Yules Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Goeiemorgen moedige mensen Ik vroeg me zó maar af ...hoe komen de mensen hier op hun nickname? Er zitten er echt raadselachtige, originele, leuke, en ook wel pijnlijke tussen. En omdat dit de huiskamer is vond ik dit wel een 'datje' .... Zou leuk zijn mochten we dat delen met elkaar .... Wens jullie ne schoonen dag toe xxx Liefs krisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Goedemorgen, Ik heb niets met mijn Nick name. Zou een van mijn kinderen nog niet zo noemen, maar dat is natuurlijk persoonlijk het is een naam, verre van wie ik ben. en waar komt de naam ‘yules’ vandaan ? x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Ohja en de 33 ben ik ook al gepasseerd, loop tegen de eind 30 aan haha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Bij mij is het simpel. Het is een samenstelling van mijn echte naam (Ad) en mijn favoriete sport (wielrennen, cycling). 58 is mijn geboortejaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Bij mij is het ook een samenstelling van verschillende namen. Niet zo spannend dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Het wordt BestWel beter maar ik BenZo ook wel tevreden .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 MITO komt van een van mijn motoren. Een Cagiva Mito, dit is altijd mijn favoriet geweest omdat het ooit ook mijn eerste motor was. Veel beleeft met dat ding. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yules Geplaatst 23 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Ha ...toch verassend om te lezen ! Bedankt daarvoor x Yules komt van Yule...de kersttijd, en in de oude tijd betekende dat De Terugkeer van het Licht...vandaar de verlichte kerstboom Wat voor ons ALLEMAAL zo gaat zijn ...het licht dat terugkeert in ons leven na deze donkere wandeling. Liefs 'Yules' Jeshen en Cyclad58 reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Ik lag zo totaal voor pampus door de eerste afbouw-stapjes toen ik deze site vond. Ik wist alleen nog maar: ik kan niet meer.... Mijn moeder moest me wassen terwijl ik in het bad zat omdat ik niet meer kon blijven staan. Ze waste mijn haren. Ik was nog maar 50 kilo doordat ik zoveel gewicht was kwijtgeraakt. Ik was een dood vogeltje en kon zo niet verder gaan. Op zoek naar antwoorden vond ik deze site en meldde me aan met Kannnietmeer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yules Geplaatst 23 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 @Kannietmeer Dag lieve Liz Jouw berichten waren letterlijk de eerste die ik las toen ik op dit forum terechtkwam...omdat jouw naam absoluut gepresenteerde hoe ik me voelde...dus qua aanknopingspunt kan dat tellen xxx Verhalen die me lieten inzien dat we niet alleen zijn, verhalen die mijn medeleven opriepen, verhalen die me hoop gaven wanneer dat zó vreselijk was. Liefs krisje xxx Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 25 minuten geleden zei Yules: @Kannietmeer Dag lieve Liz Jouw berichten waren letterlijk de eerste die ik las toen ik op dit forum terechtkwam...omdat jouw naam absoluut gepresenteerde hoe ik me voelde...dus qua aanknopingspunt kan dat tellen xxx Verhalen die me lieten inzien dat we niet alleen zijn, verhalen die mijn medeleven opriepen, verhalen die me hoop gaven wanneer dat zó vreselijk was. Liefs krisje xxx Blush blush.. .fijn om te horen dat mijn geschrijf je zo heeft geholpen lieve Krisje. Je hoopt ergens dat het zo is, en dat er mensen zijn zie stilletjes meelezen en toch gesteund zijn doordat je je hier open en bloot uit. Dat jij dit bevestigd betekend veel voor me. Cyclad58 en Yules reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Dat ga ik uiteraard niet vertellen, het is niet voor niets een nick. Ik wil niet herkend worden, het is al moeilijk genoeg allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Difficult- tijdens het reizen in Australië de liefde van mijn leven ontmoet en daar vijf jaar gewoond. Toen kon ik mijn depressie niet meer verbergen (difficult) en ging terug. Mijn kindjes worden Engelstalig opgevoed omdat de vader een Zweed(donor) is. Mijn difficult verhaal Haha.. Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Even gluren bij de buren. Mijn nicknaam is gewoon mijn eigen naam. Yules en Kannietmeer reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 16 minuten geleden zei Lars: Even gluren bij de buren. Mijn nicknaam is gewoon mijn eigen naam. Doe ik ook wel eens. Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 Welke buren? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 17 minuten geleden zei Gypsy: Welke buren? Benzo de baas Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 23 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2018 3 minuten geleden zei Lars: Benzo de baas Oh, dat had ik niet door. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 14 uur geleden zei Lars: Even gluren bij de buren. Mijn nicknaam is gewoon mijn eigen naam. Het is nog vroeg, óf ik heb een bril nodig, of is het benzo wazigheid? Al met al, als ik jouw avatar van een afstandje zie zo klein. Lijkt het een beetje op het logo van de ‘lidl’ kun je wel van mij hebben hoop ik? Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 15 uur geleden zei Lars: Even gluren bij de buren. Mijn nicknaam is gewoon mijn eigen naam. Er staat boven "krachtig en lekker" lijkt een soort margarine. Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 4 minuten geleden zei mito: Er staat boven "krachtig en lekker" lijkt een soort margarine. Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 24 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 24 maart 2018 Volgens mij zijn het pepermuntjes. Yules reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yules Geplaatst 25 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 maart 2018 Op 23-3-2018 om 19:03 zei Difficult: Difficult- tijdens het reizen in Australië de liefde van mijn leven ontmoet en daar vijf jaar gewoond. Toen kon ik mijn depressie niet meer verbergen (difficult) en ging terug. Mijn kindjes worden Engelstalig opgevoed omdat de vader een Zweed(donor) is. Mijn difficult verhaal Haha.. Ik heb ook een hobbelig traject afgelegd mijn kinderen komen van 2 verschillende vaders en nu voed ik een derde op dat helemaal niét van mij is ... Ik noem het 'avontuurlijk ' Maar ik snap je helemáál xxx Krisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Op 25-3-2018 om 09:16 zei Yules: Ik heb ook een hobbelig traject afgelegd mijn kinderen komen van 2 verschillende vaders en nu voed ik een derde op dat helemaal niét van mij is ... Ik noem het 'avontuurlijk ' Maar ik snap je helemáál xxx Krisje Mijn tweede is wel van mij maar komt van een andere papa en mama- pleegkindje. Uit mijn hart gegroeid ipv buik. Kwam op pad via werk een uitbuikplaatsing. Ik heb hem van baby af aan. Goed gehecht en ontwikkeld zich tot nu toe prachtig! Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 26 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 26 maart 2018 Zojuist zei Difficult: Mijn tweede is wel van mij maar komt van een andere papa en mama- pleegkindje. Uit mijn hart gegroeid ipv buik. Kwam op pad via werk een uitbuikplaatsing. Ik heb hem van baby af aan. Goed gehecht en ontwikkeld zich tot nu toe prachtig! Wat een verhalen van ons he? Hihi..! Fijn dat je het snapt! Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden