Jeshen Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen! Hier een eurekamomentje. Baby werd om 01.00 in bed gelegd (heb ik helaas gehoord) en werd wakker om 06.30! Alleen jammer dat ik zelf tussen 23.30 en 00.00 uur in slaap viel. Om 01.00 wakker werd en toen weer om 03.30 uur. En daarna alleen heb gesoest. Heb om 05.00 en 06.00 op de klok gekeken. Ik weet het: het is al beter dan aan het begin. Maar na een paar keer 4 uur achter elkaar en zelf een keer 5 uur, is het wel een teleurstelling. Helemaal nu de baby... Het drukkende gevoel op de borst leek gisteren minder te zijn, nu voel ik het weer. Ach...komt goed....moet ik denken. Vannacht weer een poging. Hoe gaat het met jullie? 22 januari 2018 bewerkt door Jeshen Kannietmeer reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Senna33 Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen Jeshen en de rest, Al met al klinkt het niet heel verkeerd toch? Ik ben geen arts maar naast je ontwenning ben je natuurlijk ook nog flink aan het ontzwangeren. Probeer ook nog van je kraamtijd te genieten. Met mij gaat het wel, na een korte ziekmelding moet ik vandaag de draad weer oppakken en beginnen met werken. Rust lekker uit zolang het kan of probeer iets leuks te plannen. Hou je taai Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 22 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Werkse @Senna33 zet 'm op! Tja het zal ook wel met je onderbewuste alertheid voor de baby te maken hebben gehad. Vandaag een playdate in de indoorspeeltuin. Hopelijk trek ik dat. Verwacht geen drukte op maandag. Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Moghu, Inderdaad Jeshen 't is net wat Senna schrijft, probeer te genieten van je kraamtijd!!!!! Je bent nu nog teveel bezig met wat er allemaal niet goed is. Dit kan je echt een heel eind zelf bepalen. Wanneer ben je tevreden??? Ergens hebben we een draadje waarin je 5 positieve dingen moet opschrijven die je die dag hebt mee gemaakt. Zou goed voor jezelf zijn daar eens wat te schrijven. Zal eens kijken of ik het nog kan vinden. Gevonden. Staat bij Thema's rond Benzo's. Eens kijken of de moderators het bij de dagdraad kunnen plaatsen. K.N.M. Hoe is het met jou meis, heb je vannacht wat kunnen slapen? En de rest van onze kanjers? Ikzelf heb goed geslapen, denk dat ik een paar uurtjes wakker heb gelegen. Om 11 uur naar bed gegaan en heb het nog 0.45 zien worden, en toen tot 4.25 geslapen. Even plassen en weer zo rond 5.00 in slaap gedonderd tot 7.00. Heerlijk. 22 januari 2018 bewerkt door bolletje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 22 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ik ben niet nagatief hoor! Alleen teleurgesteld... Vanavond ga ik needoen met de nazwangerschapsgym. Dan slaap ik vast goed hahaha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Jammer dat de slaap nog niet zo goed lukt jeshen, maar een beetje naar de toekomst kijkende dan komt dat goed. Zelf heb ik nu 3 dagen goed geslapen 6-7 uur onafgebroken. Zelf heb ik ongeveer een half jaar niet of nauwelijks kunnen slapen, werd er moedeloos van. En nu ineen keer lukt het wel....van allerlei gekkigheid bedenken om toch maar te kunnen slapen hielp bij mij niet. Wat mij wel helpt is dat ik in de avond even eindje ga wandelen. Denk dat het wel goed komt met ons allen hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Hallo allemaal tuurlijk komt het goed met ons! De steun die we van elkaar krijgen om dit te overwinnen laat ons zien dat we geen verliezers zijn aan de eindstreep van de benzo,s!!! Zelf slaap ik na bijna 4 mnd zo goed als niet, nu ook 4 nachten gehad van 6 uur, of het van de magnesium komt? Pijn, en bibberen, stroomstootjes door mijn benen, heel stuk minder,vanochtend bloed geprikt op allerlei vitamines en schildklier afwachten dus. JESHEN elk uurtje is er eentje en met de gym moet het ook lukken .lekker moe erna! Zo bolletje, heb je ook maar mooi mee gepikt de slaapuurtjes, fijn, SENNA, succes met de draad weer oppakken met werken! MITTO GA JE alleen lopen ,savonds? Lieve groetjes Guusje Senna33 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Lieve schatjes, fijn te lezen hoe jullie het doen. Ik heb heerlijk geslapen. Mijn vriend is weer thuis en de instabiliteit door 1 vergeten dosis is behoorlijk over. Ik heb even boodschappen gedaan en verder rustig aan gedaan. Heel erg bedankt voor al jullie lieve steun en bemoedigende liefdevolle woorden, toen ik afgelopen dagen zo akelig was. Wandelen is voor de mens zeer gezond. Het schijnt ontspannend te werken, verminderd piekeren, masseert de hersenen... wat wil je nog meer. Ik ben een luie zak en wandel veel te weinig, maar ik vind het eigenlijk heerlijk om te doen. Ik zou willen dat ik wat meer bos om me heen had. I love trees. Fijn om te zien dat er meer goede nachten wachten worden gemaakt hier en daar. Slaap is echt het beste wat je kan overkomen denk ik. Al maakt het feit dat ik nog steeds slaap en veel slaap geen verschil in mijn herstelproces, qua snelheid. Althans, ik kan in vergelijking met anderen niet bepaald zeggen dat het sneller gaat ofzo. Blijkt wederom dat iedereen gewoon anders is ;-) Cyclad58 reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyclad58 Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Gelukkig alleen redelijk positieve tot positieve berichten. Fijn! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) 4 uur geleden zei GUUS: Hallo allemaal tuurlijk komt het goed met ons! De steun die we van elkaar krijgen om dit te overwinnen laat ons zien dat we geen verliezers zijn aan de eindstreep van de benzo,s!!! Zelf slaap ik na bijna 4 mnd zo goed als niet, nu ook 4 nachten gehad van 6 uur, of het van de magnesium komt? Pijn, en bibberen, stroomstootjes door mijn benen, heel stuk minder,vanochtend bloed geprikt op allerlei vitamines en schildklier afwachten dus. JESHEN elk uurtje is er eentje en met de gym moet het ook lukken .lekker moe erna! Zo bolletje, heb je ook maar mooi mee gepikt de slaapuurtjes, fijn, SENNA, succes met de draad weer oppakken met werken! MITTO GA JE alleen lopen ,savonds? Lieve groetjes Guusje Eeeeh ja.......loop alleen, wil je mee dan? 22 januari 2018 bewerkt door mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kannietmeer Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 9 minuten geleden zei mito: Eeeeh ja.......loop alleen, wil je mee dan? Gezellig! Ik moet zeggen dat ik dat soms doe met mijn vriendin in de USA. Die gaat dan lopen en ik ook en tegelijkertijd hangen we aan de telefoon. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeshen Geplaatst 22 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Hi! @Kannietmeer Wandelen heeft mij de afgelopen weken er echt doorheen geholpen. Ik ging ook wandelen voor ik naar bed ging of midden in de nacht als ik toch wakker werd. @GUUS 4 maanden amper slapen en @mito 6 maanden. Pffff. Nu heb ik in totaal ook al sinds november problemen door die infectie dus ben ook al even zoet. Elk uurtje is er inderdaad een @GUUS zo probeer ik het ook te benaderen. De indoorspeeltuin ging goed. Zojuist wezen sporten. Hardlopen mag helaas pas na 3 maanden hoorde ik nu. Dat zit er dus nog niet in, helaas. Blijven wandelen dus. En nu lekker douchen. 22 januari 2018 bewerkt door Jeshen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
mito Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Kijk, wat ik zo graag wil benadrukken: het komt weer goed, hoe slecht je er ook aan toe bent, het komt weer goed. Wat zei mijn vader vroeger altijd tegen me als kind: alles komt recht mien jong. mito Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GUUS Geplaatst 23 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2018 HAHA Mito, ik ben bang dat we te ver uit elkaar wonen ivm wandelen. Zou best gezellig zijn met forum groepje of zo he? En je Vader heeft gelijk hoor, komt oal goed! Lieve gr Guusje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden