Spring naar bijdragen

Zondag, 25 maart 2018

jowan

Aanbevolen berichten

hoi sensitief, je moet even googelen ik zal het zo ook nog wel even doen.. De alcohol is volledig uit je lijf na 1 maand. Na 10 dagen zijn normaal gesproken de ontwenningsverschijnselen volledig weg, vermoeidheid kan nog even blijven duren. Hoe lang ben je nu volledig gestopt met drinken? Slapen gaat normaal ook beter na een dag of 5. Neem vitamine B en drink veel water, gezond eten en veel wandelen helpt ook

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Sensitief:

Hoi @Liefje, vandaag 3 wkn gestopt. Op internet genoeg info, maar ook heel verschillend en algemeen. Niets op het forum? 

Heb trouwens mijn ervaring over hypnotherapie gedeeld op mijn draadje;)

Vast ook wel wat op het forum. Maar ik vind mijn weg hier ook nog niet zo goed. Met de zoekfunctie moet je echter een eind kunnen komen. Dit krijg je als je op titels van topics zoekt met het woord "klachten" erin.

https://forum.verslavingdebaas.nl/search/?&q=Klachten&search_in=titles

Misschien kun je nog "herstel" proberen o.i.d.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meis je bent enorm goed bezig.. volhouden nu een kwestie van dat drankmonster niet verder te laten komen dan de oprit en verder te doen met je hypnotherapie, bedankt voor het delen. Ga het zo nog eens goed lezen. Op het forum ben ik eigenlijk ook nog niet echt iets tegen gekomen, zou eens moeten worden uitgeschreven denk ik, tenzij ik me vergis. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben ook apetrots en heb er vertrouwen in dat ik het volhou! Ik was ook geen hele zware drinker, had enigszins nog controle. Wel meer dan 2 glazen per dag en geen 2 rustdagen, dus volgens de normen alcoholist. 

Heb al wel gezocht @Sandro, kon het niet vinden. 

Ik zou bv wel willen weten wanneer dat pafferige in het gezicht weggaat, of het vet rond de taille, wanneer je vochtbalans in je lichaam weer hersteld, je lever schoon is etc...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Sandro:

Kantoorbaantje :)

Huh? 

Waarom d8 ik dan dat jij psycholoog was ? :blush:

Of heb ik ook last van hoteldebotelheid (leuk woord voor galgje ) :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Francoise:

Huh? 

Waarom d8 ik dan dat jij psycholoog was ? :blush:

Of heb ik ook last van hoteldebotelheid (leuk woord voor galgje ) :D

Ik heb wel een keer geschreven dat ik afgestudeerd sociaal psycholoog ben, maar nu iets heel anders doe. Daarom misschien? En ik voel ook hotedebotelheid inderdaad :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ sensitief  :  Knap echt waar.. Ik denk dat de zaken die benoemd per persoon verschillend zijn. De dingen die jij aanhaalt heb ik niet, dus daar kan ik je geen advies over geven. Die roodheid in je gezicht is veronderstel ik allang verdwenen en als ik jou was zou ik via de huisarts eens een onderzoek vragen naar je lever, maar denk dat je met een bloedonderzoek al ver zult komen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Lars:

Zou wel weer eens verliefd willen zijn

@Larsweet wat je zegt . Ik val van de ene in de andere verliefdheid pfff.  Naast geweldig, voel je je verward , onzeker , komt er niks meer uit je Handen etc. Vooral ook pijnlijk en afgewezen wanneer je gevoelens niet beantwoord worden 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...