bolletje Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Goeie morgen mensen, Heeft iedereen vannacht goed geslapen? Jij ook Bernice? Cyclad hoe is het nu met jou kerel? Gisteren ging erg goed. Heb gewerkt aan het maken van kaarsen. Maar dat was erg simpel. nu heeft de begeleidster me geadviseerd om eens te kijken op internet of you tube naar snijkaarsen. Nou moeten jullie ook eens doen. Wat mooi. Dit is wat ik wil gaan doen. Ik heb het grote geluk dat ik autodidact ben, dus een paar keer kijken en met wat geluk kan ik het ook een beetje. Er loopt een iemand van de begeleiding die ik niet zo prettig vind, dus eens kijken of ik dat gevoel kan veranderen. Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Mooi @bolletje! Leuk om te leren! Vriend thuis, nacht ging niet zo. Wel snel in slaap, maar veel wakker en slecht weer in slaap komen. Ik doe vrijwilligerswerk in de buurt, we hebben zo een veegactie en delen planten uit aan buren. Daarna krijgen we weer eens bezoek. Dus genoeg afleiding. Hopelijk lukt het vanavond weer wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Jesh. is jouw vriend een rustig of juist druk persoon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 28 minuten geleden zei bolletje: Jesh. is jouw vriend een rustig of juist druk persoon? Eh ergens in het midden, maar misschien meer richting rustig dan druk. Hoezo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Omdat nu je man weer thuis is het eigenlijk juist rustiger bij jou moet worden. Je zag zo tegen het alleen zijn op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Zo down. Bah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 32 minuten geleden zei Difficult: Zo down. Bah Ik ook Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Was bij jou te verwachten hé Sen. Je doet jezelf iedere keer zo'n hoop geweld aan. En je kan die gevoelens niet weg drinken of slikken. Die komen in alle hevigheid weer terug. 't is uitzitten meis. Diffi. weet je ook waar het vandaan komt lieverd? Voel je dat er een hoop verdriet zit? Je mag huilen hé, dat doet je goed. Senna33 en Difficult reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Sterkte, @Senna33en @Difficult! Senna33 en Difficult reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 11 uur geleden zei bolletje: Goeie morgen mensen, Heeft iedereen vannacht goed geslapen? Jij ook Bernice? Cyclad hoe is het nu met jou kerel? Ha @bolletje Tja, qua benzo ontwenning gaat het best wel goed eigenlijk. Wat lichamelijk ongemak, maar dat gaat wel weer over voordat ik een meisje ben. Partner en ik zouden vanavond onze verjaardagen vieren, maar dat hebben we helaas moeten afzeggen. Partner is vannacht ziek geworden, migraine en hevige misselijkheid. Is nu nog niet over. Erg vervelend voor haar, erg jammer ook dat het niet kan doorgaan vanavond. Partner slaapt al maanden slecht, de afgelopen week had ze maar een uur of 3 gemiddeld per nacht geslapen. De vermoeidheid slaat dan bij haar toe in spieren (ze heeft ook fibromyalgie) en in de vorm van migraine. Voorlopig heb ik de dag stuk geslagen door huishoudelijke klussen te doen, Foxy 3 keer uit te laten, naar de aartsdrukke Albert Heijn te gaan en 7,5 kilometer hard te lopen. Vanavond maar lekker rustig aan en op tijd naar bed, want door het gespook van partnerlief was ook mijn nacht minder dan ik zou willen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 34 minuten geleden zei Cyclad58: Sterkte, @Senna33en @Difficult! Dankje @Cyclad58 Beterschap en sterkte voor jou en partner. Jullie hebben wel nog een verjaardag in het vooruitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Lieve Bol, woensdag 1 mg eraf en dat begin ik te voelen. Probeer na 10 dagen 1 Mg eraf te halen. Weet dat het snel is maar voel ook dat diazepam depressief maakt. De gebruikelijke symptomen spelen op en daar weer ff doorheen. Gedachtes maken overuren en met de golf mee gaan wil onmogelijk. Doorstaan en beseffen dat dit tijdelijk is is het enige wat ik kan doen. Grootste gevoel is onmacht, ik heb deze dagen wat hulp voor de kinderen om me heen, maar laat me moeilijk los omdat ik geen ‘controle’ lijk te hebben. Dubbel dubbel Bedankt Bol for asking ❤️ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) 20 maart 2019 bewerkt door Bernice Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 (bewerkt) 20 maart 2019 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 15 minuten geleden zei Bernice: Lieve @Difficult, Ik heb ook het gevoel dat diazepam depressiever maakt en ja, ik ga maandag met 1 mg. naar beneden. Ik voel me niet goed maar na 4 weken verwacht ik het eigenlijk niet meer dus dan maar doorzetten. Op hoeveel mg zit jij nu? Sterkte! Hoi Bernice, spannend maandag en het is een goeie stap! Verschrikkelijk voel ik mij na innamen in de ochtend. Ik zit nu op 2x daags 5mg. We zitten samen op 10! lieverd zullen we er samen voor gaan? voel na vier dagen 1mg afbouw het slechts en dit ongeveer drie dagen, daarna nog steeds slecht maar kan de onrust beter ‘opvangen’. Ik gebruik hiernaast cbg en cbd pasta, hoge dosis, belachelijk duur maar ontspant echt voor het slapen gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden