bolletje Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 goeie morgen kanjers. K.N.M. gelukkig dat het weer wat beter gaat met je partner. Lijkt me vreselijk voor hem zich machteloos te voelen. En voor jou natuurlijk ook, dit kost allemaal extra energie. Hoop, dat anderen wat van je over kunnen nemen meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 3 uur geleden zei bolletje: goeie morgen kanjers. K.N.M. gelukkig dat het weer wat beter gaat met je partner. Lijkt me vreselijk voor hem zich machteloos te voelen. En voor jou natuurlijk ook, dit kost allemaal extra energie. Hoop, dat anderen wat van je over kunnen nemen meis. Goedemiddag allemaal, Ik heb niet echt dingen die kunnen worden overgenomen. Vriendlief en ik zorgen voor elkaar en dat is het wel zo'n beetje. Gelukkig zijn de meeste verantwoordelijkheden weer te dragen voor me. Dus dat is prima. @Jeshen Hoe was je nacht vandaag? Ik ben vandaag naar een vriendin, en blijf daar slapen vannacht. Normaal superleuk, nu maakt het me een tikkeltje zenuwachtig. Hoe zal mijn systeem hierop reageren? Ben er niet gerust op. Maar ik hoop morgen te kunnen vertellen dat het heel gezellig was en ik goed heb geslapen etc. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 @Kannietmeer Ik heb vannacht 2 x1.5/2 uur geslapen. Verder gesoest. Mijn vriend heb ik weer gevraagd in de slaapkamer te slapen. Dat voelde ook weer prettig. Hij heeft mij niet wakker gehouden. Dat deed mijn systeem verder zelf, hahahaha. We zijn op pad gegaan naar familie. Betekent wel dat ik weer niet op bed liggen, kan oefenen. Tja...wil ook op pad zo nu en dan. Normaal zit ik ook weinig stil. Dat hoort bij mij. Heel veel plezier bij je vriendin @Kannietmeer Ik begrijp je twijfel, maar gaat helemaal goedkomen! Rustig liggen (zeg ik stoer!) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 (bewerkt) @Kannietmeer, ik wens je een goed verblijf bij je vriendin. Gaat vast lukken. @Jeshen, klinkt als wat weinig uren slaap, maar soezen is ook lekker natuurlijk. Ik heb de hele nacht gesoesd, haha. Ik heb mijn Florence Nightingalecontract toch maar weer verlengd. Partner leek gisteren een stuk beter, maar vandaag fikse terugval. Griep is net als benzo ontwenning, net een rollercoaster. Je bent er alleen sneller vanaf. @bolletje, hoe is het met je arm?@Lynn86, stabiliseer je al iets op de 5 mg? 23 februari 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 @Cyclad58 Hoi hoi, Ik zit terug op zes. Heb twee dagen op vijf gezeten maar trok het echt niet meer. Ik ga nu echt een poos langer op zes stabiliseren. Bijna zeven jaar gebruik is veel. Mijn lichaam heeft echt tijd nodig. En mn weegschaal is ook nog steeds niet geleverd. Ga ook niet met halve afbouwen maar met weegschaal en vijltje. Halve is ook teveel. Ik wil het nu heel graag goed doen. En niet weer zo als vd week. Dat wil ik niet meer zulke aanvallen maken me echt doodsbang. Dus heb voor nu even voor de veilige weg gekozen. En ja ik weet het nooit terein terug geven maar in mijn geval kon het niet anders. Ik moet blijven funtioneren voor mijn gezin. Zij gaan voor mijn afbouw. En daarbij zijn er twee mg vanaf en daar ben ik heeeel erg trots op. Xxxx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 23 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 februari 2018 5 minuten geleden zei Lynn86: @Cyclad58 Hoi hoi, Ik zit terug op zes. Heb twee dagen op vijf gezeten maar trok het echt niet meer. Ik ga nu echt een poos langer op zes stabiliseren. Bijna zeven jaar gebruik is veel. Mijn lichaam heeft echt tijd nodig. En mn weegschaal is ook nog steeds niet geleverd. Ga ook niet met halve afbouwen maar met weegschaal en vijltje. Halve is ook teveel. Ik wil het nu heel graag goed doen. En niet weer zo als vd week. Dat wil ik niet meer zulke aanvallen maken me echt doodsbang. Dus heb voor nu even voor de veilige weg gekozen. En ja ik weet het nooit terein terug geven maar in mijn geval kon het niet anders. Ik moet blijven funtioneren voor mijn gezin. Zij gaan voor mijn afbouw. En daarbij zijn er twee mg vanaf en daar ben ik heeeel erg trots op. Xxxx Daar mag je met recht trots op zijn, @Lynn86. Dat heb je echt super gedaan. En het is niet erg om van 5 naar 6 terug te gaan. Dat is veel beter dan teruggaan van 0 naar 1. Je afbouwstappen van 8 via 6 naar 5 gingen best snel. Als dat te snel is geweest is het verstandig om eerst te stabiliseren op een dosering die goed voelt. De dag dat de weegschaal komt is elke dag een dag dichterbij (wat een kromme zin, haha) en met behulp van de weegschaal kun je langzaam en doelgericht afbouwen. Het gaat je lukken, Lynn! Xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Wat goed dat je dit besloten hebt, dan maar iets langer, ik wou dat ik dat ook gedaan had in mijn onwetendheid na 5 weken coldturkey gestopt , nu bijna 5 mnd nog de gevolgen hiervan, ik had graag dit forum ontdekt voor ik stopte, dan had ik ook keurig kunnen afbouwen, het is id niet TE doen de ellende waar je in terecht komt na CT stoppen of te snel afbouwen, heel veel succes, en hoop dat de weegschaal gauw mag komen! Het gaat je zeker lukken! Lieve gr Guusje Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 24 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2018 Dankjewel @GUUS Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden