Spring naar bijdragen

Onze huiskamer 22-1-2018

Jeshen

Aanbevolen berichten

Goedemorgen!

Hier een eurekamomentje. Baby werd om 01.00 in bed gelegd (heb ik helaas gehoord) en werd wakker om 06.30!

Alleen jammer dat ik zelf tussen 23.30 en 00.00 uur in slaap viel. Om 01.00 wakker werd en toen weer om 03.30 uur. En daarna alleen heb gesoest. Heb om 05.00 en 06.00 op de klok gekeken. Ik weet het: het is al beter dan aan het begin. Maar na een paar keer 4 uur achter elkaar en zelf een keer 5 uur, is het wel een teleurstelling. Helemaal nu de baby...

Het drukkende gevoel op de borst leek gisteren minder te zijn, nu voel ik het weer. Ach...komt goed....moet ik denken. Vannacht weer een poging. 

Hoe gaat het met jullie?

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Jeshen en de rest,

Al met al klinkt het niet heel verkeerd toch? Ik ben geen arts maar naast je ontwenning ben je natuurlijk ook nog flink aan het ontzwangeren. Probeer ook nog van je kraamtijd te genieten.

Met mij gaat het wel, na een korte ziekmelding moet ik vandaag de draad weer oppakken en beginnen met werken.

Rust lekker uit zolang het kan of probeer iets leuks te plannen. Hou je taai 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moghu,

Inderdaad Jeshen 't is net wat Senna schrijft, probeer te genieten van je kraamtijd!!!!! Je bent nu nog teveel bezig met wat er allemaal niet goed is.

Dit kan je echt een heel eind zelf bepalen. Wanneer ben je tevreden??? Ergens hebben we een draadje waarin je 5 positieve dingen moet opschrijven die je die dag hebt mee gemaakt. Zou goed voor jezelf zijn daar eens wat te schrijven. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden.

Gevonden. Staat bij Thema's rond Benzo's. Eens kijken of de moderators het bij de dagdraad kunnen plaatsen.

K.N.M. Hoe is het met jou meis, heb je vannacht wat kunnen slapen?

En de rest van onze kanjers?

Ikzelf heb goed geslapen, denk dat ik een paar uurtjes wakker heb gelegen. Om 11 uur naar bed gegaan en heb het  nog 0.45 zien worden, en toen tot 4.25 geslapen. Even plassen en weer zo rond 5.00 in slaap gedonderd tot 7.00. Heerlijk.:D

bewerkt door bolletje
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jammer dat de slaap nog niet zo goed lukt jeshen, maar een beetje naar de toekomst kijkende dan komt dat goed.

Zelf heb ik nu 3 dagen goed geslapen 6-7 uur onafgebroken. Zelf heb ik ongeveer een half jaar niet of nauwelijks kunnen slapen, werd er moedeloos van.

En nu ineen keer lukt het wel....van allerlei gekkigheid bedenken om toch maar te kunnen slapen hielp bij mij niet.

Wat mij wel helpt is dat ik in de avond even eindje ga wandelen.

Denk dat het wel goed komt met ons allen hier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo allemaal  tuurlijk komt het goed met ons!  De steun die we van elkaar krijgen om dit  te overwinnen  laat  ons zien dat we geen  verliezers zijn  aan de eindstreep van de benzo,s!!!     Zelf slaap ik na bijna 4 mnd zo goed als niet, nu ook 4  nachten  gehad van 6 uur, of het van de magnesium komt? Pijn, en bibberen,  stroomstootjes door mijn benen, heel stuk minder,vanochtend bloed geprikt op allerlei vitamines en schildklier afwachten dus.      JESHEN   elk uurtje is er eentje   en met de gym moet het ook lukken  .lekker moe erna!  

Zo bolletje, heb je ook maar mooi mee gepikt de slaapuurtjes, fijn,

SENNA, succes met de draad weer oppakken met werken!  

MITTO GA JE alleen lopen ,savonds?     Lieve groetjes   Guusje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve schatjes,

fijn te lezen hoe jullie het doen. Ik heb heerlijk geslapen. Mijn vriend is weer thuis en de instabiliteit door 1 vergeten dosis is behoorlijk over. Ik heb even boodschappen gedaan en verder rustig aan gedaan. Heel erg bedankt voor al jullie lieve steun en bemoedigende liefdevolle woorden, toen ik afgelopen dagen zo akelig was.

Wandelen is voor de mens zeer gezond. Het schijnt ontspannend te werken, verminderd piekeren, masseert de hersenen... wat wil je nog meer. Ik ben een luie zak en wandel veel te weinig, maar ik vind het eigenlijk heerlijk om te doen. Ik zou willen dat ik wat  meer bos om me heen had. I love trees.

Fijn om te zien dat er meer goede nachten wachten worden gemaakt hier en daar. Slaap is echt het beste wat je kan overkomen denk ik. Al maakt het feit dat ik nog steeds slaap en veel slaap geen verschil in mijn herstelproces, qua snelheid. Althans, ik kan in vergelijking met anderen niet bepaald zeggen dat het sneller gaat ofzo. Blijkt wederom dat iedereen gewoon anders is ;-)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei GUUS:

Hallo allemaal  tuurlijk komt het goed met ons!  De steun die we van elkaar krijgen om dit  te overwinnen  laat  ons zien dat we geen  verliezers zijn  aan de eindstreep van de benzo,s!!!     Zelf slaap ik na bijna 4 mnd zo goed als niet, nu ook 4  nachten  gehad van 6 uur, of het van de magnesium komt? Pijn, en bibberen,  stroomstootjes door mijn benen, heel stuk minder,vanochtend bloed geprikt op allerlei vitamines en schildklier afwachten dus.      JESHEN   elk uurtje is er eentje   en met de gym moet het ook lukken  .lekker moe erna!  

Zo bolletje, heb je ook maar mooi mee gepikt de slaapuurtjes, fijn,

SENNA, succes met de draad weer oppakken met werken!  

MITTO GA JE alleen lopen ,savonds?     Lieve groetjes   Guusje

Eeeeh ja.......loop alleen, wil je mee dan?

bewerkt door mito
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hi! 

@Kannietmeer Wandelen heeft mij de afgelopen weken er echt doorheen geholpen. Ik ging ook wandelen voor ik naar bed ging of midden in de nacht als ik toch wakker werd. 

@GUUS 4 maanden amper slapen en @mito 6 maanden. Pffff. Nu heb ik in totaal ook al sinds november problemen door die infectie dus ben ook al even zoet. Elk uurtje is er inderdaad een @GUUS zo probeer ik het ook te benaderen.                                                    De indoorspeeltuin ging goed. Zojuist wezen sporten. Hardlopen mag helaas pas na 3 maanden hoorde ik nu. Dat zit er dus nog niet in, helaas. Blijven wandelen dus. En nu lekker douchen.       

bewerkt door Jeshen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden
  • Nieuwe aanmaken...