Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoi, weet iemand of er al een topic is over lichaamlijk herstel na het stoppen met alcohol. Dus welke effecten je kunt verwachten op welk termijn, wanneer je lichaam alcoholvrij is etc? Ben nieuwsgierig en kon hier niet over vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 hoi sensitief, je moet even googelen ik zal het zo ook nog wel even doen.. De alcohol is volledig uit je lijf na 1 maand. Na 10 dagen zijn normaal gesproken de ontwenningsverschijnselen volledig weg, vermoeidheid kan nog even blijven duren. Hoe lang ben je nu volledig gestopt met drinken? Slapen gaat normaal ook beter na een dag of 5. Neem vitamine B en drink veel water, gezond eten en veel wandelen helpt ook Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 (bewerkt) Hoi @Liefje, vandaag 3 wkn gestopt. Op internet genoeg info, maar ook heel verschillend en algemeen. Niets op het forum? Heb trouwens mijn ervaring over hypnotherapie gedeeld op mijn draadje 25 maart 2018 bewerkt door Sensitief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 2 minuten geleden zei Sensitief: Hoi @Liefje, vandaag 3 wkn gestopt. Op internet genoeg info, maar ook heel verschillend en algemeen. Niets op het forum? Heb trouwens mijn ervaring over hypnotherapie gedeeld op mijn draadje Vast ook wel wat op het forum. Maar ik vind mijn weg hier ook nog niet zo goed. Met de zoekfunctie moet je echter een eind kunnen komen. Dit krijg je als je op titels van topics zoekt met het woord "klachten" erin. https://forum.verslavingdebaas.nl/search/?&q=Klachten&search_in=titles Misschien kun je nog "herstel" proberen o.i.d. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Meis je bent enorm goed bezig.. volhouden nu een kwestie van dat drankmonster niet verder te laten komen dan de oprit en verder te doen met je hypnotherapie, bedankt voor het delen. Ga het zo nog eens goed lezen. Op het forum ben ik eigenlijk ook nog niet echt iets tegen gekomen, zou eens moeten worden uitgeschreven denk ik, tenzij ik me vergis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sensitief Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ik ben ook apetrots en heb er vertrouwen in dat ik het volhou! Ik was ook geen hele zware drinker, had enigszins nog controle. Wel meer dan 2 glazen per dag en geen 2 rustdagen, dus volgens de normen alcoholist. Heb al wel gezocht @Sandro, kon het niet vinden. Ik zou bv wel willen weten wanneer dat pafferige in het gezicht weggaat, of het vet rond de taille, wanneer je vochtbalans in je lichaam weer hersteld, je lever schoon is etc... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 2 uur geleden zei Sandro: Kantoorbaantje Huh? Waarom d8 ik dan dat jij psycholoog was ? Of heb ik ook last van hoteldebotelheid (leuk woord voor galgje ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 4 minuten geleden zei Francoise: Huh? Waarom d8 ik dan dat jij psycholoog was ? Of heb ik ook last van hoteldebotelheid (leuk woord voor galgje ) Ik heb wel een keer geschreven dat ik afgestudeerd sociaal psycholoog ben, maar nu iets heel anders doe. Daarom misschien? En ik voel ook hotedebotelheid inderdaad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 @ sensitief : Knap echt waar.. Ik denk dat de zaken die benoemd per persoon verschillend zijn. De dingen die jij aanhaalt heb ik niet, dus daar kan ik je geen advies over geven. Die roodheid in je gezicht is veronderstel ik allang verdwenen en als ik jou was zou ik via de huisarts eens een onderzoek vragen naar je lever, maar denk dat je met een bloedonderzoek al ver zult komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hotel de botel is toch verliefd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Hoteldebotel is een, uit het Jiddisch afkomstige, Nederlandse uitdrukking. Afhankelijk van de context betekent het "helemaal van streek", "stapelgek", "verrukt van iets", of ook wel "(dol)verliefd". Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Zou wel weer eens verliefd willen zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Ingewikkelde dag. Met mezelf vooral. Altijd met mezelf. Nou ja. Ook lekker gezwommen en gekookt. Dat ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 2 minuten geleden zei Lika: Ik niet Ook niet op mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Zojuist zei Lars: Ook niet op mij Dat weer wel! Ja, dat wel!!!! Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 11 minuten geleden zei Lars: Zou wel weer eens verliefd willen zijn @Larsweet wat je zegt . Ik val van de ene in de andere verliefdheid pfff. Naast geweldig, voel je je verward , onzeker , komt er niks meer uit je Handen etc. Vooral ook pijnlijk en afgewezen wanneer je gevoelens niet beantwoord worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Oke anders gezegd dan zou wel eens goede seks willen dat mis ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 21 minuten geleden zei Kohtje: Hoteldebotel is een, uit het Jiddisch afkomstige, Nederlandse uitdrukking. Afhankelijk van de context betekent het "helemaal van streek", "stapelgek", "verrukt van iets", of ook wel "(dol)verliefd". Nou dan heb ik inderdaad last van hotedebotelheid! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 dating app? en goeie sex ja dat is nog iets anders dat weet je ook niet op voorhand hé en dan kun je nog zo verliefd zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Nee dat is waar nou ja her is zoals het is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 euhm even terzijde.. ik heb jou doodgraag Lars, maar ben je type niet en ben ook al behoorlijk bezet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Lieve liefje ik ben homo Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Dit is toch geen dating site? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 25 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Zojuist zei Gypsy: Dit is toch geen dating site? Niet dat ik weet maar wel de huiskamer waar over je van alles kunt praten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden