Bestwel Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 @Teuntje ...... Ik weet even niet meer je afbouw start, huidige nivo en afbouw plan ... Wil je nog een keer kort vertellen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Difficult Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Slechte dag en dan dat weer. Tijdelijk tijdelijk tijdelijk Vanochtend naar behandelaar Ggz. Eige tempo afbouwen en heeft er vertrouwen in en geeft ook aan dat het normaal is dat ik me zo voel en dat is fijn. Naast hem en het forum heeft niemand een idee waar ik het over heb; benzo,s- verslaving? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 Ja,dat onprettige gevoel dat heb ik ook nog steeds, kan soms zomaar om slaan, kan het ook niet goed omschrijven wat ik precies voel, 4 jaar geleden kreeg ik burn.out, ook paroxtine gekregen, ook daar kon ik niet tegen, maar dat is wel goed afgebouwd, na 4 jaar dus s taartje van de burn,out, schijn je door de stesshormonen gevoelig voor teblijven, het is de trigger dat het proces zolang duurt, ik begin steeds tetwijfelen heb ik niets iets anders? Maar dan lees ik weer het forum met de herkenning. Het komt goed! Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 5 minuten geleden zei Difficult: Slechte dag en dan dat weer. Tijdelijk tijdelijk tijdelijk Vanochtend naar behandelaar Ggz. Eige tempo afbouwen en heeft er vertrouwen in en geeft ook aan dat het normaal is dat ik me zo voel en dat is fijn. Naast hem en het forum heeft niemand een idee waar ik het over heb; benzo,s- verslaving? Dat klopt, alleen jou arts gelukkig en het forum, weten en voelen wat dit met je lichaam doet, zo belangrijk het delen met elkaar, komt goed! Guusje Difficult reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 5 uur geleden zei Difficult: Slechte dag en dan dat weer. Tijdelijk tijdelijk tijdelijk Vanochtend naar behandelaar Ggz. Eige tempo afbouwen en heeft er vertrouwen in en geeft ook aan dat het normaal is dat ik me zo voel en dat is fijn. Naast hem en het forum heeft niemand een idee waar ik het over heb; benzo,s- verslaving? Dat hij zegt dat het heel normaal is, is al heel fijn. Herkenning is zo belangrijk. Gaat het alweer iets beter? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 (bewerkt) 20 maart 2019 bewerkt door Bernice Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bernice Geplaatst 16 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 16 maart 2018 @Cyclad58 Van harte gefeliciteerd! Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teuntje Geplaatst 17 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 17 maart 2018 23 uur geleden zei Bestwel: @Teuntje ...... Ik weet even niet meer je afbouw start, huidige nivo en afbouw plan ... Wil je nog een keer kort vertellen? Ja tuurlijk, in het kort komt het hierop neer: ben 46 jaar en heb een gezin met een zoon van 18 jaar en een dochter van 9 jaar, jaren aan de zopiclon geweest en in en vooral na een zware stressvolle tijd waarin mijn dochter een poos levensbedreigend ziek was een paar maanden aan de oxazepam 50 mg geweest (vorige zomer). Toen alles thuis weer tot rust kwam coldturkey gestopt in augustus en toen ging het mis. Geen begrip bij huisarts gevonden en toen hier beland en met Ashton Manuel aan de slag gegaan. Ook met nieuwe huisarts die me iets beter begreep en steunde. Omgezet naar diazepam 10 mg en nam dat iedere avond. Dat ben ik gaan afbouwen. Zit nu op 2 mg 's avonds en is met horten en stoten gegaan afgelopen maanden. Ook wolken in hoofd/ overprikkeldheid/ moodswings/ energiegebrek. Maar ik zet toch maar door en zie dus nu wat licht aan het eind van de tunnel Maar wel dankzij hulp en adviezen op dit forum! Lieve groetjes Teuntje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden