Spring naar bijdragen

Maandag 5 februari 2018


Momentum

Aanbevolen berichten

Ik heb me vandaag heel druk gemaakt in mijn teamleden. Één ervan haalt wel meer dan eens een grapje met me uit. En ik kan daar ook best tegen maar er zit er toch altijd éénzelfde tussen die t op de spits moet drijven en merkt dat wanneer t me gaat irriteren toch nog blijft doorgaan. Vinden ze allemaal best grappig. Eigenlijk zijn ze mijn energie niet waard maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. 

Ook mijn leidinggevende ligt dan mee te giechelen. Hij vroeg naderhand waar een bepaald document stond. Ik heb hem gezegd dat hij dat maar aan de grappenmaker moest vragen. Dan wil hij natuurlijk zijn autoriteit laten gelden en zegt me dat hij t aan mij vraagt. Ik heb hem gezegd dat hij dan pech heeft.

Hij duidelijk geirriteerd. Misschien spreekt hij me er morgen nog over aan. Waarschijnlijk iets in de trend van dat hij mijn antwoord niet vindt kunnen. Nou ik vind dat hij in zijn functie als leidinggevende de situatie beter had kunnen sturen ipv er mee aan deel te nemen.

Je hoeft duidelijk niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn.

bewerkt door fleurtje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welterusten. 

Werkdag 1 zit er weer op. Was een goeie. Nog 2 te gaan voor een kleine week vrij. Veluwezoom wordt t. 

Nu heb ik t vooral koud. Maar goed, je moet er iets voor over hebben. De voordelen voor ogen houden.....En die zijn groot. 

Welterusten dus. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
×
×
  • Nieuwe aanmaken...