Spring naar bijdragen

ONZE HUIKAMER 20-3-2018


bolletje

Aanbevolen berichten

Goeie morgen harde strijders,

Hoe is het met iedereen vandaag?

K.N.M. ik mis vaak jouw eigen verhalen hier, terwijl je het zo moeilijk hebt lieverd. Deel a.u.b. met ons.:heart: Je hebt het echt nodig.

Jesh. het gaat gelukkig beter met je hé? Ik hoop dat je het vast kan houden.

Cyclad gelukkig dat je beter geslapen hebt kerel. Probeer rustig aan te doen, je kan nog zo gauw terug vallen.

Diff. hoop dat je je vandaag wat rustig voelt.

Sen. voor jou een dikke knuffel.

Zo heb ik nu iedereen gehad:lol:

 Straks weer werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bam...5 uur aan elkaar geslapen en daarna nog 1.5 uur! Wow! 

Of het toeval is, door het werken komt of omdat ik gisterenavond bezig geweest ben met een paasactie ipv tv kijken, ik weet het niet, maar ik ben blij!

Ik ben nu weer op weg naar mijn werk. Kids zijn beide blij naar de creche gebracht. En de zon schijnt. 

Zet 'm op allemaal. Dikke knuffel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi hoi! Weinig mensen aanwezig vandaag. Jesh goed op weg! 

Bolletje lieverd hoe is jou dag?

Hier een betere dag dan gister. Dinsdagen heb ik beide kids bij gastouder. Langs bij Ggz- behandelaar was fijn. Beaamt alleen dat ik normaal ben en dat dit tijdelijk is en een verslaving. Ambivalent uitgelegd gekregen dit komt bij verslaafde voor. Alles overdreven afwegen zal maar zeggen. 

Daarna bij grootouders jongste kindje langs. Lekker gegeten en uit comfort zone gestapt. Afleiding werkt toch het beste. 

Nu nog uurtje alleen en dan haal ik de monstertjes weer op, hihi

Wat fijn he dat zonnetje vandaag?! 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Difficult:

Hoi hoi! Weinig mensen aanwezig vandaag. Jesh goed op weg! 

Bolletje lieverd hoe is jou dag?

Hier een betere dag dan gister. Dinsdagen heb ik beide kids bij gastouder. Langs bij Ggz- behandelaar was fijn. Beaamt alleen dat ik normaal ben en dat dit tijdelijk is en een verslaving. Ambivalent uitgelegd gekregen dit komt bij verslaafde voor. Alles overdreven afwegen zal maar zeggen. 

Daarna bij grootouders jongste kindje langs. Lekker gegeten en uit comfort zone gestapt. Afleiding werkt toch het beste. 

Nu nog uurtje alleen en dan haal ik de monstertjes weer op, hihi

Wat fijn he dat zonnetje vandaag?! 

Wat fijn dat je een betere dag hebt, @Difficult
Dat geldt ook voor @Jeshen lees ik, heel mooi! Dat geeft de burger moed.
En ja, afleiding werkt inderdaad het beste. 

Bij mij is het al vanaf vrijdag voortploeteren. Ik had daarvoor 4 goede weken, daar klamp ik me maar aan vast. Werkdag vandaag ging op zich wel, maar ik ben toch wel heel blij dat ik morgen een vrije dag heb. 

En dat zonnetje is inderdaad lekker, maar bij ons tussen de hoge kantoorpanden en in de schaduw daarvan was het vanmiddag tijdens de pauzewandeling toch nog stevig koud vond ik. Ik daag het voorjaar uit om toch vooral snel te beginnen! 

 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Dis:

Hallo beste mensen,

Vandaag dag 17 waarvan twee op 1,75mg diazepam vanaf 40mg. Slecht geslapen maar voel me toch al wat beter en minder zenuwachtig. Vanmiddag op bezoek geweest bij mijn vader in het verzorgingstehuis. Morgenmiddag op bezoek bij vrienden die 50 km verder wonen. Verder nog niets gepland. Ik ben wel wat lui met dingen doen, ik zit meer achter de computer. Gisteren de film My name is Bill (2012) gezien. Die twaalf stappen kunnen wij ook gebruiken. Ik blijf vooralsnog positief. Iedereen een fijne avond gewenst en voor hen die hard moeten vechten véél sterkte.

Je hebt nu nog 1,75 mg per dag? Dat is niet veel meer, je bent erg goed op weg!

Fijn dat het slechte slapen je niet belemmert, daar heb ik nog wel last van moet ik eerlijk zeggen, zelfs na bijna 4 maanden Lorazepamvrij zijn. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja @Cyclad58 @DisEn @Jeshen hier ook na 2.5 maand nog steeds geen goed slaappatroon...soms 7u in één ruk ...maar meerdere van 2 a 3 uurtjes en dan nog wat losse flodders .... zucht ...maar ja...het is wat het is ... en er zijn véél ergere neveneffecten...(althans voor mij)wil niet voor anderen spreken natuurlijk. 

Fijne avond allemaal xx 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha@Dis

Het afkicken van benzo's schijnt zwaarder te zijn dan het stoppen met drinken en roken (ik heb die ervaring niet, rook niet en drink sporadisch wat), maar je hebt best kans dat de ontwenning bij jou meevalt. Het is ook zeker niet zo dat iedereen door "een hel" gaat bij het afbouwen van benzo's. 
Jouw verhaal is wel klassiek, want zovelen zijn uit onwetendheid met benzo's begonnen. Ik ken iemand die al 40 jaar Diazepam slikt, vanaf haar 25e. Ze kan en wil daar niet meer vanaf. 
Dat kan ook een keuze zijn. Wij maken andere keuzes. 
Ik ben anderhalf terug aan de Lorazepam gezet omdat mijn lichaam en geest verkeerd reageerden op een ander medicijn. Ineens onverklaarbare angsten en ja, dan is Lorazepam een mooi middel. Ik ben er nu vanaf, maar het valt me soms nog zwaar, al ervaar ik ook ontegenzeggelijk mooiere periodes. 
Sterkte met je afbouw!

 

Ciao, Ad

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Yules:

Ja @Cyclad58 @DisEn @Jeshen hier ook na 2.5 maand nog steeds geen goed slaappatroon...soms 7u in één ruk ...maar meerdere van 2 a 3 uurtjes en dan nog wat losse flodders .... zucht ...maar ja...het is wat het is ... en er zijn véél ergere neveneffecten...(althans voor mij)wil niet voor anderen spreken natuurlijk. 

Fijne avond allemaal xx 

Daar zeg je wat....iedereen vergroot zijn of haar ergste bijwerking uit. Bij @Jeshenen mijn zijn dat de slaapklachten, bij anderen weer vermoeidheid, extreme onrust, hartkloppingen. 
Het is bij iedereen anders en dat maakt het ook ietwat bizar.

xx
 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 uur geleden zei Cyclad58:

Wat fijn dat je een betere dag hebt, @Difficult
Dat geldt ook voor @Jeshen lees ik, heel mooi! Dat geeft de burger moed.
En ja, afleiding werkt inderdaad het beste. 

Bij mij is het al vanaf vrijdag voortploeteren. Ik had daarvoor 4 goede weken, daar klamp ik me maar aan vast. Werkdag vandaag ging op zich wel, maar ik ben toch wel heel blij dat ik morgen een vrije dag heb. 

En dat zonnetje is inderdaad lekker, maar bij ons tussen de hoge kantoorpanden en in de schaduw daarvan was het vanmiddag tijdens de pauzewandeling toch nog stevig koud vond ik. Ik daag het voorjaar uit om toch vooral snel te beginnen! 

 

Even een digitale knuffel voor jou Ad, wil je sterkte wensen, denk dat het erbij hoort up en down, tenminste dat is bij mij ook zo, je bent zo ver, ik heb respect voor jou en de weg die je hebt afgelegd en ik weet zeker dat je je weer goed gaat voelen, je heb je al zoooveel beter gevoeld!!  Liefs van Teuntje 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op ‎21‎-‎3‎-‎2018 om 16:13 zei Teuntje:

Even een digitale knuffel voor jou Ad, wil je sterkte wensen, denk dat het erbij hoort up en down, tenminste dat is bij mij ook zo, je bent zo ver, ik heb respect voor jou en de weg die je hebt afgelegd en ik weet zeker dat je je weer goed gaat voelen, je heb je al zoooveel beter gevoeld!!  Liefs van Teuntje 

Dank je wel, @Teuntje
De benzoweg gaat eigenlijk best wel aardig. 
Fijn dat je dit berichtje stuurt, dat doet mij goed! :rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...