Spring naar bijdragen

ONZE HUISKAMER11-2-2018

bolletje

Aanbevolen berichten

BOEH hahahaha............ is iedereen wakker geschrokken?

Hoe hebben jullie geslapen? Ik heb weer goed geslapen. Merk toch dat de temp. in bed voor mij heel erg belangrijk is. Sinds ik andere lakens heb is het niet zo benauwd meer en doordat ik later naar bed ga, slaap ik ook wat makkelijker in.

Eergisteren de behandeling afgesloten bij mij neuropsychiater en dinsdag gaat dat gebeuren bij mijn S.P.V.er. Dan ben ik behandelingsvrij. Heb een denkbeeldige diploma gehad van hem. Leuk hé? Maar voelde ook dat het tijd werd, wil weer zelf beslissen over mijn leven.

Ema hoe is het met jou? Je had het zo zwaar.:rose:

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen jongeluitjes,

Kijk eens aan nog twee goeie slapers, we gaan de goeie kant op.:) Ja de tijd van slapen schijnt voor iedereen anders te zijn, de een moet 10 uur en de ander heeft aan 5-6 uur genoeg. Ikzelf heb aan 6-7 uur genoeg en houd niet zo van uitslapen. Zonde  van m'n tijd. Maar mensen met verplichtingen vinden het wel fijn om uit te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou Bolletje, 

Ik heb ook nieuw beddengoed gekocht, wel geen satijn maar goed. ( je hebt me een beetje aangestoken haha ) Mijn slaapkamer flink gepoetst en opnieuw aangekleed. Hier en daar een vaasje met een nep bloemetje. Heel gezellig. Oude rommeltjes weggegooid. Nu mijn kleding kast nog in het voorjaar opruimen. Wat ook lekker is, is het raam een half uurtje voor het slapen gaan open zetten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, gisteren een drukke dag met familiebezoek op 1.5 uur rijden. Daarom weinig tijd voor het forum gehad. Ik had best een aardige dag. Voelde mij op moeheid en slecht zicht na weer een beetje mezelf. En heb de tip van @Bestwel in mijn hoofd gehad: gewoon denken dat het slapen weer beter ging. Opvallend was dat ik overdag ging gapen. Dat heb ik al in geen maanden gedaan. Toch een teken van meer ontspannenheid. Vannacht pas om 1 uur naar bed gegaan. Werd om 4 uur wakker en daarna weer om 6 uur. Dus dat is al bijna 5 uur slaap. Tussen 6 en 10 uur heb ik nog liggen soezen. Veel gedraai enzo, maar toch uitgerust. De kinderen sliepen ook uit. Ben nu nog in mijn pyama. Nou dat gebeurt ook niet vaak de laatste tijd. Ik moet meteen paraat staan. We zullen zien hoe dat morgen gaat als oudste kind en vriend om 9 uur de deur uit zijn. Ik denk dat ik dan wel graag aangekleed wil zijn, je weet nooit wie er aan de deur komt. 

Ik zag hierboven goede berichten. Ook van @Senna33 @GUUSen @bolletje over het slapen. Heel mooi! En gisteren van @Kannietmeer, er toch lekker uitgeweest, top! 

Fijne dag voor iedereen. Ik hoop dat mijn positiviteit doorzet.

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Jeshen:

Goedemorgen, gisteren een drukke dag met familiebezoek op 1.5 uur rijden. Daarom weinig tijd voor het forum gehad. Ik had best een aardige dag. Voelde mij op moeheid en slecht zicht na weer een beetje mezelf. En heb de tip van @Bestwel in mijn hoofd gehad: gewoon denken dat het slapen weer beter ging. Opvallend was dat ik overdag ging gapen. Dat heb ik al in geen maanden gedaan. Toch een teken van meer ontspannenheid. Vannacht pas om 1 uur naar bed gegaan. Werd om 4 uur wakker en daarna weer om 6 uur. Dus dat is al bijna 5 uur slaap. Tussen 6 en 10 uur heb ik nog liggen soezen. Veel gedraai enzo, maar toch uitgerust. De kinderen sliepen ook uit. Ben nu nog in mijn pyama. Nou dat gebeurt ook niet vaak de laatste tijd. Ik moet meteen paraat staan. We zullen zien hoe dat morgen gaat als oudste kind en vriend om 9 uur de deur uit zijn. Ik denk dat ik dan wel graag aangekleed wil zijn, je weet nooit wie er aan de deur komt.

Lieverd, wat een heerlijk bericht!  Ik hoop dat dit zich mag doorzetten. En morgen ook wat langer je pyjama aan mag ook hoor.  Als er iemand aanbelt, doe je even je badjas of jas aan. Kan jou het schelen :-).

@bolletje Wat een goede berichten van jou. Heerlijk dat je beter slaapt, en dat je de therapieen kan afsluiten. Klinkt goed.

@Cyclad58 Bij ons is het water niet bevroren, bij jou wel?

@Ema Hoe is het met jou? Lees je met ons mee? 

@Senna33 Ik hoopte al dat je beter zou slapen nu! In principe is je lichaam nu dus weer tot rust gekomen doordat je weer de benzo hebt geïnstalleerd, toch? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Senna33 Oh nee. Is dit iets wat er al aan zat te komen of getriggerd door de laatste tijd? Als het dat laatste is, zou ik wachten met zo'n beslissing. Het is niet niks. Aan de andere kant leer je elkaar goed kennen in een moeilijke periode, dus misschien is het de druppel geweest. Veel sterkte! Xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt lieverds, 

Het hing al eerder aan een zijden draadje. Er is ook niets nieuws voor gevallen, maar we hebben een heel goed gesprek gehad. We begrijpen elkaar niet meer. Al met al duurt het ook maar wat lang, en blijven  elkaar maar teleurstellen (ik hem vooral) vergeet ook niet wat zich vorige week heeft voorgedaan. Ik had weer één flinke uitglijder met drank. Familie van hem was daar ook bij. Hij houdt van mij, en ik van hem. Maar houden van betekent in dit geval ook loslaten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Senna33:

Hij houdt van mij, en ik van hem. Maar houden van betekent in dit geval ook loslaten

Ooit gedacht aan relatie therapie? Er zijn hele goeie in het land, die echt kunnen helpen. Als je niet meer van elkaar houdt, is het misschien wat anders, maar als je wel van elkaar houdt, is dan er voor vechten niet nog een optie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dankjewel :rose:

Ik zal echt eerst aan mijzelf moeten werken. En dat is nogal wat. Ik heb er zelf een puinhoop van gemaakt. Ik heb vanacht wakker gelegen terwijl ik eergisteren heerlijk geslapen had. Vandaag begint mijn afbouw diazepam. Ochtend 5 Mg en middag 2 Mg. Ik ben er klaar voor, en hopenlijk met succes. Een drukke week voor de boeg, maar ik ga proberen tussendoor een verwijzing te krijgen naar een psycholoog. Dat heb ik echt wel nodig. Bedankt voor jullie steun. Verder weet gewoon niemand iets van mijn problematiek. Ik heb het vermoeden dat ik de laatste periode een angst stoornis heb ontwikkeld. Omgaan met stress heb ik eigenlijk nooit gekund. Tot op zekere hoogte. 

Liefs Senna x

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...