Sandro Geplaatst 27 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 27 maart 2018 Ok Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Hoi Gypsy, Hoe gaat het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 28 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Gaat wel lekker, wel erg moe. Denk dat ik vrijdag weer vrij neem. En met jou? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 28 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 28 maart 2018 Dag Gypsy, waar neem je vrij van?? Gypsy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 7 uur geleden zei Liefje: Dag Gypsy, waar neem je vrij van?? Van werk natuurlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 (bewerkt) Nou Gypsy, zo natuurlijk is dat niet als je hier jouw draadje leest. Je 'stelt je hier voor' met de mededeling dat je werkeloos bent en autisme hebt en minimaal een halve liter sterke drank per dag drinkt. Verder vermeld je hier niet veel. Dit is geen verwijt, maar een constatering van mij. We kunnen via dit forum niet ruiken wat Gypsy allemaal doet en laat om met z'n drankprobleem om te gaan. Of haar drankprobleem. Want zelfs dat is niet duidelijk, of we hier met een man of vrouw communiceren. En dat maakt voor de feiten ook helemaal niet uit, maar het maakt het wat persoonlijker en daardoor makkelijker en prettiger om op een ander te reageren. Ik hoop dat je de mens achter of onder het autisme even kunt aanspreken en je over je bedenkingen om je hier 'bekend' te maken heen weet te zetten, zodat er een wat persoonlijker contact kan ontstaan. 29 maart 2018 bewerkt door Kohtje Liefje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 8 uur geleden zei Kohtje: Nou Gypsy, zo natuurlijk is dat niet als je hier jouw draadje leest. Je 'stelt je hier voor' met de mededeling dat je werkeloos bent en autisme hebt en minimaal een halve liter sterke drank per dag drinkt. Verder vermeld je hier niet veel. Dit is geen verwijt, maar een constatering van mij. We kunnen via dit forum niet ruiken wat Gypsy allemaal doet en laat om met z'n drankprobleem om te gaan. Of haar drankprobleem. Want zelfs dat is niet duidelijk, of we hier met een man of vrouw communiceren. En dat maakt voor de feiten ook helemaal niet uit, maar het maakt het wat persoonlijker en daardoor makkelijker en prettiger om op een ander te reageren. Ik hoop dat je de mens achter of onder het autisme even kunt aanspreken en je over je bedenkingen om je hier 'bekend' te maken heen weet te zetten, zodat er een wat persoonlijker contact kan ontstaan. Ik praat niet graag over mezelf. Ik vertel wat ik kwijt wil en dat zal niet veel zijn en ook niet worden. Het gaat prima zoals het gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 7 uur geleden zei Adri: Had ik niet ergens gelezen dat Gypsy een alter ego van Sheila is? Ik ga dus vooralsnog maar uit van een 'zij'. Wat mag een alter ego zijn? En ik zie geen berichten voorbij komen van Sheila, denk niet dat ze actief is? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Eerlijk gezegd volg ik Kohtje hier wel in en vandaar ook mijn vraag "vrij van wat".. je was werkeloos ik dacht misschien dat je bedoelde vrij van drank. Maar als je verder niet veel kwijt wil over jezelf geen probleem. Btw ik ken Sheila vrij goed en zie totaal geen vergelijkenis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Ik had op de dagdraad verteld dat ik bij een sociale werkplaats ging werken, eerst op vrijwillige basis en daarna eventueel betaald als het goed gaat. Sorry, dacht dat je dat wel wist. Vrij van drank ben ik niet, maar het is wel een stuk minder met minimaal 1 dag zonder en vaak wel 2 tot 3 dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 ah nee dat had ik niet gelezen, goed bezig dan. Is het je bedoeling om te stoppen helemaal met drinken of niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Mijn doel is minderen en een paar dagen in de week helemaal niets. Helemaal stoppen is te moeilijk voor mij, omdat ik dan alleen maar thuis zal zitten. Ik maak heel slecht contact en ben heel ongemakkelijk met mensen bij me. Met drank op gaat dat een stuk makkelijker. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Ik drink niets, wel recent weer een uitglijder gemaakt en dat maakt dat de moed je weer even in de schoenen zakt. Ben lang totaal alcoholvrij geweest. Maar het gevecht blijft wel, maar we geven niet op. Wel heel goed dat je aan de slag bent in sociale werkplaats Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Wat knap van je, een lange tijd zonder! Voel je niet schuldig over de uitglijder, kan gebeuren. Je weet dat je het kan. Ja, ik ben wel blij met mijn werk. Ze houden heel goed rekening met mij en laten mij gewoon mijn gang gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 zo een uitglijder geeft een enorme knak aan je zelfvertrouwen en ook die afkickverschijnselen zijn gewoon vreselijk. Leuk hoor dat het goed gaat op je werk, doe zo verder Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 29 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Na zo'n tijd niet drinken toch vreselijke afkickverschijnselen? Je zou denken dat het dan minder erg is. Balen is dat. Maar dat zelfvertrouwen is meer balen. Maar je bent weer gestopt, dat zegt toch genoeg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Gypsy, ik kan je niet dwingen om iets over jezelf te vertellen, dat wil ik ook helemaal niet. Dat je tevreden bent over je eigen vorderingen is voor jou het belangrijkste. Ik vind het alleen moeilijk om me enigszins in te leven in andermans ervaringen als de persoon zelf zo abstract is. Vandaar dat ik graag van de mensen waar ik op reageer een minimaal beeld kan vormen, al is het alleen maar man of vrouw. Niet dat dat, zoals ik al eerder zei, iets verandert aan de feiten, maar gewoon voor het idee dat ik met een mens in 'gesprek' ben i.p.v. met een computer. Maar goed, als je niets wilt zeggen is dat je goed recht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 2 uur geleden zei Gypsy: Ik praat niet graag over mezelf. Ik vertel wat ik kwijt wil en dat zal niet veel zijn en ook niet worden. Het gaat prima zoals het gaat. Dat kan, is een keuze. Maar doe dan ook niet zo moeilijk als daar een geintje over wordt gemaakt. Gypsy en nancy reageerden hierop 1 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Liefje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 (bewerkt) zeg... mannen.. tenminste Gypsy ik denk dan ook maar spontaan dat je een man bent. 35 minuten geleden zei Gypsy: Na zo'n tijd niet drinken toch vreselijke afkickverschijnselen? Je zou denken dat het dan minder erg is. Balen is dat. Maar dat zelfvertrouwen is meer balen. Maar je bent weer gestopt, dat zegt toch genoeg? Punt is dat ik begin te drinken met 'mate' en dat op een bepaald moment ik er vol over ga en een paar dagen een fles of 2 witte wijn drink en ja dan zijn die afkickverschijnselen wel weer hevig. De schaamte en inderdaad minder zelfvertrouwen is een vervolg daarop en vervolgens komt bij mij de boosheid. Ik weet ook van mezelf dat ik het vechten tegen drank nooit zal opgeven en ik weet dat het vechten minder zal worden, maar soms is die sociale druk toch ook zo groot 29 maart 2018 bewerkt door Liefje schrijffout Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Waldemar Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 Op 28-3-2018 om 20:24 zei Gypsy: Gaat wel lekker, wel erg moe. Denk dat ik vrijdag weer vrij neem. En met jou? Best goed, soms moeilijk, af en toe heel moeilijk niet een fles te halen, maar tot zover nog 'droog'. Ik zie bij jouw profiel een tekening van een meisje in regen en wind met een tas onder haar arm. Wie heeft deze getekend? Mooi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 (bewerkt) @Francoise, geslacht staat zowel bij Bor als bij mij - en ook bij jou - vermeld onder de avatar. Dus gewoon voor iedereen zichtbaar. Hoef je niet op te zoeken. En genderneutraal of niet, ik zie wel degelijk onderscheid tussen mannen en vrouwen.. heeft niets met discriminatie te maken. Ook niets met seksualiteit. 29 maart 2018 bewerkt door Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sandro Geplaatst 29 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 29 maart 2018 That's the million dollar question: is Gypsy een hij of een zij?! Ik zou zeggen, haal ons uit de spanning. Dan kunnen we weer verder gaan met belangrijkere zaken op dit forum nancy reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bumperjim Geplaatst 30 maart 2018 Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 Maar Gypsy je zegt dat je makkelijker met mensen omgaat als je gedronken hebt, wat houdt dat in? Samen met mensen gaan drinken of eerst thuis drinken en daarna pas naar buiten en met mensen in contact? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 18 uur geleden zei Sandro: That's the million dollar question: is Gypsy een hij of een zij?! Ik zou zeggen, haal ons uit de spanning. Dan kunnen we weer verder gaan met belangrijkere zaken op dit forum Wil jij van mijn draadje afgaan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gypsy Geplaatst 30 maart 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 maart 2018 10 uur geleden zei bumperjim: Maar Gypsy je zegt dat je makkelijker met mensen omgaat als je gedronken hebt, wat houdt dat in? Samen met mensen gaan drinken of eerst thuis drinken en daarna pas naar buiten en met mensen in contact? Uiteraard eerst drinken, alhoewel ik het niet doe als ik moet werken. Er is hoop. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden