Spring naar bijdragen

Huiskamer 26 maart 2018


Senna33

Aanbevolen berichten

9 minuten geleden zei bolletje:

Ja ja ik ben er al. Ik hoorde je in de verte al roepen en ben m'n bed uitgesprongen. Vergeten dat ik daar m'n toffels had staan en m'n kunstbeen:angry:. Tja en op één been je bed uit springen lukt niet zo goed.:unsure:

Prachtig ! Gezellig dat je er weer bent! Nog even en dan kunnen die pantoffels de kast in. Wat zijn jouw plannen? Hier lekker rommelen in huis, een soort voorjaars schoonmaak maar dan op een laag pitje. Mijn kat heeft inmiddels ook zijn buik rond en is zichzelf aan het poetsen 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen,

Op weg naar mijn werk en vanmiddag weer even langs de psycholoog. En...de zon schijnt weer.

Twijfel nog steeds over mijn zicht. Ik slaap dan nog niet vaak goed, maar wel wat en toch wordt het niet beter. Een vriendin zei gisteren: hop naar de dokter! Misschien moet ik dan maar doen van de week.

Fijne dag. Zet 'm op bikkels! ×××

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi @Jeshen! Werk ze en succes voor vanmiddag! Heerlijk hè die zon. Nog even en we hebben hem helemaal te pakken:sun: 

ik hoor vele geluiden van mensen die een slechte nacht gehad hebben, waaronder ik. Geslapen tussen 3 en 5. Wie weet speelt het nu ook mee dat de zomertijd ons even voor de gek houdt

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Veel plezier! Ik ga zelf nu heerlijk douchen. Ik denk toch wat paracetamol te nemen tegen mijn spierpijn, proberen waard. Ondertussen nadenken over wat voor eens lekkers ik met avond eten op tafel zet. Ik heb echt nog flink wat  klachten, maar geen werkdruk meer maakt toch wel iets goed. Ik voel me ondanks alles wat rustiger. De druk was de laatste tijd wel erg hoog namelijk 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Echt? Ik heb al veel geprobeerd, zelfs mij in laten smeren met tijgerbalsem. Dit deed zón pijn dat degene moest stoppen. Ik werd niet geloofd. Agressie, kan kloppen. Op het werk kwam zovaak voor ‘mag ik wat vragen’? Ja natuurlijk zeg ik. *ik dacht ondertussen rot op met je boodschappenlijst en doorzoek de winkel zelf* ik ben dan bezig met andere taken maar mijn werk moest ook tijdig af! Of uhm vlug naar een kassa snellen als je ziet dat mensen staan te wachten. Ondertussen kom ik niet verder omdat de winkelende klanten die op mijn route alle tijd hebben. Over agressie gesproken 

x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Agressie hoort bij afbouwen merk ik en bij mij zit het zo vaak vast in mijn schouders. Kinderen gaan grenzen over en is echt inhouden dan slaat het ook op mijn schouders. @Senna33 goed dat je thuis blijft en je rust gaat nemen. Zet m op!

Vandaag een betere dag, emoties weer wat meer in de hand. Afgelopen dagen waren zwart. 

@bolletje hoe was je dagbesteding? Welke doelgroep werk je mee?

Mijn heilige twee uurtjes zonder kinderen goed besteed. Huis opgeruimd, wasje erin en een snelle koffie bij de buuf

Ik ben vrij open over mijn gesteldheid en zo raken mensen ook weer open, merk dat er een hoop mensen dingen meemaken of hebben mee gemaakt. We zijn zeker met heel veel meer in dit of in andere ellende. Dit sterkt mij wel merk ik, ieder heeft zijn of haar pad bewandelt en de een wat makkelijker dan de ander. We are not allone ❤️

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal,

Zomertijd.... prachtig natuurlijk, maar deze jongen heeft er meteen last van. Vannacht hooguit 4 uur geslapen. Weg ritme, alleen al door dat ene uurtje. Ik heb dat eerder ook gehad, maar hoopte er nu aan te kunnen ontsnappen. Niet dus. 

Het stomme en hoogst vervelende is, dat ik vandaag geen rustige dag had. Wat moeite met concentratie, vermoeid en een  onrustig gevoel. Alsof de afkickverschijnselen weer opspelen en wie weet is dat ook wel zo. Ik ben nog maar 4 maanden benzovrij, dus de waves zijn nog niet voorbij. 
Gisteren was een prima dag, een windowdag. Heerlijk naar buiten geweest en een fikse boswandeling gemaakt. 

Aan alle slechte slapers, vannacht een betere nacht gewenst! 
En de goede slapers wens ik uiteraard weer een goede nacht! 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Dis:

Krisje zet hem op! Allemaal sterkte gewenst, ik ben wat laat, drukke dag gehad, vandaag weinig klachten. Deze dag koester ik.

Groetjes allemaal

Oh ja Dis ! Schrijf hem op je kalender, er zullen nog veel véél goede dagen komen!.

Maar als je een minder goede of ronduit slechte dag hebt ...heb je altijd deze om je ervan te verzekeren dat álles goed komt ! 

Ik wens jou en al de andere lieverds hier een weldadige nachtrust toe! 

Ik ga vandaag eens een regenbui opzetten via YouTube als (móest) ik weer niet slapen....misschien helpt het :P

Later alligator x 

Krisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Cyclad58:

Ha allemaal,

Zomertijd.... prachtig natuurlijk, maar deze jongen heeft er meteen last van. Vannacht hooguit 4 uur geslapen. Weg ritme, alleen al door dat ene uurtje. Ik heb dat eerder ook gehad, maar hoopte er nu aan te kunnen ontsnappen. Niet dus. 

Het stomme en hoogst vervelende is, dat ik vandaag geen rustige dag had. Wat moeite met concentratie, vermoeid en een  onrustig gevoel. Alsof de afkickverschijnselen weer opspelen en wie weet is dat ook wel zo. Ik ben nog maar 4 maanden benzovrij, dus de waves zijn nog niet voorbij. 
Gisteren was een prima dag, een windowdag. Heerlijk naar buiten geweest en een fikse boswandeling gemaakt. 

Aan alle slechte slapers, vannacht een betere nacht gewenst! 
En de goede slapers wens ik uiteraard weer een goede nacht! 

 

Snap je helemáál... heb ook terug waves als ik niet slaap, hopelijk komt het zandmannetje wél vannacht...en trekt de mist terug op.

Wat ik ook heb is dat mijn gevoelens of emoties zo vervlakken van té weinig slaap, net zoals na het stoppen met benzo ...zou dat er ook bij horen ? 

Liefs krisje xxx 

Eneuh ...maf ze straks :moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yules:

Snap je helemáál... heb ook terug waves als ik niet slaap, hopelijk komt het zandmannetje wél vannacht...en trekt de mist terug op.

Wat ik ook heb is dat mijn gevoelens of emoties zo vervlakken van té weinig slaap, net zoals na het stoppen met benzo ...zou dat er ook bij horen ? 

Liefs krisje xxx 

Eneuh ...maf ze straks :moon:

Ja, zou het erbij horen? Ook die vervlakking van emoties herken ik kan wel. 

En dan de kip en het ei..... krijg je van een wave slaapproblemen of krijg je door slaapproblemen een wave? 

Hoe het ook zij, het is allemaal wel een gevolg van de ontwenning. De windows nemen toe en de waves nemen af. Zo moet het wel gaan en we gaan er dan ook voor  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Bernice:

Lieve difficult,

In overleg met de psychiater ben ik niet geminderd, ik krijg morgen EMDR. Heb echt een angst ontwikkeld voor verdere afbouw.Ben nu een half jaar bezig en het valt me zwaar. Voel me na de laatste afbouw extreem gespannen en angstig en ja, ik weet het, zijn ontwenningsverschijnselen maar om me nog een half jaar zo te voelen... Ik wil nl. langzaam afbouwen om het zo leefbaar mogelijk te houden maar kan het nu even niet meer overzien en ik slaap zo slecht, ben dus doodmoe maar kan geen rust vinden. Tob ook met een depressie en burn-out dus daar komen ook de nodige klachten vandaan. Even pas op de plaats maken om aan mezelf te werken.

Hoe gaat het met jou?

Logisch dat je het mindere staakt lieverd- pas op de plaats dat doe je goed. Ik snap de angst- dit is ook een benaming voor onrust/ depressie/ burn out. Dit zijn echt de afkick verschijnselen want zo voelt het voor mij ook en hoe verder naar beneden hoe zwarter het wordt. Jij zit er nog langer in en je komt van een hogere dosis. Doe het langzaam op jou gevoel. Ik denk wel dat wanneer we op nul zitten we volledig kunnen herstellen alleen de weg er heen is werkelijk hel. Ik blijf voorlopig ook op deze dosis want het is drama. 

Gebruik je verder medicatie?

Succes met de EMDR morgen. Ik sta met je mee op overlevings standje, dont forget, je bent niet alleen.

X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...