Gypsy Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ah, lekker! Reacher reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ha Spirit! Fietsenmakers hebben zo‘n handige automatische oppomper, komt helemaal goed joh. Even iets anders, ik puf hier de ene na de andere opvlieger weg. Wanneer gaat dat ook alweer over? Duurt maar 100 jaar toch? rapilos reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ik ga in de vrieskist liggen. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 10 jaar last van de overgang.. ai ai.. geen goed vooruitzicht Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 1 uur geleden zei spirit: Hier hebben ze per ongeluk de deurbellen omgewisseld. Als ze bij nr 51 moeten zijn, gaat bij mij de bel Wie dóet er nou zo iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Lekker gezwommen met dochter net. Maar ben de hele tijd met Jannigje bezig in mijn hoofd. Zie haar buiten lopen op straat (zogenaamd), plantjes op balkonnetje ( denk Jannigje), sportschool, (daar stilt het van de Jantjes). Ach wat hoop ik dat het goed met haar gaat! @Lars en @lieve fijn dat jullie er weer zijn! @Reacher altijd fijn om jou ook weet te lezen. Hub heeft afscheid genomen. Weet niet meer precies wat er was, maar hij ging. En @fleurtje wordt ernstig van een griep verdacht.... maar duurt lang. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Zo kinderen ik meld me droog af smart reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 4 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Ik meld me droog af voor de dagpact, welterusten. Morgen weer zo'n dag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 (bewerkt) Welterusten. 4 maart 2018 bewerkt door Gast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 4 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2018 Fijn Bor, wat meer rust. Ik vond het spannend net onderweg: na alle vriezerij ineens regen. Er werd gestrooid gelukkig: lang leve de strooiers!! En weer veilig thuis en zo mijn mandje in. Welterusten! (Denk ook aan Jan) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden