Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Zojuist zei Bestwel: Heb je de Ashton Handleiding? Nee, die heb ik niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Bedenk ... there is no easy way out. Zet een goed afbouw programma op, informer je met de Ashton handleiding en zorg voor stabiliteit en heb discipline, dan gaat het zeker lukken. Vraag hulp en steun in de huiskamer. Hier zijn ervaren en lieve mensen voor jou en ons allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 3 minuten geleden zei Bestwel: Bedenk ... there is no easy way out. Zet een goed afbouw programma op, informer je met de Ashton handleiding en zorg voor stabiliteit en heb discipline, dan gaat het zeker lukken. Vraag hulp en steun in de huiskamer. Hier zijn ervaren en lieve mensen voor jou en ons allemaal. Super lief. Maar ik slik 8 mg verdeeld over vier tijdstippen dus iedere keer 2 mg. Met dit schema zou ik eerst afgebouwd moeten zijn tot 3mg X Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) Welkom @Lynn86 Goed dat je hier om hulp/herkenning komt vragen. Heeft mij zeer geholpen. Ik heb 4 weken 2.5 mg lorazepam geslikt om te slapen in de laatste weken van mijn zwangerschap. Ben cold turkey gestopt. Niet aan te bevelen, helemaal niet bij jouw hoeveelheid en duur van slikken. Ik zie dat de mensen die hiet wel ervaring mee hebben je al op dingen wijzen, dus dat is mooi. Ontwenningsverschijnselen ga je krijgen. Hopelijk vallen ze mee. Het hier delen maakt het dragelijker. Ik ben nu 5 weken geleden gestopt. Alles wordt langzaam minder. Alleen met zelf slapen heb ik nog moeite. En overdag slapen 'durf' ik nog niet. Daar word ik te onrustig van (daar had ik angst voor ontwikkeld door benauwdheid) Komt wel weer, ooit, heb ik gedacht. Zet 'm op! 26 januari 2018 bewerkt door Jeshen Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Is een voorbeeld zoals beschreven in deAshton handleiding. Heb je medische hulp? Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Dag allemaal, Om 16 uur gaat mijn vriend weg en hij komt pas middernacht terug. Ik was heel rustig, maar begin nu toch een beetje angstig te worden....adem in, adem uit. Heb vaak genoeg op meerdere nichtjes tegelijk gepast, dus koken, twee kinderen kan ik aan. Maar als die slapen, ben ik alleen. Vroeger vond ik dat heerlijk. En nu krijg ik toch kriebels. Niet alle onrust is dus weg. Ben er nog niet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 De Huiskamer is er voor jou Jeshen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 11 minuten geleden zei Bestwel: Is een voorbeeld zoals beschreven in deAshton handleiding. Heb je medische hulp? Ja al bijna 7jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Owww .... dat is goed. Dan kan de arts je helpen met een afbouw schema. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 10 minuten geleden zei Jeshen: Dag allemaal, Om 16 uur gaat mijn vriend weg en hij komt pas middernacht terug. Ik was heel rustig, maar begin nu toch een beetje angstig te worden....adem in, adem uit. Heb vaak genoeg op meerdere nichtjes tegelijk gepast, dus koken, twee kinderen kan ik aan. Maar als die slapen, ben ik alleen. Vroeger vond ik dat heerlijk. En nu krijg ik toch kriebels. Niet alle onrust is dus weg. Ben er nog niet... Rustig blijven. Probeer een puzzel of woordzoeker of iig iets waarbij je je gedachten kunt verzetten. Het komt goed. Je komt al van zover. Power vrouw xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 O jongens...ik vreet mezelf op. Onrust komt helemaal terug. Neeee!! Ik wil dit niet. Alleen zijn, was nooit een angst. Nooit. Ik vond het heerlijk zelfs. Heb ook heel lang alleen gewoond voordat we samen gingen wonen. Zucht... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Jeshen, vecht er niet tegen. Dit sort gevoelens heeft iedereen, hoort bij een leven zonder "verdoving" en het gaat voorbij.... een dooddoener .... maar het is zo .. hou je taai ... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 10 minuten geleden zei Bestwel: Jeshen, vecht er niet tegen. Dit sort gevoelens heeft iedereen, hoort bij een leven zonder "verdoving" en het gaat voorbij.... een dooddoener .... maar het is zo .. hou je taai ... Kan niet de hele middag en avond lopen te janken met een 3-jarige erbij. Ik moet hier doorheen, denk ik. Als het vanavond goed gaat, gaat het vaker goed, moet ik maar denken. Even erdoorheen bijten. En waarom zou ik niet alleen kunnen zijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bestwel Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Dat is de geode toon tegen jezelf. Het zal niet makkelijk zijn of makkelijk voelen, maar je moet er inderdaad doorheen. Dat heb je vaker gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 10 minuten geleden zei Bestwel: Dat is de geode toon tegen jezelf. Het zal niet makkelijk zijn of makkelijk voelen, maar je moet er inderdaad doorheen. Dat heb je vaker gedaan. Ja ik weer het goed te zeggen, maar voelen.... Ben nu al lichtelijk in paniek dat ik zo alleen ben. Gelukkig geven de meiden mij afleiding, maar ik voel alles terugkomen. Angst, paniek, onrust kortademig. Potver! Zo gek...ik ga alleen weg, ook met de meiden. Maar alleen thuis, kan ik niet aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 1 uur geleden zei Bestwel: Is een voorbeeld zoals beschreven in deAshton handleiding. Heb je medische hulp? Ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 51 minuten geleden zei Jeshen: O jongens...ik vreet mezelf op. Onrust komt helemaal terug. Neeee!! Ik wil dit niet. Alleen zijn, was nooit een angst. Nooit. Ik vond het heerlijk zelfs. Heb ook heel lang alleen gewoond voordat we samen gingen wonen. Zucht... Ik heb die angst ook heel erg gehad op momenten dat ik probeerde te stoppen. Laat het over je heen komen. Is makkelijk gezegd dat weet ik. Maar je kunt het. Ik ging mijn favoriete serie altijd kijken dan ging het wel. Sterkte xx Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 7 minuten geleden zei Lynn86: Ik heb die angst ook heel erg gehad op momenten dat ik probeerde te stoppen. Laat het over je heen komen. Is makkelijk gezegd dat weet ik. Maar je kunt het. Ik ging mijn favoriete serie altijd kijken dan ging het wel. Sterkte xx Dankjewel. Ik heb op zo'n moment alleen heel erg moeite met stilzitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lynn86 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Zojuist zei Jeshen: Dankjewel. Ik heb op zo'n moment alleen heel erg moeite met stilzitten. Ja dat ken ik. Is hardlopen misschien een optie voordat je gaat slapen? Of binnen in huis even trainen. Soms wil dat ook wel helpen. Dan hoef je ook niet stil te zitten x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) Jeshen het eerste wat je nu kan doen is een warme beker melk of bouillon pakken en rustig gaan zitten opdrinken en nadenken of je angst reeel is. En dan een hele hete douche. Dat ontspant. Maar zorg dat je maag niet leeg is. Een volle maag ontspant. En concentreer je op iets anders. Hoe meer je op de angst let, hoe groter het wordt. 26 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 1 uur geleden zei Lynn86: Ja dat ken ik. Is hardlopen misschien een optie voordat je gaat slapen? Of binnen in huis even trainen. Soms wil dat ook wel helpen. Dan hoef je ook niet stil te zitten x Mag pas hardlopen 3 maanden na de bevalling. Zit nu op 7 weken. Tja en met 2 kids.. Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 4 uur geleden zei Lynn86: Hoi hoi, Ik ben net nieuw hier. Ben de site nog een beetje aan het verkennen. Iemand hier ervaring met afbouwen van lorazepam na 6 jaar? Heb nu al vijf stop pogingen gedaan maar het is echt een hell Groetjes Ah, je hebt de dagdraad al gevonden, @Lynn86! Ook hier van harte welkom! Lynn86 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 26 minuten geleden zei bolletje: Jeshen het eerste wat je nu kan doen is een warme beker melk of bouillon pakken en rustig gaan zitten opdrinken en nadenken of je angst reeel is. En dan een hele hete douche. Dat ontspant. Maar zorg dat je maag niet leeg is. Een volle maag ontspant. En concentreer je op iets anders. Hoe meer je op de angst let, hoe groter het wordt. Dankje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 Alka thee is wat ik eerder bedoelde. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 26 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2018 (bewerkt) Deze week voor het eerst 30 uur gewerkt. Ging goed, zonder meer. Volgende week 32 uur, tot ik ergens in februari op de volle 36 uur zat. Na 2 maanden geen Lorazepam meer is het slapen soms nog een probleem, maar afgelopen nacht geeft me hoop en veel moed. Ik werd iets na 1 uur wakker en was meteen ook klaar wakker. Eerste 5 minuutjes dacht ik "dat wordt niks meer, en dan moet ik ook nog werken". Geen goede gedachte natuurlijk. Het lukte me om de rust terug te vinden en rustig te blijven liggen. Ik heb het nog kwart voor 2 zien worden , maar daarna was het ineens bijna 6 uur en ben ik gewoon in slaap geduveld. :-) 26 januari 2018 bewerkt door Cyclad58 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden