Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22-1-2018

Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Hier een eurekamomentje. Baby werd om 01.00 in bed gelegd (heb ik helaas gehoord) en werd wakker om 06.30!

Alleen jammer dat ik zelf tussen 23.30 en 00.00 uur in slaap viel. Om 01.00 wakker werd en toen weer om 03.30 uur. En daarna alleen heb gesoest. Heb om 05.00 en 06.00 op de klok gekeken. Ik weet het: het is al beter dan aan het begin. Maar na een paar keer 4 uur achter elkaar en zelf een keer 5 uur, is het wel een teleurstelling. Helemaal nu de baby...

Het drukkende gevoel op de borst leek gisteren minder te zijn, nu voel ik het weer. Ach...komt goed....moet ik denken. Vannacht weer een poging. 

Hoe gaat het met jullie?

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Jeshen en de rest,

Al met al klinkt het niet heel verkeerd toch? Ik ben geen arts maar naast je ontwenning ben je natuurlijk ook nog flink aan het ontzwangeren. Probeer ook nog van je kraamtijd te genieten.

Met mij gaat het wel, na een korte ziekmelding moet ik vandaag de draad weer oppakken en beginnen met werken.

Rust lekker uit zolang het kan of probeer iets leuks te plannen. Hou je taai 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu,

Inderdaad Jeshen 't is net wat Senna schrijft, probeer te genieten van je kraamtijd!!!!! Je bent nu nog teveel bezig met wat er allemaal niet goed is.

Dit kan je echt een heel eind zelf bepalen. Wanneer ben je tevreden??? Ergens hebben we een draadje waarin je 5 positieve dingen moet opschrijven die je die dag hebt mee gemaakt. Zou goed voor jezelf zijn daar eens wat te schrijven. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

Gevonden. Staat bij Thema's rond Benzo's. Eens kijken of de moderators het bij de dagdraad kunnen plaatsen.

K.N.M. Hoe is het met jou meis, heb je vannacht wat kunnen slapen?

En de rest van onze kanjers?