik weer ga zuipen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Het stimuleert mij wel wil ze niet kwijt raken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 7 uur geleden zei Liefje: Ik heb het niet gezien en als ik er zo over lees ben ik daar heel blij om. @Gypsy ik begrijp niet goed wat je wil zeggen, maar heeft waarschijnlijk te maken met het feit dat ik het niet heb gezien. Ik snap jou niet. Mijn bericht is duidelijk: Er zijn mensen die hier aangeven een uitglijder te hebben gehad, of zijn teruggevallen en zeggen dat eerlijk. Dat vind ik goed. Duidelijker kan ik het niet maken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden