Spring naar bijdragen

Verhaal achter de nicknames


Yules

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen moedige mensen :)

Ik vroeg me zó maar af ...hoe komen de mensen hier op hun nickname? 

Er zitten er echt raadselachtige, originele, leuke, en ook wel pijnlijke tussen.

En omdat dit de huiskamer is vond ik dit wel een 'datje' ....

Zou leuk zijn mochten we dat delen met elkaar .... 

Wens jullie ne schoonen dag toe xxx

Liefs krisje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha ...toch verassend om te lezen ! Bedankt daarvoor x 

Yules komt van Yule...de kersttijd, en in de oude tijd betekende dat De Terugkeer van het Licht...vandaar de verlichte kerstboom:heart:

Wat voor ons ALLEMAAL zo gaat zijn ...het licht dat terugkeert in ons leven na deze donkere wandeling.

Liefs 'Yules' 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik lag zo totaal voor pampus door de eerste afbouw-stapjes toen ik deze site vond. Ik wist alleen nog maar: ik kan niet meer.... Mijn moeder moest me wassen terwijl ik in het bad zat omdat ik niet meer kon blijven staan. Ze waste mijn haren. Ik was nog maar 50 kilo doordat ik zoveel gewicht was kwijtgeraakt. Ik was een dood vogeltje en kon zo niet verder gaan. Op zoek naar antwoorden vond ik deze site en meldde me aan met Kannnietmeer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Kannietmeer 

Dag lieve Liz 

Jouw berichten waren letterlijk de eerste die ik las toen ik op dit forum terechtkwam...omdat jouw naam absoluut gepresenteerde hoe ik me voelde...dus qua aanknopingspunt kan dat tellen xxx

Verhalen die me lieten inzien dat we niet alleen zijn, verhalen die mijn medeleven opriepen, verhalen die me hoop gaven wanneer dat zó vreselijk was.

Liefs krisje xxx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 minuten geleden zei Yules:

@Kannietmeer 

Dag lieve Liz 

Jouw berichten waren letterlijk de eerste die ik las toen ik op dit forum terechtkwam...omdat jouw naam absoluut gepresenteerde hoe ik me voelde...dus qua aanknopingspunt kan dat tellen xxx

Verhalen die me lieten inzien dat we niet alleen zijn, verhalen die mijn medeleven opriepen, verhalen die me hoop gaven wanneer dat zó vreselijk was.

Liefs krisje xxx 

Blush blush.. .^_^fijn om te horen dat mijn geschrijf je zo heeft geholpen lieve Krisje. Je hoopt ergens dat het zo is, en dat er mensen zijn zie stilletjes meelezen en toch gesteund zijn doordat je je hier open en bloot uit. Dat jij dit bevestigd betekend veel voor me. :heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Lars:

Even gluren bij de buren. Mijn nicknaam is gewoon mijn eigen naam. 

Het is nog vroeg, óf ik heb een bril nodig, of is het benzo wazigheid? Al met al, als ik jouw avatar van een afstandje zie zo klein. Lijkt het een beetje op het logo van de ‘lidl’ 

kun je wel van mij hebben hoop ik?:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-3-2018 om 19:03 zei Difficult:

Difficult- tijdens het reizen in Australië de liefde van mijn leven ontmoet en daar vijf jaar gewoond. Toen kon ik mijn depressie niet meer verbergen (difficult) en ging terug. Mijn kindjes worden Engelstalig opgevoed omdat de vader een Zweed(donor) is. Mijn difficult verhaal Haha.. 

Ik heb ook een hobbelig traject afgelegd mijn kinderen komen van 2 verschillende vaders en nu voed ik een derde op dat helemaal niét van mij is :heart::)...

Ik noem het 'avontuurlijk ' :P

Maar ik snap je helemáál xxx 

Krisje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 25-3-2018 om 09:16 zei Yules:

Ik heb ook een hobbelig traject afgelegd mijn kinderen komen van 2 verschillende vaders en nu voed ik een derde op dat helemaal niét van mij is :heart::)...

Ik noem het 'avontuurlijk ' :P

Maar ik snap je helemáál xxx 

Krisje 

Mijn tweede is wel van mij maar komt van een andere papa en mama- pleegkindje. Uit mijn hart gegroeid ipv buik. Kwam op pad via werk een uitbuikplaatsing. Ik heb hem van baby af aan. Goed gehecht en ontwikkeld zich tot nu toe prachtig! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Difficult:

Mijn tweede is wel van mij maar komt van een andere papa en mama- pleegkindje. Uit mijn hart gegroeid ipv buik. Kwam op pad via werk een uitbuikplaatsing. Ik heb hem van baby af aan. Goed gehecht en ontwikkeld zich tot nu toe prachtig! 

Wat een verhalen van ons he? Hihi..! Fijn dat je het snapt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...