Reacher Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 En in plaats van naar de zee gaan we naar een huisje in de besneeuwde bergen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Maar verder doen we helemaal jouw plan Jannigje en Lars reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 Bedankt voor de lieve opmerkingen Amethist en Francoise en een paar dagen terug Fleurtje en Yvonne. Fijn dat het steeds beter met je gaat Liefka! Beterschap zieken Fijn dat de bijeenkomst je goed heeft gedaan ZBB weltrusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 5 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 5 februari 2018 (bewerkt) Ik heb me vandaag heel druk gemaakt in mijn teamleden. Één ervan haalt wel meer dan eens een grapje met me uit. En ik kan daar ook best tegen maar er zit er toch altijd éénzelfde tussen die t op de spits moet drijven en merkt dat wanneer t me gaat irriteren toch nog blijft doorgaan. Vinden ze allemaal best grappig. Eigenlijk zijn ze mijn energie niet waard maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Ook mijn leidinggevende ligt dan mee te giechelen. Hij vroeg naderhand waar een bepaald document stond. Ik heb hem gezegd dat hij dat maar aan de grappenmaker moest vragen. Dan wil hij natuurlijk zijn autoriteit laten gelden en zegt me dat hij t aan mij vraagt. Ik heb hem gezegd dat hij dan pech heeft. Hij duidelijk geirriteerd. Misschien spreekt hij me er morgen nog over aan. Waarschijnlijk iets in de trend van dat hij mijn antwoord niet vindt kunnen. Nou ik vind dat hij in zijn functie als leidinggevende de situatie beter had kunnen sturen ipv er mee aan deel te nemen. Je hoeft duidelijk niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn. 5 februari 2018 bewerkt door fleurtje Yvonne reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Welterusten. Werkdag 1 zit er weer op. Was een goeie. Nog 2 te gaan voor een kleine week vrij. Veluwezoom wordt t. Nu heb ik t vooral koud. Maar goed, je moet er iets voor over hebben. De voordelen voor ogen houden.....En die zijn groot. Welterusten dus. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Goed zo @fleurtje laat maar niet met je sollen doe je hier ook niet. @Reacher wat jij wil maar dat grote licht? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Vervelend Fleurtje,. ‘T is eigenlijk pestgedrag, van die ene die niet van stoppen weet. Zeker een baas moet daar niet aan meedoen. @Lars ik had een gesprekje met Hub afgelopen zondag over kaarslicht. Volgens mij ben ik een tikje nachtblind. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Je hoeft niet veel te zien alles op gevoel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 Moet mijn cola toch zien. Cola drinken is serieuze business. Dat wordt vaak overschat. En verder is het essentieel voor de non-stop ganzenbord marathon die we gaan spelen. Lars reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 6 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 6 februari 2018 15 minuten geleden zei Reacher: Moet mijn cola toch zien. Cola drinken is serieuze business. Dat wordt vaak overschat. Waarschijnlijk wordt het serieuze van deze bezigheid door velen ONDERschat Reacher. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Reacher Geplaatst 7 februari 2018 Rapport Share Geplaatst 7 februari 2018 O ja... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden