Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 04-02-2018

Lynn86

Aanbevolen berichten

Lieve @senna,

Dat je man pissed is begrijpelijk maar geheel onterecht. Je kan hier niets aan doen. Je probeert juist van de pillen en de alcohol af te blijven. Dat doe je ook voor je gezin en dus voor hem. Dit is een tijd waarin hij je zou moeten steunen en proberen te begrijpen dat je hersenen in totale overdrive gaan met alle gevolgen van dien, zoals het niet slapen en black-outs/afwezig zijn en geheugenverlies. Meisje toch, wat een ellende! Maar houd vol, je bent echt beter af zonder de pillen, en ik hoop dat dit niet jullie relatie kost, want je betaald in je lichaam al zo'n hoge prijs. Ik hoop dat je er uit komt met elkaar. Je man zou eigenlijk eens moeten lezen wat er met je aan de hand is want nu is zijn reactie echt niet eerlijk.

Wilden jullie het verborgen houden voor je schoonfamilie of weten die er van?

Heel veel sterkte lieverd. Dit is wel het laatste wat je nu kan gebruiken dus ik hoop dat jullie alles even tot rust kunnen laten komen. Je moet eerst weer genezen van de benzo's.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Lynn86:

@Kannietmeer

Ik zit nu op 

07:00-2mg

12:00-1mg

17:00-1mg

22:00-2mg

Ik zat gisteren nog op 06:00-2/13:30-2/21:00-2. 

Maar de tussentijd is te lang ik kreeg hier echt moeite mee

Xx

Lieve Lynn, totaal perfect zal het ook niet gaan. Dat weet je wel he. Het kan zelfs in kleinere afbouwstapjes heel pittig zijn. Maar geef nooit terrein terug aan de benzo, en ga door totdat je het einddoel hebt bereikt. Je kan dit!  Wanneer en wat is je volgende stap?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kannietmeer:

Lieve Lynn, totaal perfect zal het ook niet gaan. Dat weet je wel he. Het kan zelfs in kleinere afbouwstapjes heel pittig zijn. Maar geef nooit terrein terug aan de benzo, en ga door totdat je het einddoel hebt bereikt. Je kan dit!  Wanneer en wat is je volgende stap?

De volgende stap is als ik niet meer uit hoef te kijken naar de tijden voor medicijnen. Dat is voorlopig nog niet. Ik luister naar mijn lichaam. De volgende mg zal er 1 zijn om 7:00 en daarna van 22:00 dan zit ik op vier keer 1 en dan weet ik het nog niet. Ik bekijk het maar per mg. Ik heb sertraline die mijn afbouw ondersteunt. Dus is toch anders dan dat ik alleen lora zou hebben. Scheelt een hoop. 

Xx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lynn86:

De volgende stap is als ik niet meer uit hoef te kijken naar de tijden voor medicijnen. Dat is voorlopig nog niet. Ik luister naar mijn lichaam. De volgende mg zal er 1 zijn om 7:00 en daarna van 22:00 dan zit ik op vier keer 1 en dan weet ik het nog niet. Ik bekijk het maar per mg. Ik heb sertraline die mijn afbouw ondersteunt. Dus is toch anders dan dat ik alleen lora zou hebben. Scheelt een hoop. 

Xx

Dat scheelt zeker een hoop in de psychische effecten denk ik. Wat je ook kan doen is een 0,5 in de ochtend. Hoe verder je komt, de groter het percentage is van je hele dosis. Dit is iets om inde gaten te houden om het dragelijk te houden. Dan later de 0,5 in de avond. En inderdaad is het goed om ook naar je lichaam te luisteren of je het aankan. Maar dat is niet altijd de juiste raadgever hoor. Ik ken mensen die tijdens ene afbouwstap zich vreselijk voelden en bij de volgende juist opknapte. Daar is geen pijl op te trekken. Uiteindelijk is het doorgaan en door de zure appel heen bijten. Eenmaal bij het einde kan je lichaam pas echt genezen, dus laat je niet verleiden tot te lange pauzes. Die zie ik bij niemand echt wat doen en meestal verlengt het meer het lijden dat altijd wel aanwezig blijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Senna33:

Dank je knm.. ik sta op het punt om mijn huwelijk op te geven... schoonouders kwamen ontbijten, mij kwam het natuurlijk niet uit.. vandaag heeft drama plaats gevonden, wat ik al vermoedde,... ik voel mij zo alleen!

Lieverd, wat een verhaal, begrip is toch wel het minste  wat ze kunnen opbrengen!   Maar je huwelijk, praat als je, je iets beter voelt, met elkaar,  het is ook haast niet tebegrijpen wat  wij voelen, echt je kan ze het haast niet eens aanrekenen,  hoop dat je nog eens proberen zal ,ook voor je man moeilijk! Lieve gr Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

39 minuten geleden zei Kannietmeer:

Dat scheelt zeker een hoop in de psychische effecten denk ik. Wat je ook kan doen is een 0,5 in de ochtend. Hoe verder je komt, de groter het percentage is van je hele dosis. Dit is iets om inde gaten te houden om het dragelijk te houden. Dan later de 0,5 in de avond. En inderdaad is het goed om ook naar je lichaam te luisteren of je het aankan. Maar dat is niet altijd de juiste raadgever hoor. Ik ken mensen die tijdens ene afbouwstap zich vreselijk voelden en bij de volgende juist opknapte. Daar is geen pijl op te trekken. Uiteindelijk is het doorgaan en door de zure appel heen bijten. Eenmaal bij het einde kan je lichaam pas echt genezen, dus laat je niet verleiden tot te lange pauzes. Die zie ik bij niemand echt wat doen en meestal verlengt het meer het lijden dat altijd wel aanwezig blijft.

KNM. Wat heb jij toch veel goede adviezen, wat weet jij veel van de benzo's, je bent een rots in de branding voor  ons! Lieve gr Guusje!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Kannietmeer:

Lieve @senna,

Dat je man pissed is begrijpelijk maar geheel onterecht. Je kan hier niets aan doen. Je probeert juist van de pillen en de alcohol af te blijven. Dat doe je ook voor je gezin en dus voor hem. Dit is een tijd waarin hij je zou moeten steunen en proberen te begrijpen dat je hersenen in totale overdrive gaan met alle gevolgen van dien, zoals het niet slapen en black-outs/afwezig zijn en geheugenverlies. Meisje toch, wat een ellende! Maar houd vol, je bent echt beter af zonder de pillen, en ik hoop dat dit niet jullie relatie kost, want je betaald in je lichaam al zo'n hoge prijs. Ik hoop dat je er uit komt met elkaar. Je man zou eigenlijk eens moeten lezen wat er met je aan de hand is want nu is zijn reactie echt niet eerlijk.

Wilden jullie het verborgen houden voor je schoonfamilie of weten die er van?

Heel veel sterkte lieverd. Dit is wel het laatste wat je nu kan gebruiken dus ik hoop dat jullie alles even tot rust kunnen laten komen. Je moet eerst weer genezen van de benzo's.

Nee maar daar is nu vast geen ontkomen meer aan.. zie mijn post in de huiskamer vandaag. Ik heb de puinhoop zelf veroorzaakt. En echt, ik wil zo graag weg. Ik schaam me ontzettend 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

KNM / Bolletje,  ik las KNM  dat jij schreef dat Valeriaan niet goed is voor je zenuwgestel? Zelf slik ik voor de stress Dr Vogel extra sterk, en helpt de scherpe kantjes eraf te halen, is  dit ook niet goed denk je?  Het is dacht  ik een planten/ Bloemen extract?  Ik vraag het jullie  omdat jullie samen zoveel van benzo^s op de hoogte zijjn, je zou denken allemaal natuurlijke ingrediënten ? Dank jullie, Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei GUUS:

KNM / Bolletje,  ik las KNM  dat jij schreef dat Valeriaan niet goed is voor je zenuwgestel? Zelf slik ik voor de stress Dr Vogel extra sterk, en helpt de scherpe kantjes eraf te halen, is  dit ook niet goed denk je?  Het is dacht  ik een planten/ Bloemen extract?  Ik vraag het jullie  omdat jullie samen zoveel van benzo^s op de hoogte zijjn, je zou denken allemaal natuurlijke ingrediënten ? Dank jullie, Guusje

@GUUS Ja dat heeft @Kannietmeer afgeraden. Ik heb die ook gekocht, maar niet gebruikt omdat er ook gist in zit. Ik gebruik wel af en toe de  Valdispert maar of dat wat doet. Soms lijkt het wel, soms niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei GUUS:

KNM. Wat heb jij toch veel goede adviezen, wat weet jij veel van de benzo's, je bent een rots in de branding voor  ons! Lieve gr Guusje!

Graag gedaan hoor Guusje, ik denk dat ik dit mijn roeping is op het moment, en ik vind het fijn om te doen. Uit mijn eigen lijden wat goeds laten voortkomen is het beste wat ik kan bedenken.

8 uur geleden zei Senna33:

En echt, ik wil zo graag weg. Ik schaam me ontzettend 

Lieve schat, wat een ellende. Als je dit had geweten, had je het toch nooit genomen? Je kan er nu niets aan doen dat je ziek word. Hij wilde niet meer dat je het kocht omdat het zo duur is en je bent daardoor ct gegaan. Vreselijk wat je nu door moet maken. Black outs zijn al traumatisch genoeg lijkt me omdat je jezelf niet meer gaat vertrouwen. Je raakt zo gigantisch de weg kwijt af en toe. Als je dan ook nog verantwoordelijk denkt te zijn daarvoor, dan gaat het denk ik mis. Je bent niet verantwoordelijk voor wat je lichaam nu niet kan produceren. Je hebt daar nu geen actieve invloed op. Echt niet! Begin alsjeblieft met te stoppen je te schamen en wees gewoon open over wat er met je is. Ook naar je schoonfamilie.. De stress op je werk was zo groot, dat je wat rustgevende tabletten hebt genomen. De dokter had echt hetzelfde gedaan, geloof me! Omdat je ze nu zelf hebt gekocht maak je het veel moeilijker voor jezelf en ben je zo hard naar jezelf en is zelfs je man hard naar je. En dat is niet eerlijk. Je wilt er nu vanaf, en vanaf dat moment zit je in het zelfde schuitje als iedereen. De klachten die de onttrekking veroorzaken zijn niet jouw schuld en je hebt er ook niet om gevraagd ofzo.

@GUUS@Jeshen Het kan inderdaad zijn dat het soms helpt, en hoe vervelend ook: dat is precies de reden dat het riskant is en je herstel zal verlangzamen. Je lichaam zoekt altijd naar de juiste balans. De balans van de GABA en de receptoren is  zoek. Meer GABA zorgt er voor dat je lichaam denkt...."nou, met zoveel GABA heb ik niet zoveel receptoren nodig". Hup, weg met die receptoren. Vervolgens neem je geen middeltje om de gaba te verhogen en heeft je lichaam normale hoeveelheid gaba, maar niet de receptoren om ze ontvangen. Met als gevolg onze klachten. Als je tijdens je herstel dus weer gaat knoeien met de GABA in je hersenen zal dit naar mijn mening niet goed zijn voor je  herstel, maar het juist uit balans brengen en dus je lijden verlengen. Mijn advies daarom: niet doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 4-2-2018 om 20:52 zei GUUS:

Lieverd, wat een verhaal, begrip is toch wel het minste  wat ze kunnen opbrengen!   Maar je huwelijk, praat als je, je iets beter voelt, met elkaar,  het is ook haast niet tebegrijpen wat  wij voelen, echt je kan ze het haast niet eens aanrekenen,  hoop dat je nog eens proberen zal ,ook voor je man moeilijk! Lieve gr Guusje

Lieve Guusje, ik heb wat teksten verwijderd. Zou jij deze quote voor mij willen verwijderen? Toch beetje bang herkend te worden. Sorry X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 uur geleden zei Senna33:
16 uur geleden zei Senna33:

Lieve Guusje, ik heb wat teksten verwijderd. Zou jij deze quote voor mij willen verwijderen? Toch beetje bang herkend te worden. Sorry X

Lieverd hoe verwijder ik dit bericht..?

bewerkt door GUUS
Verwijderen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...