jowan Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goeiemorgen. Dagpact: jowan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen. Iemand belang bij de griep? Gratis af te halen. Dagpact: jowan Lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen! Ben aan t wachten aan de meteropnemer. Hopelijk ben ik zijn eerste adres! Tijd = geld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ik moet ze ni Lars. Rommel bijhouden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Dat is nu weer jammer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 1 minuut geleden zei Lars: Goedemorgen. Iemand belang bij de griep? Gratis af te halen. Dagpact: jowan Lars Ik had dit jaar de griepspuit, Lars. Al zou ik je griep willen overnemen dan gaat het toch niet werken..... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ik ook jowan maar daar helpt deze griep niet tegen fleurtje reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jowan Geplaatst 22 januari 2018 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 O, kijk, daar gaat het verkeerd dan. Ik dacht dat de spuit tegen de griep moest wwerken in plaats van andersom wat jij zegt...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ge kunt ni alles hebben lars Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Deze griep zit niet in vaccin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Een gore ijskast is de beste weerstandsopbouwer ever zeg ik. In de ijskast op t werk liggen vaak dingen die ik niet meer herken. We kunnen er een quiz rond bouwen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Nondeju, ik moet naar t groot toilet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lika Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen allen. Hup, douchen.... ben laat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen Lika @Herstel, alles nog goed daar? 22 januari 2018 bewerkt door fleurtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 (bewerkt) Goedemorgen allen De griep, grote boodschap, ik ben weer wakker Dagpact: jowan Lars Amethist Ik ga zo werken, vandaag dag 39. Fijne dag iedereen. 22 januari 2018 bewerkt door Amethist smart en fleurtje reageerden hierop 2 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Vandaag 8 maand rookvrij! Maar nog steeds niet van de nicotinetabletjes. Tja...heb er nog geen werk.van gemaakt Lika reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goed bezig @Amethist! Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Dank je @fleurtje, kan je die nicotine dingen niet halveren bedacht ik me net en dan afbouwen!? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ja, ik moet er alleen gewoon eens werk van maken. Doen en ni zeuren Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Ik ben er es vandoor Vasthouden zenne @Amethist en voor je t weet ben je een jaar verder Amethist reageerde hierop 1 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen frummers... 8 maanden is een heeeeeele hoop!!! Top. En die tabletjes.... ach dat komt nog wel eens.... gewoon een keertje gaan vergeten... En neen, geen griep wil ik, ben al weken verkouden en telkens als dat lijkt over te gaan word ik het het opnieuw.... vind ik genoeg, dus GEEN griep graag... En nu eerst even koffie en zo zetten... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen koffie lekker. Fleurtje gefeliciteerd met je 8 maand Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Amethist Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Jaaaah koffie! En goedemorgen Yvonne! En Fleur... Ik vergeet je nog te feliciteren met je 8 maanden! En nu... hup naar mijn werk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 22 januari 2018 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2018 Goedemorgen allemaal. Dagpact: jowan Lars Amethist Kohtje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden