Spring naar bijdragen

De huiskamer 26-02-2018


Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen strijders,

Na weer een slechte slaap - met maar 2 x zo'n 1.5 uur slaap en verder echt wakker liggen - ben ik een beetje teneergeslagen. Ik was zeer positief de afgelopen dagen, maar de afgelopen twee nachten duwen mij weer aardig terug de tranen in. Ik was echt moe toen ik naar bed ging. Werd na 1.5 uur wakker, viel snel weer in slaap en 1.5 uur later leek ik klaarwakker. Het wordt tijd dat er meer goede dan slechte nachten komen ipv andersom. Komt goed....

Ik krijg zo een vriendin op bezoek. Lekker wat afleiding. 

Groetjes!

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen Jesh. Wat ik weet van die slaapbijeenkomst is dat moe zijn niets te maken heeft met slaperig zijn, twee heel verschillende dingen. Misschien eens opzoeken op internet meis.

Heb gekeken maar slaap is dat je je ogen niet meer open kan houden en moet slapen, moe zijn dan kan je bijna niets meer doen.

Laat eens weten welke klacht jij nu precies hebt als je het gelezen hebt misschien  kun je dan gerichter werken aan jezelf.

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei bolletje:

Goeie morgen Jesh. Wat ik weet van die slaapbijeenkomst is dat moe zijn niets te maken heeft met slaperig zijn, twee heel verschillende dingen. Misschien eens opzoeken op internet meis.

Heb gekeken maar slaap is dat je je ogen niet meer open kan houden en moet slapen, moe zijn dan kan je bijna niets meer doen.

Laat eens weten welke klacht jij nu precies hebt als je het gelezen hebt misschien  kun je dan gerichter werken aan jezelf.

Nou ik zat te knikkenbollen op de bank hahaha. Zal vanmiddag eens kijken op internet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Allen,

Ben het met @Kannietmeer eens, met de post dat er positieve geluiden en energie in de Huiskamer hangt. We moeten onszelf en elkaar vooruit praten,de berg omhoog. Slapen, trillen, hartslagen ... het is wat het is ... ons lichaam lost het uiteindelijk wel op. Als wij doen wat we moeten doen, discipline, structuur en consequent, dan doet ons lichaam de rest.

@Jeshen ... laat het los ....wanneer .. waarom ... het is zoals het is ... doe de goede dingen en het komt goed. 

@Jeshen Ga je vandaag weer oefenen met liggen? Ik vnd het leuk daarover te lezen hoe jou dat vergaat .. het lijkt zo klein maar het zijn voor jou zule groten stappen .... als dit je makkelijker afgaat heeft dat invloed op je stress en zorgen en ook op je rust in de nacht ..... success meiss ....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemogguh mensen,

Nieuwe nacht nieuwe kansen. Zo ook voor de dag. Ik denk dat  ik voor het eerst in benzo-ontwenning een groot deel van de nacht geslapen heb zonder wakker te worden/ of te registreren. Ik ben positief verrast.

Hoop dat de dag ook weer wat verrassingen geeft die ik leuk vind :-). Nu ff mijn haar uitspoelen van het masker. Het druipt mijn nek in :-P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha allemaal,

Nou, de dag is voor ook zeer verrassend. Vannacht hield mijn partner me al wakker, vanmorgen leek het te gaan, maar vanmiddag appte ze of ik alsjeblieft naar huis wilde komen. 

Ze is erg ziek, heb medicijnen gehaald en nu ligt ze op bed, vreselijke hoofdpijn, maagpijn en erg misselijk. Wellicht nog een nasleep van de griep die zij vorige week had. 
Ben zelf ook niet fris na een doorwaakte nacht, maar het is even niet anders. Net de was opgehangen, nu maar voor wat eten zorgen voor mezelf. 

En wat @Kannietmeerzegt neem ik ter harte: vannacht nieuwe kansen op een goede nachtrust. 

bewerkt door Cyclad58
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Cyclad58:

Ha allemaal,

Nou, de dag is voor ook zeer verrassend. Vannacht hield mijn partner me al wakker, vanmorgen leek het te gaan, maar vanmiddag appte ze of ik alsjeblieft naar huis wilde komen. 

Ze is erg ziek, heb medicijnen gehaald en nu ligt ze op bed, vreselijke hoofdpijn, maagpijn en erg misselijk. Wellicht nog een nasleep van de griep die zij vorige week had. 
Ben zelf ook niet fris na een doorwaakte nacht, maar het is even niet anders. Net de was opgehangen, nu maar voor wat eten zorgen voor mezelf. 

En wat @Kannietmeerzegt neem ik ter harte: vannacht nieuwe kansen op een goede nachtrust. 

Heel veel sterkte Ad, zeker ook voor je vrouw. Klinkt alsof die behoorlijk naar is op het moment. Zorg goed voor jezelf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 uur geleden zei Kannietmeer:

Goedemogguh mensen,

Nieuwe nacht nieuwe kansen. Zo ook voor de dag. Ik denk dat  ik voor het eerst in benzo-ontwenning een groot deel van de nacht geslapen heb zonder wakker te worden/ of te registreren. Ik ben positief verrast.

Hoop dat de dag ook weer wat verrassingen geeft die ik leuk vind :-). Nu ff mijn haar uitspoelen van het masker. Het druipt mijn nek in :-P

En nog leuke verassingen gehad @Kannietmeer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Cyclad58:

Ha allemaal,

Nou, de dag is voor ook zeer verrassend. Vannacht hield mijn partner me al wakker, vanmorgen leek het te gaan, maar vanmiddag appte ze of ik alsjeblieft naar huis wilde komen. 

Ze is erg ziek, heb medicijnen gehaald en nu ligt ze op bed, vreselijke hoofdpijn, maagpijn en erg misselijk. Wellicht nog een nasleep van de griep die zij vorige week had. 
Ben zelf ook niet fris na een doorwaakte nacht, maar het is even niet anders. Net de was opgehangen, nu maar voor wat eten zorgen voor mezelf. 

En wat @Kannietmeerzegt neem ik ter harte: vannacht nieuwe kansen op een goede nachtrust. 

Dat houdt ook maar niet op @Cyclad58. Ze boft maar met jou als verpleger haha. En jij waarschijnlijk ook met haar! Sterkte voor jullie beide 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...